فال متولدین 16 ،25 اردیبهشت و 3خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام مه
یا
فال متولدین 16 ،25 اردیبهشت و 3خرداد
متولدین 6، 15 و 24 ام آوریل تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین سیاره زهره تأثیر دو چندانی روی شما دارد. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 6 مه یا 16 اردیبهشت

اگر در 6 ام ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) یك هنرمند مادرزادی هستید و به طور طبیعی به سمت هنر و زیبایی جذب می‌شوید. (2) زیرك و تیزهوش هستید. (3) بینش خوبی دارید كه به شما در زندگی روزمره كمك می‌كند. (4) از شخصیت خوشایندی بهره‌مند می‌باشید. (5) با طرز گفتگوی زیبایتان دیگران را جذب خود می‌كنید. (6) دیگران برای درك احساسات و احترام به اعتقادات شما باید عقاید سنتی خود در مورد اخلاقیات و آداب و رسوم اجتماعی را كنار بگذارند. (7) به توانایی‌های خود اطمینان دارید و تصمیمات بزرگ را خودتان می‌گیرید. (8) در جهت رسیدن به اهداف خود می‌دانید چگونه برنامه‌های خود را به صورت سیستماتیك طراحی كنید. (9) در زندگی به احترام، وقار و اقتدار دست می‌یابید. (10) دوست دارید با مردم معاشرت كنید و در گروه‌های اجتماعی و میهمانی‌ها حضور داشته باشید. (11) دوست داشتنی هستید و با دیگران دلسوزانه رفتار می‌كنید. (12) شادی را به غم ترجیح می‌دهید و می‌توانید دیگران را در شادی خود سهیم كنید. (13) به مذهب و فلسفه علاقه دارید. (14) دوست دارید زندگی راحت و آسوده‌ای داشته باشید. (15) به لباس‌ها، جواهرات، عطرهای تجملی و سایر اشیای زیبا دست پیدا می‌كنید. (16) رویهمرفته انسان خوش‌بینی هستید، ولی در مسائل عشقی شكاك هستید و تا زمانی كه از دستیابی به موفقیت اطمینان حاصل نكرده‌اید، قدمی بر نمی‌دارید.



فال تاریخ تولد: 15 مه یا 25اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) احترام، وقار و وجهه برایتان اهمیت زیادی دارند. (2) می‌توانید به طور صحیح در مورد توانایی‌های دیگران قضاوت كنید. (3) نیاز به فرصتی دارید تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود را به معرض نمایش بگذارید. (4) حافظه قوی و هوش سرشاری دارید. (5) به راحتی با دیگران همكاری می‌كنید و دوست ندارید احساسات آنها را جریحه‌دار سازید. (6) زیرك و تیزبین هستید. (7) به حل معما و چیستان علاقه دارید و سعی می‌كنید به پست‌های مهم برسید. (8) نسبت به اعضای خانواده و دوستان خود وابستگی‌های عاطفی دارید و نسبت به آنها دلسوز هستید.



فال تاریخ تولد: 24 مه یا 3خرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در محافل مهم اجتماعی شركت می‌كنید و افراد زیادی برای بازدید به سوی شما می‌آیند. (2) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (3) معمولاً با زنی ثروتمند ازدواج می‌كنید و بعد از آن ترقی می‌كنید. (4) در مسائل مالی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید و در سوداگری به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (5) كاملاً مسائل شخصی و اجتماعی را از هم مجزا كرده‌اید. (6) بسیار مغرور هستید به طوری كه بعضی مواقع سعی می‌كنید نظرات خود را به دیگران تحمیل كنید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 16 ،25 اردیبهشت و 3خرداد


مسائل مالی

به سمت پول كشیده نمی‌شوید و انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما در زندگی نمی‌باشد. تمامی انرژی خود را در جهت لذت بردن و ارضای امیال و خواسته‌های خود متمركز ساخته‌اید. به همین خاطر درآمد خود را برای خریدن چیزهایی كه برایتان جذابیت دارند، خرج می‌كنید. هرگز از اینكه پول خود را برای اشیای هنری خرج می‌كنید پیشمان نیستید، هر چند ممكن است در نهایت هیچ سود مالی برایتان به همراه نداشته باشند. به حداقل امكانات رفاهی در زندگی قانع هستید و كاری می‌كنید كه هر دو جنبه مادی و معنوی زندگی برآورده شوند. بعضی اوقات ممكن است ثروت باد آورده بدست آورید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تقریباً در تمامی زمینه‌ها خوب هستید، ولی در مشاغلی كه در آنها نیاز به شهامت بالا است (مثلاً رهبر سیاسی) موفق‌تر خواهید بود.

نانوا (یا قناد)، مدیر هتل، موسیقیدان، جواهر فروش، معمار و یا دكوراسیون منزل نیز برای شما مناسب است. در سایر حرفه‌ها مثل بانكداری، پزشكی، داروسازی و ساخت وسایل آزمایشگاهی نیز استعداد خود را نشان می‌دهید.

به خاطر هوش سرشار و توانایی بحث خردمندانه حقوقدان موفقی خواهید بود.

همچنین می‌توانید پست‌های پرمسئولیت مانند كنترل كننده حساب‌ها و مدیر عامل شركت‌های مالی را عهده‌دار شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

رویهمرفته شخص سالمی به حساب می‌آیید، ولی با اینحال مستعد تب مسری و آنفلوآنزا می‌باشید. گهگاه عصبی می‌شوید، ولی عصبی بودن شما به صورت مزمن نیست. احتمال دارد از ناحیه گردن و گوش دچار صدمه شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (2) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) زندگی مشترك را دوست دارید و به همین دلیل در سنین پایین ازدواج می‌كنید. (2) همسری انتخاب می‌كنید كه بتوانید به او افتخار كنید. (3) به خانه خود علاقه زیادی دارید و اكثر زمانتان را در آن سپری می‌كنید. (4) سعی می‌كنید ثابت كنید شوهر خوبی برای همسرتان هستید. (5) محیطی پر اشتیاق و شاد در خانه ایجاد می‌كنید، ولی به سختی می‌توانید نیازهای اعضای خانواده خود را برآورده سازید و همین مسئله باعث بروز سوء تفاهماتی می‌شود. (6) پول زیادی برای تهیه لباس، دكوراسیون منزل و فراهم كردن بیشترین امكانات رفاهی زندگی خرج می‌كنید. (7) به طور خود جوش با بچه‌هایتان هم صحبت می‌شوید و از همنشینی با آنها لذت می‌برید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) در محافل اجتماعی شركت می‌كنید و افراد زیادی برای بازدید به سوی شما می‌آیند. (2) سلامتی خوبی دارید كه باعث می‌شود انسان با شخصیتی باشید. (3) اگرچه ذاتاً مستقل هستید، ولی هرگز به طلاق روی نمی‌آورید و ترجیح می‌دهید حتی بیشتر از شایستگی شوهرتان سختی‌های زندگی را تحمل كنید. (4) اگرچه به آداب و رسوم اجتماعی پایبند نیستید، ولی محجوب و متواضع هستید. (5) تا آنجا كه ممكن است با شوهرتان همكاری می‌كنید. (6) زمان خود را بین امور داخل منزل و امور اجتماعی تقسیم می‌كنید. (7) دوست دارید خانه‌ای منظم و مرتب داشته باشید. (8) از شما به عنوان مادر یا همسری مسئول، فداكار و وظیفه‌شناس یاد می‌شود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه صادق، دارای تخیل بالا و بی‌آلایش باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از فیروزه، زمرد، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندغیر عملی بودن
عشق به هنرمداخله در كار دیگران
دلسوزیدمدمی مزاج بودن
هماهنگیترسو
آرامششكاكیت
میل به روشمند بودننگرانی بی‌جهت
چابكی
عزت نفس
طرز فكر زیركانه
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا