فال متولدین 16 ، 25 مرداد و 3شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 7، 16 و 25 ام آگوست
یا
فال متولدین 16 ، 25 مرداد و 3شهریور
متولدین 7، 16 و 25 ام آگوست تحت سلطه عدد 7 و سیاره نپتون هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. بنابراین نپتون و خورشید تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 7 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 16 و 25 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 7 آگوست یا 16مرداد

اگر در 7 ام ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) بخشنده هستید و درك صحیحی از زندگی انسان دارید. (2) رك‌گو و پرحرف هستید و میل شدیدی به آزادی فكر و عمل دارید. (3) دوست دارید به كشورهای خارجی و سرزمین‌های دور دست سفر كنید. (4) سیاره نپتون نشان دهنده علاقه به مذهب و فلسفه است. (5) كله شق هستید و به نظرات دیگران احترام نمی گذارید. (6) هنر پول در آوردن را بلد هستید. (7) نظرات عجیبی در مورد مذهب دارید و از شیوه‌های منسوخ زندگی بیزار هستید. (8) ذاتاً ناآرام می‌باشید. (9) فرد حساسی هستید و احساسات واقعی خود را با تظاهر به بی‌تفاوتی پنهان می‌كنید. (10) از معاشرت با مردم عادی خوشتان نمی‌آید. (11) از دانش و قدرت خود كاملاً آگاه هستید. (12) زمانی كه از شما درخواست شود، با جدیت به دیگران توصیه می‌كنید. (13) طرز فكر منطقی دارید و به اهداف بزرگ نایل می‌شوید. (14) در رفتار خود پایدار و سیستماتیك هستید. (15) ذاتاً پر انرژی و متكی بنفس می‌باشید و به همین خاطر الگویی برای دیگران به حساب می‌آیید. (16) شخصیت باوقار و محترمی دارید. (17) محترم، مقتدر، تخیلی و سخاوتمند هستید.

تحت شرایط عادی به آداب و رسوم معمول زندگی پایبند هستید، ولی اگر زندگی خیلی یكنواخت و كسل كننده شود و برایتان محدودیت ایجاد كند، رفتارتان به كلی تغییر كرده و آنها را كنار می‌گذارید، بدون اینكه این مسئله تأثیر خیلی زیادی روی شما داشته باشد. ذاتاً انسان شاد، پر انرژی و خوش‌بینی هستید، ولی باید روی شتاب و عجله خود كنترل داشته باشید. در غیر اینصورت ناآرامی وجودتان را فرا خواهد گرفت.



فال تاریخ تولد: 16 آگوست یا 25 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بسیار حساس و هیجانی می‌باشید. (2) خیلی زود عصبانی می‌شوید ولی به سرعت آرامش خود را بدست می‌آورید. (3) مرتباً نسبت به زندگی بی‌رغبت می‌شوید. (4) بچه‌های باهوش و موفقی نصیبتان می‌شود و از این لحاظ خوش شانس هستید. ولی با اینحال غم را می‌توان در زندگی مشترك شما تشخیص داد. (5) ظاهراً آرام به نظر می‌رسید، ولی ذهن شما همیشه در فشار است و بعضی اوقات كم حوصله می‌شوید. (6) دوست ندارید دیگران در كارتان دخالت كنند. (7) عاشق آرامش هستید و به سخت كار كردن علاقه‌ای ندارید. (8) ذاتاً انسان بخشنده و خوش اخلاقی هستید. (9) از رفتن به تئاتر، سینما و پیك نیك لذت می‌برید. (10) می‌توانید به پست‌های بزرگی دست پیدا كنید.

متواضع هستید و دوست ندارید قدرت خود را به رخ دیگران بكشید. چیزهای ظریف زندگی جذابیت بیشتری برایتان به همراه دارند. از یك سو به خواندن داستان‌های كارآگاهی علاقه دارید و از سوی دیگر موضوعات عرفانی را انتخاب می‌كنید. فردی زیرك، هوشیار و باهوش می‌باشید. انسان بسیار دلربایی هستید و به همین خاطر دیگران جذب شما می‌شوند، ولی نمی توانید به سرعت محبت خود را ابراز كنید. باید سعی كنید ذهن و روح خود را با تفریحات سالم استراحت دهید. تمركز زیاد باعث افسردگی می‌شود؛ بنابراین سعی كنید از آن دوری كنید.



فال تاریخ تولد: 25 آگوست یا 3شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) همه كاره بیكار هستید. (2) به موضوعات مختلفی علاقمند می‌باشید، ولی توانایی پرداختن به جزئیات آنها را ندارید. به همین خاطر دانش شما بسیار سطحی است. (3) دوست دارید سفر كنید و با كشورهای خارجی در ارتباط باشید. (4) انسانی صادق، با ایمان و خوش طینت هستید. (5) دمدمی مزاج و ناپایدار هستید. (6) از حافظه‌ای خوب برخوردار هستید و به همین خاطر می‌توانید معلم و سخن‌ور خوبی باشید. (7) رسالت شما بخشیدن حیات و شور و اشتیاق به جهانیان است. (8) شیوه و رفتار محبت‌آمیز شما به گونه‌ای است كه دیگران جذب شما می‌شوند و استعداد زیادی دارید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 16 ، 25 مرداد و 3شهریور


مسائل مالی

خیلی سخت می‌توان در مورد وضعیت مالی شما با قطعیت سخن گفت. ولی اگر شغل مورد نظر خود را پیدا كنید می‌توانید به موفقیت برسید و به ثروت و تمامی امكانات رفاهی زندگی دست پیدا كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

عاشق سفر دریایی و كشورهای خارجی هستید و همین مسئله از شما تاجر یا صادر كننده و وارد كننده موفقی می‌سازد. در صنایع لبنی، ماهیگیری، صنایع شیمیایی و كارخانه صابون نیز فرد مؤثری هستید. می‌توانید پزشك یا جراح خوبی نیز باشید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی شما مربوط به عصبی بودن است كه عامل اصلی بیماری‌هایتان به حساب می‌آید. مستعد نقص در گردش خون، بیماری معده و تب هستید. بهتر است در مدت زمان فعالیت خود، فواصلی را به استراحت فیزیكی و ذهنی اختصاص دهید. به شما توصیه می‌شود از فعالیت و هیجان بیش از حد پرهیز كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 آوریل و (2) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 5، 7 و 8 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) مهربان، دوست داشتنی و دارای قلبی بزرگ هستید. (2) به خانواده خود افتخار می‌كنید و بهترین امكانات را برایشان فراهم می‌سازید. (3) بخشنده هستید و آرزو می‌كنید همسرتان در جامعه بدرخشد. (4) سعی می‌كنید وضعیت دیگران را درك كنید و هرگز نظرات خود را به همسرتان تحمیل نمی كنید. (5) روشن فكر و عاشق پیك نیك، سفر، سینما و تئاتر هستید. (6) ولخرج هستید و از این شیوه زندگی لذت می‌برید. (7) خیلی زود هیجان زده می‌شوید و احساسات زن و بچه‌های خود را درك می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) بسیار باهوش و زیرك هستید، ولی رفتارتان غیر قابل پیش‌بینی است. (2) بسیار ناآرام می‌باشید و به خاطر مسائل كوچك آشفته می‌شوید. (3) به خوبی می‌توانید دوستانتان را سرگرم كنید. (4) از شوهر خود توقع دارید در تمامی اوقات از شما مواظبت كند. (5) نهایت توجه خود را برای نشاط و شادی شوهر و بچه‌های خود معطوف می‌كنید. (6) تنها خودتان می‌دانید كه چقدر برای دیگران فداكاری می‌كنید و به ندرت دیگران این مسئله را درك می‌كنند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه بااشتیاق، باهوش و طرفدار آزادی باشند.

روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، زمرد، حجر القمر و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 7 ختم شود (برای مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61، 70، 79 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
وجههلجاجت
تخیلدلسردی
سخاوتبی‌دقتی
عشق به طبیعتطبیعت آشوبگر
خوش استعداد بودنتندخو
فردیتوسواس
اقتدار شخصیعدم اعتماد به نفس
بردباری
حساسیت و تهییج‌پذیری
صفا
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا