فال متولدین 15 ،24 دی و 3بهمن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت


فال متولدین 5، 14 و 23 ام ژانویه
یا
فال متولدین 15 ،24 دی و 3بهمن
متولدین 5، 14 و 23 ام ژانویه تحت سلطه عدد 5 و سیاره عطارد هستند. ماه ژانویه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین عطارد و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 5 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 14 و 23 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 5 ژانویه یا 15دی

اگر در 5 ام ماه ژانویه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) زیرك هستید و مطلب را به سرعت می‌گیرید؛ همچنین برای مشاغل تجاری و علمی استعداد دارید. (2) از بینش عمیقی بهره‌مند هستید. (3) نه تنها برای فعالیت‌های فیزیكی، بلكه برای فعالیت‌های ذهنی نیز مهارت‌هایی دارید. (4) تبحر زیادی در بازی كردن دارید و می‌توانید هم از نیروهای فیزیكی و هم از نیروهای ذهنی خود به یك اندازه و به خوبی استفاده كنید. (5) دوست دارید افكارتان را مطرح كنید. (6) اهداف خود را آنقدر دنبال می‌كنید تا به آنها دست پیدا كنید. (7) به علوم رمزی علاقه دارید و دوست دارید به تمامی تكنیك‌های آن مسلط شوید. (8) شخصیت خوشایندی دارید و از تنبلی بیزار هستید. (9) اجتماعی هستید و به همین خاطر آشنایان زیادی دارید. (10) شیفته تنوع و تغییر هستید و از سفر كردن خوشتان می‌آید. (11) در هر شرایط سختی، راه نجات خود را می‌یابید. (12) عصبی و ناآرام هستید. (13) دیدگاه روشن‌فكرانه‌ای نسبت به زندگی دارید و زمانی كه وسوسه می‌شوید سعی می‌كنید خویشتن‌داری كنید. (14) دوست دارید به دیگران كمك كنید، ولی ابتدا مطمئن می‌شوید كه آنها از خوبی شما سوء استفاده نكنند. (15) خونگرم و تطبیق‌پذیر هستید. (16) به فلسفه و مذهب علاقه دارید. (17) زحمت كش و سخت كوش و در عین حال سیاستمدار هستید.



فال تاریخ تولد: 14 ژانویه یا 24دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از شخصیت جذابی برخوردار هستید و همه شما را دوست دارند. (2) اهل همكاری هستید و دوست ندارید باعث تحریك دیگران شوید. (3) معمولاً در كار خود به موفقیت می‌رسید. (4) پر حرف نیستید. (5) برای زنان، تاریخ تولد 14 نشان دهنده زندگی مشترك شاد است؛ ولی متولدین این تاریخ ممكن است وضع حمل سختی داشته باشند. (6) در سال‌های جوانی ممكن است عاشق كسی شوید. (7) در مسائل مالی خوش شانس هستید. (8) گفتار و كردارتان نیك است. (8) شیفته حل كردن معما هستید. (10) به قماربازی گرایش دارید. (11) به خاطر تأثیر سیاره زحل، بدگمان هستید و در تصمیم‌گیری درنگ می‌كنید. (12) سخت كوش، محتاط و روشمند هستید و ذهن تحلیلی دارید. (13) وضعیت زندگی خانوادگی شما آشفته است؛ باید از افراد معلول پرستاری كنید.



فال تاریخ تولد: 23 ژانویه یا 3بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) نزد جنس مخالف خود محبوب هستید. (2) دز زندگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید و به احترام و ثروت می‌رسید. (3) سعی می‌كنید خودتان را مشغول نگه دارید. (4) از افراد مافوق و اشخاص پیر كمك و حمایت دریافت می‌كنید. (5) با محبت و ملاحظه كار هستید. (6) روح استقلال طلبی در شما موج می‌زند. (7) دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید. (8) می‌توانید در نزدیكی آب (مثل دریا، رودخانه یا دریاچه) به موفقیت برسید. (9) دانش لغوی خوب شما باعث می‌شود در سخن‌وری، نویسندگی یا آموزش به موفقیت دست پیدا كنید. (10) دوست دارید كارها را زود تمام كنید.

نكته: هم سیاره عطارد و هم سیاره زحل نشان دهنده بیماری صفراوی می‌باشند. علاوه بر این، سیاره زحل باعث نیرنگ‌باز بودن و حیله‌گر بودن شما می‌شود و به همین خاطر ممكن است به گمراهی كشیده شوید. خیلی به نیك و بد توجه نمی‌كنید و برایتان مهم نیست كه به مشتریان خود كلك بزنید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ...
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ،24 دی و 3بهمن


مسائل مالی

با توجه به اینكه عدد 5 یك عدد تجاری است، انتظار می‌رود زندگی مرفهی داشته باشید. زیركی شما باعث می‌شود بتوانید طرح‌هایتان را به صورت سیستماتیك پیش ببرید. بنابراین نتیجه تلاش‌های خود را خواهید دید و درآمد خوبی كسب می‌كنید. در مسائل مالی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید. با اینحال، تأثیر سیاره زحل باعث تأخیرات و سختی‌هایی در این زمینه می‌شود. سیاره زحل با اموالی مثل ملك مرتبط است. در نتیجه ممكن است از این طریق ارث ببرید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

می توانید خودتان را با هر نقشی در تئاتر زندگی وفق دهید. به خاطر تطبیق‌پذیری، با طبقات مختلف مردم در تماس خواهید بود و در فعالیت‌های تجاری موفق می‌شوید. بانكداری نیز حرفه مناسبی برای شما به نظر می‌رسد. تأثیر سیاره عطارد موفقیت در زمینه‌هایی مثل پزشكی (آسیب‌شناسی) یا جراحی و مدیریت داروخانه‌ها را تضمین می‌كند. هوش و زیركی ذاتی شما باعث می‌شود بتوانید به صورت منطقی و عاقلانه استدلال كنید. این ویژگی از شما فرد موفقی در زمینه حقوق می‌سازد. سایر حرفه‌ها كه می‌توانید به آنها مشغول شوید شامل كنترل كننده حساب‌ها، دلال سهام، متخصص آمار و رئیس فروشگاه‌های بزرگ است. همچنین می‌توانید منشی خصوصی خوبی برای اداره‌جات مهم شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

به خاطر اینكه عطارد روی دستگاه عصبی و كبد حاكمیت دارد، مشكلات اصلی سلامتی شما بیماری صفراوی و عصبی بودن است. با اینحال، صفراوی شما رابطه نزدیكی با آشفتگی‌های روانی دارد. به عبارت دیگر، با افزایش سطح تنش‌های روانی، این بیماری نیز شدت می‌گیرد و اگر روی اعصابتان كنترل داشته باشید، این بیماری كمرنگ‌تر می‌شود و شاید حتی به كلی ناپدید شود. عدد 5 روی اعصاب، گردن، بازو، گوش و دستگاه تنفسی شما تأثیر می‌گذارد. تأثیر سیاره زحل (كه بر روی ماه ژانویه تسلط دارد) باعث واریس، روماتیسم و افسردگی می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 اكتبر، (2) 21 دسامبر و 20 فوریه و (3) 21 آوریل و 30 مه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 7، 8، 10، 16، 17، 19، 25، 26 و 28 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.

همسرتان و شما علاقه شدید و متقابلی به هم دارید.‌ به هر حال، صمیمیت ارزش زیادی در زندگی دارد و علیرغم اینكه دوست دارید با جنس مخالف خود رابطه برقرار كنید، ولی عقل سلیم و خویشتن‌داری شما باعث محدود نگه داشتن این میل می‌شود. در مسائل عشقی موفق می‌شوید و زندگی مشترك خوبی خواهید داشت. معیارهای فلسفی و مذهبی نقش زیادی در انتخاب همسر توسط شما دارند. مثلاً ممكن است همسر آینده خود را در كلیسا و معبد یا در طول یك مراسم مذهبی انتخاب كنید. عشق طبیعی و دلسوزی بین شما و همسرتان هم از لحاظ شغلی و هم از لحاظ مالی به شما سود خواهد رساند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) در زندگی مشتركتان خوش شانس و موفق هستید. (2) همسر خوبی انتخاب می‌كنید؛ معمولاً شخصی را به عنوان همسر بر می‌گزینید كه خصیصه‌ها و ویژگی‌هایش همانند خودتان باشد. (3) دوست دارید اطرافتان كاملاً تمیز و مرتب باشد. (4) از همسرتان می‌خواهید شادی‌های زندگی را با شما سهیم شود. (5) به همسرتان افتخار می‌كنید و دوست دارید او را آراسته و با لباس‌های خوب ببینید. (6) بچه‌های خود را دوست دارید و به خانه خود عشق می‌ورزید. (7) حتی در طول سفر كردن (مثلاً سفرهای شغلی)، برای بازگشت به خانه لحظه شماری می‌كنید و از مصاحبت با اعضای خانواده خود لذت می‌برید. (8) در هنگام خریدن لباس و نیازهای اعضای خانواده دست و دلباز هستید. (9) ازدواج را ادامه برنامه خانوادگی خود به حساب می‌آورید، ولی بعضی مواقع رفتارتان به گونه‌ای است كه همسرتان احساس می‌كند به امور خانواده كم توجه هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) هم به فعالیت‌های داخل منزل و هم به فعالیت‌های خارج از منزل علاقه دارید. (2) در فعالیت‌های زیادی شركت می‌كنید و با موفقیت روی آنها مدیریت می‌كنید. (3) عاشق پاكیزگی هستید و از دیگران نیز توقع دارید نظافت را رعایت كنند. (4) به ندرت كار خود را خودتان انجام می‌دهید و آن را توسط دیگران انجام می‌دهید. (5) همدم خوب، شایسته، باهوش، تطبیق‌پذیر و با استعدادی هستید. (6) اجتماعی هستید و دوستانه با دیگران رفتار می‌كنید. این مسئله باعث می‌شود فعالیت‌های اجتماعی زیادی در خانه شما انجام شود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 21، 22، 23، 25، 26، 28، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه دارای ویژگی‌هایی مثل ابتكار و هوش بالا باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سبز، ارغوانی و بنفش استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، مروارید، لعل یا یاقوت كبود استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
همكاریمیل به تأخیر
نگرش عملیتنبلی
زیركیعصبی بودن
هوشیاریعدم پشتكار
سیستماتیكشكاكیت
ثباتغیر قابل اعتماد بودن
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا