فال متولدین 17 ، 26 اردیبهشت و 4خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
متولدین 7، 16 و 25 ام مه
متولدین 7، 16 و 25 ام مه تحت سلطه عدد 7 و سیاره نپتون هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین نپتون و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 7 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 16 و 25 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 7 مه

اگر در 7 ام ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) بلند پرواز و دارای آرمان‌های والایی هستید و از آداب و رسوم سنتی تنفر دارید. (2) ذاتاً ناآرام و پریشان هستید. (3) به طور همزمان نقاط قوت و نقاط ضعفی در شما دیده می‌شود. (4) از هوشیاری برتری برخوردار هستید و آن را حفظ می‌كنید. (5) بینش خوبی دارید و شخص تیزهوشی به حساب می‌آیید. این ویژگی‌ها به شما در زندگی روزمره كمك می‌كند. (6) دوست دارید افكار و احساسات خود را با دیگران سهیم باشید. (7) به بازی كردن و سفر كردن علاقه زیادی دارید و از تنبلی بیزار هستید. (8) شخصیت پر ابهتی دارید. (9) به خاطر منطق صحیح خود می‌توانید به اهدافتان برسید. (10) به سمت كشورهای خارجی جذب می‌شوید. (11) معاشرت با مردم عادی را دوست ندارید. (12) ترجیح می‌دهید به جای بیهوده حرف زدن وقت خود را به مطالعه كردن صرف كنید. (13) از دانش و توانایی خود آگاه هستید. (14) انسان شكاكی هستید و تا زمانی كه شاهدی قانع كننده برای چیزی پیدا نكنید آن را باور نمی‌كنید. (15) ذاتاً انسان سخاوتمند و روشن‌فكری هستید، ولی سعی می‌كنید خویشتن‌دار باشید و افراطی عمل نكنید. (16) به خوبی می‌دانید چگونه در جهت انجام تعهدات خود طرح‌ریزی كنید. (17) هوشیار، تیزهوش و چابك هستید. (18) مثل پرنده‌ای سبكبال هستید و ذهنتان از محدودیت‌ها آزاد است. (19) دیگران از فعال بودن شما الگو می‌گیرند. (20) شاد، پرانرژی و خوش‌بین هستید. با اینحال باید سعی كنید شتابزدگی و هیجان بالای خود را كنترل كنید تا باعث ناآرامی شما نشود.



تاریخ تولد: 16 مه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) خوش اخلاق و بخشنده هستید. (2) بیشتر اوقات بیمار هستید و می‌نالید. (3) سایه‌ای از غم در زندگی مشترك شما دیده می‌شود. اگرچه ظاهراً آرام به نظر می‌رسید، ولی ذهنتان همیشه آشفته است. (4) دوست ندارید كسی در كارتان دخالت كند و اگر كسی در كارتان فضولی كند خیلی زود از كوره در می‌روید. (5) متواضع هستید و قدرت خود را به رخ دیگران نمی‌كشید. (6) از یك طرف داستان‌های كارآگاهی، پرماجرا و رمان می‌خوانید، و از طرف دیگر به فیلم‌های كارتونی و كمدی علاقه نشان می‌دهید. (7) آرامش را دوست دارید و از سخت كار كردن دوری می‌كنید. (8) ترجیح می‌دهید زندگی آسوده‌ای داشته باشید. (9) روشمند و سخت كوش هستید. (10) نسبت به غم‌های دیگران دلسوزی می‌كنید و به احساسات آنها احترام می‌گذارید. (11) بعضی اوقات دچار افسردگی و ناآرامی می‌شوید. (12) بینشی عمیق و نگاهی تیزبینانه دارید و حتی متوجه كوچكترین چیزها می‌شوید. (13) مراقب رفتارتان هستید. (14) بچه‌های بسیار موفقی دارید و به همین خاطر فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید. (15) كم حوصله، هیجانی و حساس هستید و خیلی سریع كار می‌كنید. پس بهتر است زمانی را به استراحت اختصاص دهید.



تاریخ تولد: 25 مه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در بسیاری از زمینه‌ها استعداد دارید، ولی نمی‌توانید مدتی طولانی روی یك موضوع تمركز كنید و می‌توان گفت به اصطلاح همه كاره بیكار هستید. (2) سفر كردن به ویژه به كشورهای خارجی را خیلی دوست دارید. (3) انسان صادق و قابل اعتمادی هستید و در انجام وظایف خود فداكاری می‌كنید. (4) به علت تأثیر سیاره نپتون، بعضی اوقات دمدمی مزاج می‌شوید و ویژگی‌های متضاد ذهنی خود را به معرض نمایش می‌گذارید. (5) حافظه خوبی دارید. (6) نظرات عجیبی در مورد اخلاقیات و آداب اجتماعی دارید. به همین خاطر دیگران به سختی شما را درك می‌كنند. (7) به آداب و رسوم اجتماعی اهمیت نمی‌دهید. (8) در مسائل عشقی بدبین هستید. (9) در افكار و اعمال خود بدبین هستید و دوست ندارید تحت سلطه كسی قرار بگیرید. (10) می‌دانید چگونه هیجانات خود را تحت كنترل در آورید. (11) به فرصتی نیاز دارید تا توانایی‌های خود را نشان دهید. (12) می‌توانید افراد هیجانی را تحت كنترل خود در آورید و معمولاً در میان چنین افرادی زندگی می‌كنید. (13) در نویسندگی، سخنرانی و گفتگوهای رادیویی به موفقیت دست پیدا می‌كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با متولدین 7، 16 و 25 مه

مسائل مالی

معمولاً تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به سختی می‌توانید ثروت جمع كنید. به هر حال عدد 7 یك عدد عرفانی است و اگر شغل مورد علاقه خود را پیدا كنید، وضعیت مالی خود را سر و سامان می‌دهید. در اینصورت می‌توانید ثروتمند شوید و به تمامی امكانات رفاهی در زندگی دست پیدا كنید. ممكن است اگر وضعیت مالی مناسبی داشته باشید، به درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراكز ویژه افراد معلول و تنگدست كمك كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر علاقه زیادی كه به كشورهای خارجی دارید، موفقیت شما در وادرات و صادرات تضمین می‌شود. در زمینه‌هایی مثل ماهیگیری و محصولات لبنی نیز فرد موفقی خواهید بود. حتی اشتغال در كارخانه‌های شیمیایی و ساخت صابون نیز برایتان مناسب به نظر می‌رسد. پزشك و جراح معروفی خواهید شد.

استعدادهای شگفت‌انگیزی دارید و می‌توانید با بهره‌گیری از فعالیت‌های تحقیقاتی خود دست به اختراع بزنید. در زمینه تعمیر وسایلی مثل رادیو و تلویزیون مهارت زیادی دارید.

به خاطر قابلیت‌های ذهنی بالای خود نویسنده، شاعر، نقاش، موسیقیدان یا مبتكر برجسته‌ای می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما، عصبی بودن است كه منشأ تمامی بیماری‌هایتان به حساب می‌آید. ممكن است دچار نقش در گردش خون، بیماری‌های معدوی و انواع تب‌ها شوید. رویهمرفته بنیه خیلی خوبی ندارید و خیلی زود خسته می‌شوید. احتمال دارید دچار بیماری روده شوید. به همین خاطر سعی كنید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. به نظر نمی‌رسد بنیه فیزیكی، نیروی عصبی، پشتكار و تحمل بالایی داشته باشید. بعضی مواقع دچار افسردگی ذهنی می‌شوید؛ باید از مصرف داروها و تحریك كننده‌ها پرهیز كنید تا از این عادت قدیمی خود نجات پیدا كنید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس، (2) 21 آوریل و 20 مه و (3) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 5، 8، 12، 14، 17، 21، 23، 26 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به پیك نیك، سفر كردن و رفتن به سینما علاقه بسیار زیادی دارید. (2) عاشق همسرتان هستید و احساسات و هیجانات او را درك می‌كنید. (3) بخشنده هستید و بدون هیچ چشمداشتی به دیگران كمك می‌كنید. (4) با دوستان و نزدیكان خود محترمانه رفتار می‌كنید. (5) به هیچ وجه عقاید خود را به همسرتان تحمیل نمی‌كنید. (6) به تمامی اعضای خانواده خود به یك اندازه محبت می‌كنید. (7) تنها در سنین بسیار بالا به اهمیت پول در زندگی پی می‌برید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) ضریب هوشی شما بالا است، ولی كارهایتان غیر قابل پیش‌بینی است. (2) ذاتاً بسیار ناآرام و عصبی هستید و به خاطر مسائل كوچك عصبانی می‌شوید. (3) شیفته دوستان خود هستید و دوست دارید آنها را به میهمانی دعوت كنید و از آنها به خوبی پذیرایی می‌كنید. (4) از شوهرتان انتظار دارید همیشه از شما مواظبت كند. (5) از آداب و رسوم اجتماعی خوشتان نمی‌آید. (6) اجتماعی هستید و به همین خاطر افراد زیادی برای بازدید به خانه شما می‌آیند. (7) اگرچه ذاتاً مستقل هستید، ولی به طلاق متوسل نمی‌شوید و ترجیح می‌دهید حتی بیشتر از شایستگی شوهرتان سختی‌های زندگی را تحمل كنید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، مه، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7، 8، 9، 10، 12، 14، 16، 17، 18، 19، 21، 23، 25، 26، 27، 28 و 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. از افراد باهوش، اهل مطالعه، اجتماعی و در عین حال اهل عمل خیلی خوشتان می‌آید و سعی می‌كنید با آنها دوستی كنید.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 6 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 6 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، كرم، سبز و آبی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، مروارید، چشم گربه‌ای و فیروزه استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 7 ختم شود (برای مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61، 70، 79 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
تیزهوشیمیل سركشی
عشق به سفرناآرامی
بینش صحیحكوته فكری
همكاریفلسفه درویشی
عزت نفستأخیر در تصمیم‌گیری
چابكیدلسردی
بلند پروازیعدم سرسختی
فردیتتحریك‌پذیری
عاشق آرامش
سخاوت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا