فال متولدین 15 ،24 اردیبهشت و 2خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 5، 14 و 23 ام مه
یا
فال متولدین 15 ،24 اردیبهشت و 2خرداد
متولدین 5، 14 و 23 ام مه تحت سلطه عدد 5 و سیاره عطارد هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین عطارد و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 5 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 14 و 23 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 5 مه یا 15 اردیبهشت

اگر در 5 ام ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) زیرك و چابك و دارای استعداد تجاری هستید. (2) از بینش صحیحی بهره‌مند هستید كه به شما در زندگی روزمره كمك می‌كند. (3) یك هنرمند مادرزادی هستید. (4) انسان سخاوتمند و روشن‌فكری هستید و برای دیگران احترام قایل هستید. (5) شخصیت خوشایندی دارید و دیگران از مصاحبت با شما لذت می‌برند. (6) به خاطر طرز گفتگوی جذابتان دیگران را جذب خود می‌كنید. (7) مشكلات دیگران را درك می‌كنید و نسبت به آنها دلسوزی می‌كنید. (8) در بازی‌ها می‌توانید در مورد رقیبان خود قضاوت كنید و از نقاط ضعف آنها سود ببرید. (9) دوست دارید افكار و احساسات خود را ابراز كنید. (10) همواره روی اهداف خود متمركز هستید و در نهایت با موفقیت به آنها می‌رسید. 011) به لباس‌ها، جواهرات و عطرهای تجملی علاقه فراوانی دارید. (12) دوست دارید در میهمانی‌ها شركت كنید و با مردم معاشرت داشته باشید. (13) بردبار هستید و سعی می‌كنید روح رفاقت و همدردی خود را تقویت كنید. (14) همواره در لحظات سختی به مردم كمك می‌كنید. (15) به موضوعات مذهبی و فلسفی علاقمند می‌باشید.



فال تاریخ تولد: 14 مه یا 24اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) شخصیت پر ابهتی دارید و در جامعه فرد محبوبی به حساب می‌آیید. (2) به راحتی با دیگران همكاری می‌كنید و سعی نمی‌كنید احساسات آنها را جریحه‌دار سازید. (3) تا حدودی كم حرف هستید و خیلی صحبت نمی‌كنید. (4) زیرك و تیزبین هستید. (5) به سمت قماربازی كشیده می‌شوید و علاقه زیادی به حل معما و چیستان دارید. (6) زندگی مشتركتان توأم با سعادتمندی است، ولی زنان باید مراقب وضع حمل خود باشند. (7) ممكن است در دوران جوانی عاشق كسی شوید. (8) در حرفه خود به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. (9) می‌توانید به خوبی هیجانات خود را تحت كنترل در آورید. (10) معمولاً با زن ثروتمندی ازدواج می‌كنید و پس از آن پیشرفت می‌كنید. (11) به سمت موضوعات عرفانی گرایش كشیده می‌شوید، ولی دوست ندارید در این زمینه به صورت عمیق مطالعه كنید.



فال تاریخ تولد: 23 مه یا 2خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) ذاتاً بلند پرواز هستید. (2) موضوع مورد علاقه خود را به صورت عمیق مطالعه می‌كنید. (3) نظم و قانون را رعایت می‌كنید. (4) آرامش را ترجیح می‌دهید، ولی با این وجود، دوستانتان در اطراف شما هستند. (5) اهل عمل و مذهبی هستید. (6) به موسیقی، ادبیات و سفر كردن علاقمند هستید. (7) موفقیت شما در مجاورت آب (مثلاً رودخانه و یا دریا) رقم می‌خورد و از افراد مافوق خود و همچنین افراد مسن مورد حمایت قرار می‌گیرید. (8) دانش لغوی خوبی داریدو در نویسندگی، سخن‌وری و آموزش فرد موفقی خواهید بود. (9) برای احترام، وقار و وجهه ارزش قایل هستید. (10) بلافاصله در مورد شخص مقابل خود قضاوت كنید. (11) به راحتی می‌توانید افراد عصبی و ترسو را تحت كنترل خود در آورید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ،24 اردیبهشت و 2خرداد


مسائل مالی

عدد تولد شما، یك عدد تجاری است. بنابراین می‌توان انتظار داشت كه ثروت زیادی جمع كنید. با زیركی و شایستگی فعالیت صنعتی خود را راه می‌اندازید و طرح‌های خود را به صورت سیستماتیك به انجام می‌رسانید. در نتیجه ثمره تلاش‌های خود را به خوبی خواهید دید. رویهمرفته، در مسائل مالی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

خود را با نقشی كه باید در تئاتر زندگی بازی كنید، تطبیق می‌دهید. به راحتی با طبقات مختلف مردم ارتباط برقرار می‌كنید و همین مسئله باعث می‌شود در رویارویی با مشكلات شغلی موفق باشید. بانكداری نیز برای شما مناسب به نظر می‌رسد. عطارد همچنین نشان دهنده نوعی گرایش به سمت حرفه‌های پزشكی و جراحی است. قابلیت بالایی در مطرح كردن دیدگاه‌های خود به صورت منطقی و شفاف دارید و به همین خاطر حقوقدان شایسته‌ای خواهید شد. می‌توانید داروخانه و فروشگاه‌های مخصوص وسایل علمی را به خوبی اداره كنید. در پست‌های مهمی مثل كنترل كننده حساب‌ها یا مدیر عامل شركت‌های مالی توانایی خود را نشان می‌دهید. آمارگیر و آسیب‌شناس متبحری می‌شوید.

تأثیر سیاره زهره به شما كمك می‌كنید در حرفه‌هایی مثل مدیریت هتل، اداره كلاس‌های موسیقی و دكوراسیون منزل نیز موفق می‌شوید. دلالی در زمینه بازار بورس و املاك برای شما مناسب است. در جواهر شناسی نیز به شهرت قابل توجهی دست پیدا می‌كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بیماری‌های صفراوی و عصبی مشكلات اصلی سلامتی شما هستند. البته بیماری صفراوی شما رابطه نزدیكی با ناآرامی روانی دارد. به عبارت دیگر با افزایش تنش روانی، این بیماری نیز شدت می‌گیرد و زمانی كه روی اعصاب خود كنترل داشته باشید، شدت این بیماری كاهش می‌یابد یا حتی ممكن است ناپدید شود. سیاره عطارد روی اعصاب، گردن، بازوها، گوش و دستگاه تنفسی شما تأثیرات بدی می‌گذارد. رویهمرفته از سلامتی خوبی بهره‌مند هستید. نیروهای شفابخشی در وجودتان دارید. این نیروها شما را از بیماری‌هایی مصون نگه می‌دارد كه سایر افراد را از پای در می‌آورند. ولی به هر حال مراقب رژیم غذایی و مصرف مشروبات باشید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 فوریه، (2) 21 آوریل و 20 مه و (3) 21 سپتامبر و 20 اكتبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 7، 8، 10، 16، 17، 19، 25 و 28 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به زندگی مشترك علاقمند هستید و به همین خاطر معمولاً در سنین پایین ازدواج می‌كنید. (2) همسری انتخاب می‌كنید كه بتوانید به او افتخار كنید. (3) انتظار دارید همه چیز به صورت خودكار به شما داده شود. (4) به بچه‌های خود عشق می‌ورزید و از بازی كردن با آنها لذت می‌برید. (5) به خانه خود بسیار وابسته هستید و ترجیح می‌دهید اكثر زمان خود را در آن سپری كنید، اگرچه بعضی از مواقع ممكن است مجبور باشید سفر كنید. (6) همسری ایده‌آل انتخاب می‌كنید و به خوبی با شما همكاری می‌كند. (7) برای تهیه لباس، دكوراسیون منزل و سایر مایحتاج زندگی پول زیادی خرج می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) هم به امور داخل منزل و هم به امور خارج منزل توجه می‌كنید. (2) هوس‌های سالم و خود جوشی دارید كه بدون هیچ مانعی ابراز می‌شوند. (3) دوست دارید زندگی راحتی داشته باشید. (4) بهترین همدم شوهرتان هستید. (5) همسری فداكار و باعاطفه هستید. (6) از سلامتی خوب و شخصیت جذابی بهره‌مند هستید. (7) به دنبال آزادی ذهن از محدودیت‌های جامعه هستید. (8) به شوهرتان در كارش كمك می‌كنید. (9) در مورد پاكیزگی و مرتب بودن منزل خیلی سخت‌گیری می‌كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 21، 22، 23، 25، 26، 28، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه با اشتیاق، پر جرأت و مستقل باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3 و 5 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3 یا 5 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، سبز و آبی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، الماس و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت پر ابهتشكاك
عشق به هنر و موسیقیعصبی
روشمند و سیستماتیك بودنولخرجی
هماهنگیمداخله در كار دیگران
بی‌آلایشیتصمیم‌گیری آهسته
هوشیاریعدم سرسختی
جامعه‌پذیر بودنكمرویی
درون‌گرا
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا