فال متولدین 16 ،25بهمن و 4اسفند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 5، 14 و 23 ام فوریه
یا
فال متولدین 16 ،25بهمن و 4اسفند
متولدین 5، 14 و 23 ام فوریه تحت سلطه عدد 5 و سیاره عطارد هستند. ماه فوریه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین عطارد و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 5 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 14 و 23 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 5 فوریه یا 16بهمن

اگر در 5 ام ماه فوریه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) عطارد نمایانگر ویژگی‌های مانند زیركی، چابكی و توانایی تجارت است. به همین دلیل برخورد شما با دیگران بر اساس منافعی است كه از آنها بدست می‌آورید. (2) اگرچه طرز فكر شما علمی است، ولی هنردوست و اهل ادبیات هستید. (3) دوست دارید زمان خود را به سرگرمی‌هایی مثل سینما و تئاتر اختصاص دهید. (4) هوش شما تنها به توانایی ذهنی محدود نمی‌شود، بلكه در كسب مهارت‌های فیزیكی نیز از آن بهره می‌گیرید. (5) از این قدرت برخوردار هستید كه در بازی قدرت حریف را تشخیص دهید و از نقاط ضعف او سود ببرید. (6) مهارت زیادی در سخن‌وری دارید و دوست دارید افكار و عقایدتان را به دیگران شرح دهید. (7) حس ششم شما می‌گوید چگونه بر شرایط دشوار غلبه كنید. (8) سفر كردن و ملاقات با مردم مختلف را دوست دارید. (9) بعضی اوقات عصبی می‌شوید و احساس ناآرامی می‌كنید. (10) روشن‌فكر و بردبار هستید. (11) همیشه دوست دارید به اشخاصی كه دچار مشكل می‌شوند یاری برسانید. ولی مواظب باشید! احتمال دارد بعضی مواقع آنها از خوبی شما سوء استفاده كنند. (12) مسائل مذهبی و فلسفی جذابیت زیادی برایتان دارند.



فال تاریخ تولد: 14 فوریه یا 25بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) اهل همكاری هستید و دوست ندارید به دیگران آزار برسانید. (2) معمولاً در زندگی به جایگاه ارزشمندی می‌رسید و در تجارت فرد موفقی می‌شوید. (3) زنان متولد این تاریخ زندگی مشترك خوبی خواهند داشت، ولی در طول دوران بارداری دچار مشكلاتی می‌شوند. (4) در مسائل مالی خوش شانس هستید. (5) شخصیت جذابی دارید و همه شما را دوست دارند. (6) تا حدودی كم حرف هستید و دوست ندارید به جز در مورد مسائل مهم، زیاد صحبت كنید. (7) به موضوعات متنوعی علاقه دارید و سعی می‌كنید در این زمینه‌ها كار كنید. (8) كوشا هستید و انرژی خود را صرف كارهای تزیینی و هنری می‌كنید. (9) گفتار و كردار شما نیك است. (10) شیفته حل معما هستید. (11) به قماربازی گرایش دارید؛ ولی با اینحال خیلی مراقب هستید. (12) اعضای خانواده یا نزدیكانتان با شما مخالفت می‌كنند. (13) در عشق ناپایدار هستید؛ در سنین جوانی مسائل عشقی و عاطفی را تجربه می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 23 فوریه یا 4اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) معمولاً نزد جنس مخالف محبوب هستید. (2) در نزدیكی آب (مثل دریاچه، رودخانه یا دریا) از بخت بالایی برخوردار خواهید بود. (3) از افراد مافوق خود كمك و حمایت دریافت می‌كنید. (4) از طریق ارث به سود مالی می‌رسید. (5) در زندگی موفق هستید و به احترام و ثروت دست پیدا می‌كنید. (6) سعی می‌كنید خودتان را سرگرم كارتان نگه دارید. (7) خیلی مراقب هستید تا احترام و وجهه خود نزد مردم را حفظ نمایید. (8) دانش لغوی خیلی خوبی دارید و می‌توانید خودتان را به طرق مختلفی مثل صحبت كردن، نوشتن، آواز خواندن، آموزش، سخنرانی و شرح دادن ابراز كنید. (9) بسیار فعال هستید و به سرعت كارتان را تمام می‌كنید. (10) آزادیخواه هستید و هیچ چیز نمی‌تواند شما را محدود كند.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ..
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 16 ،25بهمن و 4اسفند


مسائل مالی

ذهن تجاری دارید و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت وضعیت مالی پایداری داشته باشید. زیركی شما باعث می‌شود بتوانید فعالیت صنعتی مخصوص خودتان را راه اندازی كنید؛ می‌توانید طرح‌هایتان را به صورت سیستماتیك انجام دهید. در نتیجه درآمد خوبی از تلاش‌های خود بدست می‌آورید. سیاره زحل روی متولدین ماه فوریه تأثیر می‌گذارد و باعث تأخیر در تمامی امور زندگی آنها و پرداخت بدهی‌ها می‌شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

خودتان را با نقشی كه باید در تئاتر زندگی بازی كنید تطبیق می‌دهید. در عرصه تجارت فرد موفقی خواهید شد، زیرا می‌توانید با اقشار مختلف مردم در تماس باشید. بانكداری نیز حرفه مناسبی برای شما به حساب می‌آید. سیاره عطارد نشانگر استعداد پزشكی و جراحی است. می‌توانید نقطه نظراتتان را به صورت متقاعده كننده شرح دهید و آنها را اثبات كنید. این ویژگی از شما حقوقدان شایسته‌ای می‌سازد. حرفه‌هایی مثل كنترل كننده حساب‌ها، دلال سهام، مدیر، آسیب‌شناس و متخصص آمار نیز برایتان مناسب هستند.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكلات اصلی سلامتی شما بیماری‌های صفراوی و عصبی هستند. بیماری صفراوی شما رابطه نزدیكی با آشفتگی‌های روانی دارد. به تجربه ثابت شده كه با افزایش تنش روانی این بیماری شدت می‌گیرد و در صورتی كه روی اعصابتان كنترل داشته باشید، شدت این بیماری كاهش می‌یابد یا شاید حتی ناپدید شود. سیاره عطارد روی اعصاب، گردن، بازوان، گوش و دستگاه تنفسی شما تأثیر می‌گذارد. ماه فوریه تحت سلطه سیاره زحل قرار دارد. بنابراین می‌توان انتظار داشت فشار خون شما پایین باشد. این مسئله باعث بیماری‌هایی مثل كم خونی، تپش قلب، ضعف قلب و نارسایی مثانه و كلیه‌ها می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 فوریه (2) 21 مه و 20 ژوئن و (3) 21 سپتامبر و 20 اكتبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 7، 8، 10، 16، 17، 19، 25 و 26 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) هیجانی و رویایی هستید. (2) بیشتر به خیالات خود می‌پردازید و كمتر به حقایق زندگی توجه می‌كنید. (3) به بچه‌های خود عشق می‌ورزید و اكثر زمان خود را در خانه سپری می‌كنید. (4) از شوهرتان انتظار دارید پاكیزه و آراسته باشد و دوست دارید لذت‌های زندگی را با شما سهیم باشد. (5) به زن خود افتخار می‌كنید و شما نیز به نوبه خود ثابت می‌كنید شوهر خوبی برایش هستید. (6) هنگام خرید لباس و سایر مایحتاج اعضای خانواده دست و دلباز هستید و خانه خود را با سلیقه خوب مبلمان می‌كنید. (7) در انتخاب همسر خیلی خوب عمل می‌كنید و همسرتان نهایت همكاری را با شما به عمل می‌آورد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) در قبال اعضای خانواده خود فداكار، مهربان و دلسوز هستید. (2) دوست دارید مردم در هنگام سختی پیش شما بیایند و به آنها یاری برسانید. (3) علاقه زیادی به فعالیت‌های داخل منزل و همچنین فعالیت‌های خارج از منزل دارید. (4) دوست دارید همیشه خانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید، ولی شخصیت آمرانه شما باعث می‌شود دیگران را برای انجام این كار مأمور كنید. (5) زیرك و باهوش هستید و شخصیت جذابی دارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 21، 22، 23، 25، 26، 28، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، جمعه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 5، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 5، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، سبز و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، الماس یا لعل بنفش و توپاز استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
جامعه‌پذیریعدم پشتكار
روشن‌فكریشكاكیت
عزت نفسعصبی بودن
تواضعسستی
زیركمیل به تأخیر
هوشیاریرویایی
ثبات
سیستماتیك
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا