فال متولدین 15 ،24فروردین و 2اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13 و 22 ام آوریل
یا
فال متولدین 15 ،24فروردین و 2اردیبهشت
متولدین 4، 13 و 22 ام آوریل تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه آوریل در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13 و 22 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 4 آوریل یا 15فروردین

اگر در 4 ام ماه آوریل به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (2) شاهد اتفاقات غیر منتظره‌ای در زندگی خود خواهید بود. (3) فراز و نشیب‌های زیادی را در زندگی تجربه خواهید كرد. (4) علیرغم توانایی‌های خود، گهگاه به خاطر فشاری كه به شما وارد می‌شود دست از كار می‌كشید. (5) به نظر می‌رسد تغییرات زیادی در شغل و طرح‌های خود ایجاد می‌كنید؛ به همین خاطر احساس ناآرامی و ناپایداری خواهید كرد. (6) از انرژی و نیروی بالایی بهره‌مند هستید كه به شما در پیشبرد زندگی یاری می‌رساند. (7) هوش و قوای ذهنی شما در سطح بالایی قرار دارد. (8) از هوش خود برای بهبود وضعیت بشریت كمك می‌گیرید. (9) به شدت از آداب و رسوم اجتماعی متنفر هستید و همواره سعی می‌كنید ذهن خود را از محدودیت‌های جامعه رها سازید. (10) شخصیت جذابی دارید. (11) ریاكاری را تحمل نمی كنید. (12) معمولاً با نظرات دیگران مخالفت می‌كنید و بدون هیچ ضرورتی با آنها بحث و جدل می‌كنید. واضح است كه چنین خصوصیتی باعث سوء تفاهم و ایجاد دشمنان مرموز می‌شود. (13) از مداخله در كارتان بیزار هستید و اگر دیگران در كارتان دخالت كنند كار را رها كرده و به شخص دیگری محول می‌كنید. (14) اگر خونسرد باشید، دستیابی به موفقیت چشمگیر در زندگی دور از دسترس نخواهد بود، ولی ویژگی‌هایی از قبیل خودبینی و لجاجت اغلب به شدت به زندگی شغلی شما آسیب می‌زند. (15) انسانی نترس و آماده هر گونه ریسكی در زندگی هستید. (16) به تجربه ثابت شده است نزدیكانتان به شما آزار می‌رسانند. (17) به خاطر نظرات عجیبی كه برای ایجاد تغییرات در زندگی دارید، همواره دوستانتان تغییر می‌كنند.



فال تاریخ تولد: 13 آوریل یا 24فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از قامتی بلند، هوشی سرشار و سیمایی خوب برخوردار هستید. (2) سختی‌های دیگران را درك كرده و دست یاری به سویشان دراز می‌كنید. (3) به كتاب‌های علمی و ادبی علاقمند هستید. (4) احساس می‌كنید هر آنچه می‌خواهید در زندگی به آن دست یابید باید در آرامش و به دور از هر گونه تبلیغاتی صورت گیرد. (5) به پست‌های بزرگ و پر مسئولیت دست پیدا می‌كنید و از این راه پول خوبی نصیبتان می‌شود. (6) موفقیت واقعی شما بعد از سن 31 سالگی خواهد بود. (7) با ایمان و دلسوز هستید، ولی در ابراز هیجانات و احساسات خود با مشكل مواجه هستید. (8) تغییرات زیادی در طرح‌هایتان وجود دارد. (9) اگر مسئولیت‌های خود را بدانید، چیزی در زندگی وجود ندارد كه نتوانید به آن دست یابید. (10) انسانی مستقل و دارای اعتماد به نفس هستید؛ به همین خاطر می‌توانید امور را تحت كنترل خود در آورید. (11) زمانی كه احساس می‌كنید دیگران از مصاحبت با شما لذت می‌برند، شاد می‌شوید. (12) طرح‌های خود را با دقت زیادی طراحی می‌كنید و به خاطر تسلط كاملی كه در آنها دارید به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (13) علاقه زیادی به شركت در محافل علمی دارید. (14) اگر بتوانید جلوی طبیعت پرخاشگر خود را بگیرید، زندگی توأم با سعادت و خوشبختی خواهید داشت.



فال تاریخ تولد: 22 آوریل یا 2اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) قامتی بلند و چشمانی زیبا دارید. (2) دمدمی مزاج و ناآرام هستید و بعضی اوقات اعمال شما بگیر و ول كن دارد. (3) از جنس مخالف خود سود خواهید برد. (4) در زندگی خانوادگی سعادتمند هستید، ولی شیفته همدمی به غیر از همسر و بچه‌های خود می‌باشید. (5) روابط اجتماعی محدودی دارید و یقیناً این مسئله باعث می‌شود كه دوستان بسیار كمی داشته باشید. (6) از دعوا كردن خوشتان نمی‌آید. (7) در هنگام ابراز عواطف خود بی‌نهایت مراقب هستید. (8) تا حدودی احساس افتخار و بزرگی می‌كنید و توانایی‌های شما نسبتاً زود شناخته می‌شوند. (9) اوج موفقیت شغلی شما بین سال‌های 40 و 60 خواهد بود. (10) بعضی اوقات به شدت احساس تنهایی می‌كنید. (11) نیمه اول زندگی‌تان مملو از سختی است، ولی در نیمه دوم آن شاهد تحقق بلند پروازی‌ها و آرزوهای خود خواهید بود.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ،24فروردین و 2اردیبهشت


مسائل مالی

وضعیت مالی نسبتاً پایداری دارید، اگرچه در انجام تعهدات خود با تأخیرات و سختی‌هایی مواجه می‌شوید. ممكن است ثروت زیادی جمع نكنید، ولی می‌توانید به گونه‌ای رفتار كنید كه دیگران گمان كنند شخص ثروتمندی هستید. نگرانی بیش از حد شما در مورد آینده باعث می‌شود بسیار محتاط باشید و توشه كافی جمع كنید. معمولاً موفقیت مالی شما بعد از سن 40 سالگی شروع می‌شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

احتمالاً در تمامی زمینه‌های موفق خواهید بود، ولی در زمینه‌هایی كه نیاز به جرأت و شهامت زیادی است، عملكرد بهتری خواهید داشت.

ممكن است سیاستمدار مشهوری شوید. با بهره‌گیری از هوش بالای خود می‌توانید مهندس (در زمینه برق، وسایل الكترونیكی همانند رادیو و تلویزیون)، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا صنعتگر زبده‌ای شوید. در زمینه حمل و نقل نیز توانایی دستیابی به جایگاهی ممتاز را دارید. به عنوان یك فرد متخصص در زمینه ENT فردی پرآوازه می‌شوید.

اگر شغل بازرگانی را انتخاب كنید، به احتمال زیاد خیلی زود به دوران بازنشستگی می‌رسید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

احتمال دارد به بیماری‌های مرموز كه شناخت آنها مشكل است مبتلا شوید. معمولاً از دستگاه تنفس ضعیفی برخوردار هستید و از تنگی نفس رنج می‌برید. زانوها، ساق‌ها و پاهای‌تان نیز در معرض آسیب و بیماری‌های مختلف قرار دارد. عفونت ادرار نیز در مورد شما محتمل است.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 آوریل و (2) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 4، 7، 8، 10، 11، 13، 16، 17، 19، 20، 22، 25، 26، 28، 29 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) سلامتی خوبی دارید كه باعث برانگیختن هوس‌ها و اشتیاق بالا در زندگی مشترك می‌شود. (2) آرزوی همسری زیبا دارید و از او می‌خواهید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (3) انسان با استعدادی هستید و از همسرتان انتظار دارید از نظرات شما استفاده كنید. (4) شخصی سلطه طلب هستید و خواهان این هستید كه تمامی امور خانواده مطابق با خواسته شما باشد. (5) به خاطر ذهن ناپایدار و دمدمی مزاجی كه دارید، انتخاب همسر برایتان مشكل است. (6) شیفته خانواده و بچه‌های خود هستید و دوست دارید فضایی صمیمی در خانه حكمفرما باشد. (7) بخشنده هستید و قلبی مهربان و با محبت دارید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) زیرك، باهوش و جذاب هستید. (2) هنر لباس پوشیدن را به خوبی می‌دانید. اراده شما قوی است. (3) همدمی خوب برای مردمی بلند پرواز هستید. (4) می‌توانید به شوهرتان در حرفه‌اش كمك كنید. (5) به شوهری با خصوصیت‌های مردانه قوی نیاز دارید تا طبیعت هوسران شما را ارضا كند. (6) مجذوب فعالیت‌هایی مثل دكوراسیون منزل هستید، ولی نمی توانید سخت كار كنید و معمولاً این كار را از طریق دیگران انجام می‌دهید. (7) بسیاری از اوقات دیكتاتور و ترشرو هستید و كل روز خود را به خاطر طبیعت وسواس خود خراب می‌كنید. (8) به خانه خود عشق می‌ورزید ولی خیلی به آن مقید نیستید. (9) اغلب ناآرام هستید. به همین دلیل بهتر است با شخصی دوستی كنید كه تحت حاكمیت عدد 1 یا 2 قرار داشته باشد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 2، 7، 8 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 2، 7، 8 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی كهربایی، صورتی، سفید یا شاه بلوطی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از الماس، مرجان و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
انقلابیدیكتاتور
آرمان‌گرایی بالااهل بحث و جدل
عشق به آزادیپرحرفی
اشتیاقكوته فكری
پیشرفتسلطه طلبی
قدرت تحلیل
تیزبینی
تمركز
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا