فال متولدین 16 ، 25 تیر و 3 مرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 7، 16 و 25 ام ژوئیه
یا
فال متولدین 16 ، 25 تیر و 3 مرداد
متولدین 7، 16 و 25 ام ژوئیه تحت سلطه عدد 7 و سیاره نپتون هستند. ماه ژوئیه در قلمروی سیاره ماه نیز قرار دارد. بنابراین نپتون و ماه تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 7 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 16 و 25 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 7 ژوئیه یا 16 تیر

اگر در 7 ام ماه ژوئیه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) اگر بتوانید ویژگی‌های شخصیتی و اراده خود را تقویت كنید، اثر تركیبی نپتون و ماه باعث می‌شود به خاطر توانایی‌های بالای فكری نسبت به دیگران در مرتبه بالاتری قرار بگیرید. (2) افكار غیر عادی در ذهن می‌پرورانید. (3) طبیعتی هیجانی، هنرمند و تخیلی دارید. (4) از نیروهای روانی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستید. (5) به سمت سرزمین‌های دور دست جذب می‌شوید و با كشورهای خارجی تا حدودی در ارتباط خواهید بود. (6) بسیار حساس هستید، ولی با تظاهر به بی‌تفاوتی، احساسات واقعی خود را پنهان می‌كنید. (7) نظرات عجیبی در مورد مذهب و آداب و رسوم اجتماعی دارید و همانند پرنده‌ای سبكبال، از روش‌های كهنه زندگی بیزار هستید. (8) ذاتاً انسان ناآرامی هستید و به طور مداوم سعی می‌كنید در زندگی خود تنوع داشته باشید. (9) طرز فكر منطقی دارید و به اهداف عالی دست می‌یابید. (10) از معاشرت با مردم عادی نفرت دارید. (11) ترجیح می‌دهید زمان خود را صرف كتاب خواندن كنید. (12) افكار و اعمالتان مستقل و مبتكرانه است. (13) بعضی اوقات كله شق می‌شوید و به نظرات دیگران توجه نمی‌كنید. (14) هنگامی كه از شما خواسته می‌شود نظرتان را بیان كنید، با اقتدار سخن می‌گویید.



تاریخ تولد: 16 ژوئیه یا 25 تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) خوش اخلاق و بخشنده هستید. (2) اگرچه روح حساس و لطیفی دارید، ولی خصیصه‌های متناقضی در شخصیت شما دیده می‌شود. (3) اگرچه ظاهر آرامی دارید، ولی ذهنتان همیشه در عذاب است. (4) زمانی كه خیلی سرتان شلوغ است احساس شادی می‌كنید. (5) بچه‌های موفقی خواهید داشت و از این لحاظ فرد موفقی به حساب می‌آیید. (6) سایه‌ای از غم در زندگی مشتركتان دیده می‌شود. (7) نسبت به كسانی كه در كارتان دخالت می‌كنند، انزجار خود را نشان می‌دهید. (8) در تصمیم‌گیری محتاط و هوشیار عمل می‌كنید. (9) تمركز خیلی زیاد روی هر موضوعی باعث افسردگی شما می‌شود.



تاریخ تولد: 25 ژوئیه یا 3 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) به اصطلاح همه كاره بیكار هستید. به عبارت دیگر به موضوعات مختلفی علاقمند هستید، ولی نمی‌توانید به جزئیات تمامی آنها بپردازید. (2) به همین دلیل، دانشی شما بسیار سطحی است. (3) نسبت به وظایفی كه به شما محول می‌شود، صادق، وفادار و فداكار هستید. (4) دمدمی مزاج و ناپایدار هستید. (5) حافظه خوبی دارید كه باعث می‌شود سخن‌ور و معلم خوبی شوید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 16 ، 25 تیر و 3 مرداد


مسائل مالی

معمولاً در زندگی شما تغییرات زیادی رخ می‌دهد و به همین خاطر خیلی سخت می‌توانید ثروت جمع كنید. ولی به هر حال عدد 7 یك عدد عرفانی است و اگر شغل مورد علاقه خود را پیدا كنید، دستیابی به وضعیت مالی مناسب دور از دسترس نخواهد بود. در اینصورت می‌توانید ثروتمند شوید و به تمامی امكانات رفاهی و تجملات دست یابید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

خلاقیت استثنایی شما باعث می‌شود هنرمند، موسیقیدان، نقاش، معلم یا مخترع درخشانی شوید. گرایش درونی شما به سفر كردن باعث می‌شود تاجر، صادر كننده یا صنعتگر موفقی شوید.

می توانید به خوبی یك صنعت شیمیایی، كارخانه تولید صابون، شركت محصولات لبنی و ماهیگیری را اداره كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

سلامتی شما اساساً‌ توسط آنچه در ذهنتان می‌گذرد تعیین می‌شود. اگرچه بنیه فیزیكی خیلی خوبی ندارید، ولی اگر روی یك هدف معین متمركز شوید، ایستادگی زیادی از خود نشان می‌دهید. احتمال دارد از تومورها و نارسایی اندام‌های داخلی رنج ببرید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئن و 20 ژوئیه (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر و (2) 21 فوریه و 20 مارس. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 5 و 8 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار حساس هستید و احساسات همسرتان را درك می‌كنید. (2) بسیار با ملاحظه و متفكر هستید و هرگز سعی نمی‌كنید نظراتتان را به همسرتان تحمیل كنید. (3) انسان روشن‌فكری هستید و به پیك نیك، سفر، سینما و تئاتر علاقه شدیدی دارید. (4) ولخرج هستید و در زندگی زیاد اسراف می‌كنید. (5) ویژگی‌های متناقضی در شخصیت شما دیده می‌شود و ممكن است سلطه طلب شوید و انتظار داشته باشید دیگران به ساز شما برقصند. (6) بعضی اوقات خیلی سخت‌گیر و عیبجو هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسر فداكار، دلسوز و تطبیق‌پذیری هستید و از كار، مقام و وضعیت خود رضایت دارید. (2) مادر خوبی هستید و به بچه‌ها و خانواده خود عشق می‌ورزید. (3) شخصیت مقدسی دارید. (4) به دیگران عشق می‌ورزید و برای آنها احترام قایل هستید. (5) اجتماعی هستید و دوست دارید دوستانتان را به میهمانی دعوت كنید و با میهمان نوازی خود آنها را سرگرم سازید. (6) بعضی اوقات خیلی دمدمی مزاج، وسواس و ناپایدار هستید. (7) ممكن است به خاطر مسائل ناچیز آشفته شوید. (8) از شوهرتان توقع دارید همیشه مراقب شما باشد و این خواسته باعث تلخ شدن محیط خانه می‌شود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه با بصیرت، صادق و بی‌آلایش باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، زمرد، حجر القمر و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 7 ختم شود (برای مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61، 70، 79 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
استواریناپایداری
صلح دوستیعدم اطمینان
تأملدلسردی
صفادمدمی مزاج و وسواس بودن
بردباری
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا