فال متولدین 15 ،24 آبان و 3 آذر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام نوامبر
یا
فال متولدین 15 ،24 آبان و 3 آذر
متولدین 6، 15 و 24 ام نوامبر تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه نوامبر در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین زهره و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 6 نوامبر یا 15 آبان

اگر در 6 ام ماه نوامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) مهربان، صمیمی و هوسران هستید و به راحتی احساسات و هیجانات خود را ابراز می‌كنید. (2) یك هنرمند مادرزادی هستید. (3) شخصیت خوشایندی دارید. (4) مؤسس توانمندی هستید و می‌توانید به خوبی یك فعالیت صنعتی یا مؤسسه را طرح‌ریزی و اداره كنید. (5) مستقل از دیگران عمل می‌كنید و دخالت آنها در كارتان را تحمل نمی‌كنید. (6) اگر خونسرد باشید در زندگی انسان موفقی می‌شوید؛ با اینحال، گستاخی و تكبر شما بعضی مواقع باعث ایجاد دشمنانی می‌شود. (7) با طرز جذاب گفتگو كردن خود به دیگران انرژی می‌بخشید و آنها را مسحور خود می‌كنید. به همین خاطر می‌توانید به راحتی دیگران را تحت تأثیر خود قرار دهید. (8) دیگران برای درك احساسات شما و احترام به آن باید عقاید سنتی خود در مورد اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را كنار بگذارند. (9) سرزنده و بانشاط هستید. (10) در مسائل مالی خوش شانس هستید، ولی خرج كردن را به پس انداز كردن ترجیح می‌دهید. (11) به لباس‌ها، جواهرات، عطرها و تمامی انواع چیزهای زیبا و گرانبها دست پیدا خواهید كرد. (12) در مسائل عشقی نسبتاً كمرو و عصبی هستید و تا زمانی كه از موفقیت اطمینان پیدا نكرده‌اید قدمی بر نمی‌دارید. (13) سخت كوش و روشمند هستید. (14) یك مشاور مادرزادی هستید و برای ابراز دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل مهم نیاز به مخاطب دارید. (15) نسبت به غم‌ها و سختی‌های دیگران دلسوز هستید.



فال تاریخ تولد: 15 نوامبر یا 24 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) از هوش سرشار و حافظه قوی برخوردار هستید. (2) به سمت علوم رمزی كشیده می‌شوید، ولی دوست ندارید آن را به صورت پیشرفته دنبال كنید. (3) در پست‌های مهمی مثل سفیر، فرماندار یا مشاور می‌توانید مسئولیت‌های سنگین را به دوش بگیرید. (4) بسیار مغرور و بلند پرواز و در عین حال لاف زن و عجول هستید. (5) دیگران به جرأت و اشتیاق زیاد شما حسودی می‌كنند. (6) باید در هنگام انتقاد از دیگران مراقب حرف زدن خود باشید، در غیر اینصورت ممكن است اثرات مضر آن متوجه خودتان شوند. (7) به سمت بازی‌ها و ورزش‌های پهلوانی و قدرتی جذب می‌شوید. (8) حاضر هستید برای ارضای امیال جنسی خود هر خطری را به جان بخرید. (9) آرام و نجیب به نظر می‌رسید، ولی به هیچ وجه دست از اعتقادات و دیدگاه‌هایتان بر نمی‌دارید. (10) بی‌جهت نگران می‌شوید و همین مسئله باعث افسردگی شما می‌شود. (11) سرنوشت شما به گونه‌ای رقم خورده كه هر چند وقت یكبار باید برای دیگران فداكاری كنید. (12) در سخن گفتن نزد عموم، سخنرانی، نویسندگی، گفتگوهای رادیویی و مواردی از این قبیل موفق خواهید بود.



فال تاریخ تولد: 24 نوامبر یا 3 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) از افراد والامقام كمك دریافت می‌كنید و از این جهت شانس خوبی دارید. (2) معمولاً با شخصی ثروتمند ازدواج می‌كنید و پس از آن ترقی می‌كنید. (3) به شیوه‌های دیگری از جنس مخالف خود سود می‌برید. (4) در هنگام محبت كردن به دیگران لذت می‌برید. (5) سلامتی خوب شما باعث می‌شود در زندگی مشتركتان هوسران و پر اشتیاق باشید. (6) دوست دارید نظرات خود را به دیگران تحمیل كنید و به توصیه‌های آنها اهمیتی نمی‌دهید. (7) حافظه خوبی دارید و به روشنی اتفاقات گذشته را به خاطر می‌آورید. (8) مسائل داخل منزل به نسبت مسائل خارج از منزل تأثیر بیشتری روی شما می‌گذارند. (9) غرور بالایی دارید و بعضی مواقع سعی می‌كنید نظرات و اعتقادات خو را به دیگران تحمیل نمایید. (10) در سوداگری موفق می‌شوید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ،24 آبان و 3 آذر


مسائل مالی

به سمت پول كشیده نمی‌شوید و انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما در زندگی نمی‌باشد. تمامی انرژی‌های شما در جهت لذت بردن و ارضای امیالتان متمركز شده‌اند. به همین خاطر درآمد خود را برای چیزهای جذاب و ارضای هوس‌هایتان صرف می‌كنید. هرگز از اینكه پول خود را برای خرید اشیای هنری خرج می‌كنید پشیمان نیستید، هرچند ممكن است در نهایت سود مالی برایتان به همراه نداشته باشند. به كمترین امكانات رفاهی بسنده می‌كنید و كاری می‌كنید كه هر دو بعد مادی و معنوی زندگی برآورده شوند. جالب اینجاست كه احتمال دارد بعضی مواقع ثروت باد آورده نصیبتان شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تقریباً در تمامی زمینه‌ها به ویژه زمینه‌هایی كه در آنها نیاز به شجاعت و جرأت بالایی است (مثل رهبر سیاسی) خوب عمل می‌كنید. دكوراتور منزل، معمار، جواهر شناس، موسیقیدان، مدیر هتل یا قناد موفقی خواهید شد. به همین اندازه به عنوان دلال سهام و مأمور حق كمیسیون به موفقیت می‌رسید.

اگر به درستی از هوش خود استفاده كنید، می‌توانید تاجر برجسته‌ای شوید. پزشك یا شیمیدان مشهوری می‌شوید. در زمینه‌هایی مثل تاریخ و فلسفه، نویسنده مشهوری می‌شوید. ممكن است شغلی در ارتباط با جواهرات قیمتی داشته باشید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته، بنیه خوبی دارید و در هنگام ابتلا به بیماری‌ها خیلی زود درمان می‌شوید. مستعد تب‌های مسری هستید. به خاطر تأثیر سیاره مریخ، احتمال دارد از بواسیر، تحریك‌پذیری چشمان و بیماری‌های كلیوی رنج ببرید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 نوامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) دوست دارید تا آنجا كه ممكن است زود ازدواج كنید. (2) انتظار دارید همسرتان ظاهری آراسته، دلربا و دلپذیر داشته باشد. (3) معمولاً خانواده شما بزرگ است. (4) به بچه‌ها و خانه خود عشق می‌ورزید. (5) آرزو می‌كنید همسری زیبا نصیبتان شود و از او می‌خواهید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (6) اگرچه محیطی شاد و با نشاط در خانه ایجاد می‌كنید، ولی تا حدودی برآورده ساختن تمامی نیازهای اعضای خانواده را سخت می‌بینید. (7) به ندرت اهمیت پول در زندگی را درك می‌كنید و طرز فكر عملی ندارید؛ ارزش‌های مادی در زندگی موفق را درك نمی‌كنید. (8) انتظار دارید امیالتان فوراً ارضا شوند و از همسرتان توقع دارید قدر شما را بداند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) می‌توانید با خونسردی با سختی‌ها و مصائب زندگی روبرو شوید. (2) كدبانوی خوبی هستید و مهارت زیادی در خانه داری دارید. (3) انسان زیرك، با استعداد و لایقی هستید و به راحتی خود را با همسرتان تطبیق می‌دهید. (4) اجتماعی هستید و به همین دلیل افراد زیادی برای بازدید به خانه شما می‌آیند. (5) اگرچه به آداب و رسوم سنتی پایبند نیستید، ولی به این سنت دیرینه عمل می‌كنید كه زن باید خودش سختی‌ها را به جان بخرد و اجازه ندهد دیگران به زحمت بیفتند. (6) زنی ایده‌آل برای مردی بلند پرواز هستید و به او كمك می‌كنید در كارش پیشرفت كند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از فیروزه، زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندشكاكیت
مشاور خوبولخرج
اشتیاقنگرانی‌های بی‌مورد
ترقیغیر عملی
هنر و موسیقیسلطه طلبی
تحلیل مسائلكوته فكری
آزاد از محدودیت هاپر حرفی
هماهنگیدمدمی مزاج بودن
خوش طینتترسویی
مداخله در كار دیگران
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا