فال متولدین 17 ، 26 مهر و 5 آبان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 9، 18 و 27 ام اكتبر
یا
فال متولدین 17 ، 26 مهر و 5 آبان
متولدین 9، 18 و 27 ام اكتبر تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه اكتبر در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین مریخ و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 9 اكتبر یا 17مهر

اگر در 9 ام ماه اكتبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) همیشه پر تكاپو و مصمم هستید و تا زمانی كه به هدفتان دست پیدا نكرده‌اید دست از پای نمی‌كشید. (2) شجاع، پر اشتیاق و با جرأت هستید. (3) یك جنگجوی مادرزادی هستید. (4) دوست دارید از دیگران عیب جویی كنید. (5) انسان بلند پرواز و با پشتكاری هستید و موضوع مورد نظرتان را به صورت عمیق مطالعه می‌كنید. (6) به توانایی و شایستگی خود برای تصمیم در مورد مسائل مهم ایمان دارید. (7) بعضی اوقات شتابزده و عجول هستید و كوركورانه دست به معاملات جدید می‌زنید. (8) مغرور، خودخواه و بلند پرواز هستید و به قله موفقیت می‌رسید. (9) در گفتگو با دیگران مهارت دارید. (10) در زندگی به احترام و قدرت می‌رسید. (11) اگرچه متوجه اشتباهاتتان می‌شوید، ولی هرگز آنها را نمی‌پذیرید. (12) بهتر است از دیگران انتقاد نكنید و مراقب حرف زدنتان باشید، در غیر اینصورت اثرات مضر آن متوجه خودتان خواهد شد. (13) شیفته بازی‌ها و ورزش‌های پهلوانی هستید. (14) هوس‌های قوی دارید و حاضر هستید برای ارضای امیالتان هر خطری را به جان بخرید. (15) زمانی كه به دیگران محبت می‌كنید، شادی عجیبی احساس می‌كنید. (16) می‌توانید با بهره‌گیری از اراده قوی خود افراد بیمار را درمان كنید. (17) دارای شجاعت اخلاقی هستید و عقاید راسخی دارید. (18) نظم و قانون را رعایت می‌كنید. (19) می‌توانید پست‌های پر مسئولیت و معتبر را عهده‌دار شوید. (20) حس روانی شما غیر عادی است و حتی ممكن است در زندگی تجربیات اسرار آمیزی داشته باشید. (21) آتشی مزاج و تندخو هستید و عواطف لطیف در شما دیده نمی‌شود. (22) نسبت به دوستانتان فداكار هستید و حاضر هستید برای كمك به آنها دست به هر كاری بزنید. (23) نسبت به افراد مظلوم و كسانی كه حقوقشان پایمال شده است دلسوز و با ملاحظه هستید. (24) سفر كردن باعث وسعت دیدگاهتان می‌شود و باید نقش مهمی در زندگی شما بازی كند. سفر‌های طولانی و زیادی خواهید داشت و همین مسئله در نهایت باعث بردباری، دلسوزی و عشق به تمامی مردم جهان می‌شود. (25) متفكر، دارای طرز فكر بازتابی و سخت كوش هستید و بسیاری از افكار و ایده‌هایی كه در ذهن می‌پرورانید بسیار پیشرفته‌تر از اطرافیانتان هستند. (26) در مورد اصول و اعتقادات و همچنین شیوه زندگی خود، ثابت قدم و استوار هستید.



فال تاریخ تولد: 18 اكتبر یا 26مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) ذاتاً خردمند، بخشنده و نجیب هستید. (2) در برابر دوستانتان صادق و صمیمی هستید. (3) در انجام مسئولیت‌هایتان موفق می‌شوید. (4) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید. (5) خوش استعداد بودن، فردیت و سخن‌وری جزء ویژگی‌های شما به حساب می‌آیند. (6) به احترام، وجهه و وقار ارزش می‌گذارید. (7) از صمیم قلب احساس می‌كنید شادی واقعی در زندگی ابتدا از طریق مطالعه و سپس از طریق آموزش به دیگران بدست می‌آید. (8) احتمال دارد از پدرتان ارث ببرید. (9) مشكلات زندگی مشترك تأثیر زیادی روی زندگی شما می‌گذارند. (10) حافظه خوبی دارید و به روشنی اتفاقات گذشته را به یاد می‌آورید. (11) نترس و شجاع هستید. (12) فرد زحمت كشی هستید.



فال تاریخ تولد: 27 اكتبر یا 5 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (2) اعتماد به نفس بالایی دارید و دوست دارید درد و رنج افراد بدبخت و ناتوان را تسكین دهید. (3) می‌توانید شخصیت معنوی خود را پرورش دهید و از این طریق باعث شفابخشی معنوی دیگران شوید. (4) از سوی دیگر علاقه زیادی به زنان دارید و ممكن است روابط نامشروعی با آنها برقرار كنید و باعث رسوایی شما شود. (5) بسیار حساس و دمدمی مزاج هستید و اعمالتان غیر قابل پیش‌بینی است. (6) دیدگاه‌های كوته فكرانه‌ای دارید. (7) دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 17 ، 26 مهر و 5 آبان




مسائل مالی

در مسائل مالی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید، زیرا بیشتر از یك فرد معمولی درآمد كسب می‌كنید. در خرج كردن به ویژه برای معشوق خود دست و دلباز هستید. از تمامی امكانات رفاهی كه بتوان با پول آنها را خرید برخوردار هستید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تأثیر سیاره زهره موفقیت به عنوان مدیر هتل، جواهر شناس، معمار، موسیقیدان یا بانكدار را تضمین می‌كند.

تأثیر سیاره مریخ باعث می‌شود در زمینه‌هایی كه در آنها نیاز به جرأت و تكاپوی زیاد است موفق شوید. مثلاً می‌توانید سیاستمدار شجاع و برجسته‌ای شوید. پزشك، مهندس یا شیمیدان مشهوری می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما به دمای بالای بدن بر می‌گردد و به همین دلیل مستعد بواسیر و انواع تب‌ها هستید؛ احتمال دارد به بیماری كلیوی، سنگ مثانه یا عفونت گلو مبتلا شوید. برنشیت و التهاب حنجره نیز به دفعات سلامتی شما را تهدید می‌كنند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر و (2) 21 نوامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) از سلامتی خوب و گردش خون قدرتمندی برخوردار هستید كه باعث می‌شود در زندگی مشتركتان بسیار هوسران و با اشتیاق باشید. (2) دوست دارید همسر زیبایی داشته باشید و از او می‌خواهید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (3) شیفته اعضای خانواده به ویژه بچه‌هایتان هستید و دوست دارید محیطی صمیمی در خانه حكمفرما باشد. (4) علیرغم تندخویی و ویژگی‌های عجیب و غریبی كه دارید، معمولاً زندگی مشترك نسبتاً خوبی دارید. (5) خواسته‌های عاشقانه‌ای از همسرتان دارید. (6) اشتهای زیادی دارید و همسرتان با فداكاری خودش را از لحاظ فیزیكی با شما تطبیق می‌دهد. (7) معمولاً نسبت به همسرتان بدگمان هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز هستید. (2) در گفتگو با دیگران شوخ طبع و زیرك هستید و شخصیت اجتماعی پرابهتی دارید. (3) به شوهرتان در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (4) می‌توانید خودتان نیز شاغل شوید و از این طریق درآمد خانواده را افزایش دهید. (5) اگر با مردی هوسران و دارا ازدواج كنید، خوشبخت خواهید شد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 6، 7، 9، 10، 11، 13، 15، 16، 18، 19، 20، 22، 24، 25، 27، 28، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. به علاوه افراد سخت كوش، متفكر و اهل فلسفه دوستان خوبی برایتان خواهند بود.





روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، قرمز و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، مروارید، یاقوت، حجر القمر یا لعل استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 9 ختم شود (برای مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندپر حرفی
عشق به هنرگستاخی
بلند پروازسلطه طلبی
حافظه قویشكاكیت
تكاپوولخرجی
پرجرأت و شجاع
هوسرانی
احترام و وجهه
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا