فال متولدین 16 ، 25 شهریور و 3مهر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 7، 16 و 25 ام سپتامبر
یا
فال متولدین 16 ، 25 شهریور و 3مهر
متولدین 7، 16 و 25 ام سپتامبر تحت سلطه عدد 7 و سیاره نپتون هستند. ماه سپتامبر در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین نپتون و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 7 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 16 و 25 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 7 سپتامبر یا 16شهریور

اگر در 7 ام ماه سپتامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) همیشه ناآرام هستید. (2) به طور همزمان نقاط قوت و نقاط ضعفی دارید. (3) سعی می‌كنید خودتان را كنترل كنید. (4) از بینش بالایی بهره می‌برید كه از آن می‌توانید در عمل استفاده كنید. (5) آرمان‌های والا و بلند پروازی‌هایی بزرگی دارید. ولی از آداب و رسوم سنتی بیزار هستید. (6) به ورزش و سفر كردن علاقه دارید. (7) دوست دارید افكار خودتان را ابراز كنید و آنها را به دیگران منتقل سازید. (8) از تنبلی بیزار هستید. (9) از شخصیت پر ابهتی بهره می‌برید و طرز فكرتان منطقی است و به همین خاطر به هدف خود در زندگی دست پیدا می‌كنید. (10) با كشورهای خارجی در تماس خواهید بود. (11) با افراد معمولی معاشرت نمی كنید و به آسانی نمی توانید خود را با چنین افرادی تطبیق دهید. (12) ترجیح می‌دهید اوقات فراغت خود را به خواندن كتاب صرف كنید. (13) از دانش و قدرت خود اطمینان دارید. (14) انسان بد گمانی هستید و تا زمانی كه به چیزی متقاعد نشده‌اید آن را باور نمی كنید. (15) در كارتان باهوش و چابك هستید. (16) همانند پرنده‌ای سبكبال، ذهنی آزاد دارید. (17) سرشت شاد و با اشتیاقی دارید و دیگران از رفتار شما الگو می‌گیرند.



فال تاریخ تولد: 16 سپتامبر یا 25شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) خوش اخلاق و بسیار سخاوتمند هستید. (2) عاشق آرامش هستید و از سخت كار كردن خوشتان نمی‌آید. (3) پی در پی نسبت به زندگی بی‌رغبت می‌شوید. (4) بچه‌هایتان در زندگی به موفقیت دست پیدا خواهند كرد و از این لحاظ خوش شانس می‌باشید. با اینحال، سایه‌ای از غم زندگی‌تان را فرا گرفته است. (5) ظاهر آرامی دارید، ولی ذهنتان همیشه در عذاب است و همین مسئله تحریك‌پذیری شما را افزایش می‌دهد. (6) دخالت دیگران در كارتان را تحمل نمی كنید. (7) متواضع هستید و دوست ندارید قدرت و توانایی‌های خود را به رخ دیگران بكشید. (8) در تصمیم‌گیری محتاط هستید. (9) اغلب افسرده و ناآرام می‌شوید. (10) نیاز به آرامش فیزیكی و ذهنی دارید. (11) در كارتان سخت كوش و روشمند می‌باشید. (12) كار فكری را به كار فیزیكی و سخت ترجیح می‌دهید. (13) داستان‌های كارآگاهی و كمدی را دوست دارید. (14) نسبت به مشكلات و غم‌های دوستان و نزدیكان خود دلسوزی می‌كنید. (15) از قوه بینش بالایی بهره‌مند هستید و می‌توانید حتی متوجه چیزهای كوچك شوید.



فال تاریخ تولد: 25 سپتامبر یا 3مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) به موضوعات متنوعی علاقمند هستید، ولی نمی توانید آنها را به صورت عمیق مطالعه كنید. (2) سفر كردن و ارتباط برقرار كردن با كشورهای خارجی را دوست دارید. (3) انسان صادق، با ایمان و خوش طینتی هستید. (4) دمدمی مزاج و ناپایدار می‌باشید و بعضی اوقات تضادهایی در وجودتان دیده می‌شود. (5) از حافظه‌ای خوب بهره می‌برید. (6) به خاطر عقاید عجیب و غریبی كه در مورد اخلاقیات دارید، دیگران به سختی شما را درك می‌كنند. اهمیت زیادی برای آداب و رسوم اجتماعی قایل نیستید. (7) در مسائل عشقی خود بسیار بدبین هستید. (8) قادر هستید هیجانات خود را تحت كنترل نگه دارید. (9) دنبال فرصتی هستید تا ویژگی‌ها و فضایل خود را به معرض نمایش بگذارید. (10) می‌توانید روی انسان‌های تهییج‌پذیر تأثیر زیادی داشته باشید و خود را در میان چنین افرادی می‌بینید. (11) استعداد زیادی برای نویسندگی و گفتگوی رادیویی دارید و در سخن‌وری بسیار متبحر می‌باشید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 16 ، 25 شهریور و 3مهر


مسائل مالی

تاریخ تولید شما از لحاظ عرفانی دارای اهمیت است و اگر شغل دلخواه خود را پیدا كنید، به پست‌های بزرگی دست پیدا خواهید كرد. دوست دارید از تمامی امكانات رفاهی و تجملات برخوردار باشید. پس از سن 34 سالگی موفقیت شما شروع خواهد شد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

در تمامی زمینه‌ها مانند محصولات لبنی و تولید صابون خوب عمل می‌كنید. همچنین از این توانایی برخوردار هستید كه یك صنعت شیمیایی را به خوبی اداره كنید. در زمینه پزشكی و جراحی نیز به شهرت خوبی دست پیدا می‌كند. میل وافر شما به سفر موفقیت در زمینه واردات و صادرات را تضمین خواهد كرد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

تهدید اصلی سلامتی شما عصبی بودن است كه دلیل تمامی بیماری‌های شما است. مستعد مشكلاتی مثل نقص در گردش خون، بیماری‌های معده و تب هستید. معده و اندام هاضمه شما به سادگی به خاطر نگرانی مداوم و شرایط محیطی مختل می‌شود. احتمال زیادی دارد كه به سرما خوردگی و بیماری‌های ریوی هستید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 مارس و (2) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) شوهری دلسوزی برای همسرتان هستید و به او عشق می‌ورزید. (2) دوست دارید برای دیگران فداكاری كنید، بدون اینكه از آنها انتظاری داشته باشید. (3) در برابر دوستان و میهمانان خود مؤدب هستید. (4) اگرچه اعتقادات راسخی دارید، ولی به هیچ وجه آنها را به زن خود تحمیل نمی كنید. (5) شیفته سفر كردن، پیك نیك و سینما هستید. (6) به تمامی اعضای خانواده محبت می‌كنید و با دقت و بدون تبعیض قایل شدن از آنها با دقت مراقبت می‌كنید. (7) در سنین بالا به اهمیت پول در زندگی پی خواهید برد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) توقع دارید شوهرتان همیشه از شما مراقبت كند. (2) زیاد به آداب و رسوم زندگی پایبند نیستید. (3) علاقه زیادی به دعوت كردن دوستان به میهمانی و سرگرم كردن آنها دارید. (4) هوش سرشاری دارید، ولی بعضی اوقات رفتار مرموزی از خود نشان می‌دهید. (5) ناآرام و پریشان هستید و به خاطر مسائل كوچك عصبانی می‌شوید. (6) اگرچه فردگرا هستید، ولی به طلاق كردن فكر نمی كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4 و 7 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه عاشق هنر و زیبایی باشند و پاكیزگی را دوست داشته باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، زمرد، یاقوت كبود، حجر القمر و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 7 ختم شود (برای مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61، 70، 79 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
عاشق سفرلجاجت
عزت نفسمرموز بودن
چابكیتأخیر در تصمیم‌گیری
همكاریعدم پشتكار
تیزهوشیناآرامی
خیرخواهیسركش بودن
عشق به آرامشتحریك‌پذیری
استقلال
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا