فال متولدین 17 ، 26 مرداد و 4 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 8، 17 و 26 ام آگوست
یا
فال متولدین 17 ، 26 مرداد و 4 شهریور
متولدین 8، 17 و 26 ام آگوست تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. بنابراین زحل و خورشید تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 8 آگوست یا 17مرداد

اگر در 8 ام ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) عاشق موسیقی كلاسیك ولی بیشتر از نوع مالیخولیایی آن هستید. (2) منضبط، ثابت قدم، پایدار و وظیفه شناس می‌باشید. (3) عاشق مناظر، چشم اندازهای طبیعی و گل‌ها هستید. (4) به زندگی نگاهی بدبینانه‌ای دارید. (5) انزوا را به همنشینی با دیگران ترجیح می‌دهید. (6) نسبت به آینده خود محتاط هستید و تصمیمات عاقلانه‌ای می‌گیرید. (7) بلند پرواز و با پشتكار هستید. (8) آماده انجام هر كاری برای رسیدن به اهداف خود هستید. (9) ذهنی تحلیلی و شكاك دارید. (10) خلاق، سودمند و سلطه طلب می‌باشید. (11) ممكن است قربانی سوء تفاهمات دیگران شوید. (12) اگرچه در جامعه شركت می‌كنید، ولی از نهایت قلب احساس تنهایی می‌كنید. (13) با افراد ضعیف و ستمدیده با صمیمیت برخورد می‌كنید. (14) بازی جوانمردانه را می‌ستایید و حاضر هستید در این راه هر بهایی را بپردازید. (15) سخت كوشی شما الگوی خوبی برای دیگران است. (16) ویژگی عجیبی كه در مورد تاریخ تولد شما وجود دارد این است كه در هر كاری كه انجام می‌دهید، تأخیر وجود دارد. علیرغم تلاش زیادی كه انجام می‌دهید همواره با سختی و تأخیراتی در زندگی مواجه می‌شوید. (17) كم و بیش به سمت پست‌های معتبر و قابل اعتماد كشیده می‌شوید، ولی نباید به دیگران اجازه دهید بار مسئولیت و وظایف خود را به دوش شما بگذارند و آن را به حساب خود بگذارند و از این طریق سود ببرند. (18) زمانی كه از دیگران می‌خواهید كاری برایتان انجام دهند، با مشكلاتی مواجه خواهید شد. (19) بعضی اوقات پیش خود فكر می‌كنید آیا زندگی ارزش این همه سختی را دارد و برای لحظاتی ناامید می‌شوید. در چنین مواقعی سعی كنید از جامعه دوری نكنید و در فعالیت‌های اجتماعی شركت كنید. (20) انسانی مبتكر به حساب می‌آیید؛ بزرگی، وجهه و احترام جزء خصیصه‌های شما هستند. (21) از شخصیتی پر ابهت بهره‌مند هستید و از دیگران انتظار دارید به شما احترام بگذارند. (22) بخشنده می‌باشید و مشكلات انسان‌ها را به خوبی درك می‌كنید. (23) مأموریت شما بخشیدن حیات، انرژی و اشتیاق به جهانیان است. (24) با بهره‌گیری از استعدادهای ذاتی و خوش استعداد بودن خود مردم را جذب می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 17 آگوست یا 26مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) از ذهنی خلاق و سازنده بهره‌مند هستید. (2) به سمت علوم رمزی و عرفانی كشیده می‌شوید. (3) شجاع و مغرور هستید. (4) در زندگی بسیار فردگرا، باهوش و زیرك می‌باشید. (5) گهگاه نسبت به خطاهایی كه از دیگران سر می‌زند بخشنده هستید، در حالیكه در بعضی مواقع بسیار سخت‌گیر می‌شوید. (6) به كسب دانش و تحقیقات علاقمند هستید. (7) محافظه كار و سلطه طلب هستید.



فال تاریخ تولد: 26 آگوست یا 4شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دو دل هستید و به بچه‌های خود توجه چندانی نمی كنید. (2) از لحاظ مالی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید و به راحتی پول بدست می‌آورید. (3) احساس نگرانی می‌كنید، ولی سعی می‌كنید طوری وانمود كنید كه دیگران متوجه این مسئله نشوند. (4) در مسائل عشقی با مشكلاتی مواجه می‌شوید و سعی می‌كنید خود را با شرایط وفق دهید، ولی راهی برای آن پیدا نمی كنید. (5) به خانه، دوستان و نزدیكان خود عشق می‌ورزید. (6) معاملات بزرگ جذابیت زیادی برای شما به همراه دارند و زمانی كه به استخدام دیگران یا مدیریت مشغول می‌باشید احساس شادی می‌كنید. (7) اگرچه انسان با محبتی هستید، ولی خیلی نمی توانید خود را ابراز كنید. (8) طبیعتی سرزنده و پر انرژی دارید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 17 ، 26 مرداد و 4 شهریور


مسائل مالی

ویژگی عجیب عدد 8، تأخیر در تمامی امور زندگی است. طبیعی است كه این تأخیر در مسائل مالی شما نیز به چشم خواهد خورد و تنها در سنین بسیار بالا به پایداری مالی دست پیدا خواهید كرد. به همین دلیل سعی كنید عدد 8 كمتر در زندگی شما تأثیرگذار باشد و در عوض از اعداد 3 یا 7 برای فعالیت‌ها یا حركت‌های مهم زندگی خود استفاده كنید. با اینحال، اگر تجربه نشان داد كه این عدد برایتان خوش شانسی به همراه دارد، می‌توانید از آن برای امتحان شانس خود مثلاً در بخت آزمایی و مسابقات اسب دوانی استفاده كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

زمینه‌هایی همچون علوم رمزی، شیمی، فیزیك، پزشكی و ریاضیات پیشرفته برایتان مناسب هستند. در صنایع مرتبط با معادن زغال سنگ، تولید الوار و ساخت و ساز به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. به عنوان حسابدار یا مدیر نیز می‌توانید از عهده مسئولیت‌های واگذار شده برآیید. به هر حال همانطور كه قبلاً‌ به آن اشاره شد باید سخت تلاش كنید تا ثمره كارهای خود را در سال‌های پایانی زندگی خود بدست آورید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

تجربه نشان می‌دهد بعضی از نیروهای روانی مرموز سلامتی شما را تسخیر كرده‌اند. حتی افكار كینه‌توزانه دیگران می‌تواند باعث بیماری شما شود. نواقص اصلی سلامتی شما عصبی بودن، تحریك، مشكلات مربوط به ساق پا، دندان و گوش است. احتمال اینكه به فلج و روماتیسم مبتلا شوید نیز وجود دارد. نكته جالبی كه در مورد شما دیده می‌شود این است كه ویژگی‌های تأخیر عدد 8 در مورد بهبود بیماری‌هایتان نیز دیده می‌شود و زمان زیادی لازم است تا از آنها رهایی پیدا كنید. مستعد واریس و بواسیر نیز می‌باشید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 مارس و 20 مه و (2) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 4، 5، 7، 8، 13، 14، 16، 17، 22، 23، 25، 26 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) دوست دارید تنها زندگی كنید و طبیعی است این مسئله باعث تعهد كمتر به خانواده می‌شود. (2) اگرچه به سمت جنس مخالف خود كشیده می‌شوید، ولی سعی می‌كنید ازدواج خود را به تأخیر بیندازید. (3) در انتخاب همسر با مشكل مواجه می‌شوید. (4) در زندگی مشترك با سختی‌هایی مواجه خواهید شد. (5) به زن و به ویژه بچه‌های خود افتخار می‌كنید و آرزو می‌كنید همسرتان در جامعه بدرخشد. (6) اگر می‌خواهید زندگی مشترك سعاتمندی داشته باشید، همسرتان باید همانند شما به مطالعات عمیق و جدی از قبیل فلسفه و علوم رمزی علاقمند باشد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) انسان شایسته‌ای هستید و با هر مسئله‌ای به صورت سیستماتیك برخورد می‌كنید. (2) از زندگی مشترك لذت می‌برید و برای بچه‌ها و تحقق بلند پروازی‌های شوهر خود فداكاری می‌كنید. (3) مشكل اصلی شما مربوط به كمبود عواطف و لطافت زنانه است. (4) از شخصیت رومانتیك، لطیف، باوقار و اجتماعی برخوردار هستید. (5) بسیار هوسران می‌باشید و به شوهری با ویژگی‌های قوی مردانه نیاز دارید تا شما را ارضا كند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 4، 5، 7 و 8 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه بااشتیاق، باهوش و طرفدار آزادی باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری سیر، آبی سیر، ارغوانی و سیاه استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت كبود، مروارید سیاه و الماس سیاه استفاده كنید؛ البته می‌توانید چشم گربه‌ای و لعل بنفش را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
نظم و ترتیبدلسردی
ثباتوسواس
پایداریتنهایی
اهل عمل بودنعصبی بودن
تفكرخودخواهی
مؤسس خوبسلطه طلبی
شجاعت
هوش
استعداد تحقیقات
ابتكار
اشتیاق
عزم راسخ
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا