فال متولدین 17 ، 27 آذر و 5دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 8، 17 و 26 ام دسامبر
یا
فال متولدین 17 ، 27 آذر و 5دی
متولدین 8، 17 و 26 ام دسامبر تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین زحل و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 8 دسامبر یا 17 آذر

اگر در 8 ام ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) سیاره زحل بیشتر از سیاره مشتری بر روی شما تأثیر می‌گذارد. این تأثیر تنها باعث می‌شود خیلی در كارها افراطی رفتار نكنید. (2) سیاره زحل می‌تواند باعث عصبی بودن شما شود. ولی تأثیر سیاره مشتری به گونه‌ای است كه تا حدودی شما را از آن نجات می‌دهد. (3) انسانی متین و عاشق انزوا هستید. (4) قابلیت در نظر گرفتن هر دو بعد مسئله را دارید. (5) بسیاری از اوقات احساس تنهایی می‌كنید و به دنبال یك همدم هستید. (6) اغلب قربانی سوء تفاهمات دیگران می‌شوید. (7) موسیقی كلاسیك را دوست دارید و بیشتر به نوع مالیخولیایی آن علاقمند می‌باشید. (8) به سمت چشم اندازها و مناظر طبیعی و همچنین گل‌ها جذب می‌شوید. (9) در مقایسه با سایر تاریخ‌ها زیركی و سیاست بیشتری دارید. (10) انسانی فعال، توانا و سلطه طلب هستید. (11) بلند پرواز و همیشه مجذوب كارتان هستید. (12) به افراد فقیر و ناتوان دلسوزی می‌كنید. (13) می‌توانید مؤسس یا مدیر خوبی باشید و به عبارت دیگر قابلیت انجام كارها توسط با فرمان به دیگران و مدیریت روی آنها را دارید. (14) بازی جوانمردانه را می‌ستایید و حاضر هستید برای تحقق آن تلاش زیادی كنید. (15) بارها در زندگی غمگین و ناامید می‌شوید، ولی در نهایت با استقامت و عزم راسخ خود بر آنها غلبه می‌كنید. (16) اشخاص ضعیف و ستمدیده برای نصیحت و آرامش ذهنی به سمت شما می‌آیند و با رویی گشاده با آنها برخورد می‌كنید. (17) به خوبی می‌توانید نام‌ها و اشكال را به ذهن بسپارید.



فال تاریخ تولد: 17 دسامبر یا 27آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) مؤسسی توانمند و متفكری خوب هستید. (2) ذهنی خلاق و سازنده دارید. (3) عاشق صلح و بشردوست هستید. (4) به سمت علوم رمزی و عرفان جذب می‌شوید. (5) شخصیت جذابی دارید و انسانی شجاع و مغرور به حساب می‌آیید. (6) در هیجانات و عواطف خود بسیار سرد رفتار می‌كنید. (7) گهگاه نسبت به خطایی كه از دیگران سر می‌زند بخشنده هستید، ولی مواقعی هم پیش می‌آید كه بسیار سخت‌گیر می‌شوید. (8) به تحقیقات و دانش علاقمند هستید. (9) محافظه كار و سلطه طلب می‌باشید. (10) ترسو بودنتان بعضی مواقع به شدت شما را شوكه می‌كند؛ زیرا عادت دارید رهبری كنید و این حقیقت را فراموش می‌كنید كه از درون انسان حساسی هستید. اگر نهایت تلاش خود را به كار گیرید چیزی نیست كه نتوانید به آن دست پیدا كنید. اگر بتوانید ایده‌های جدیدی در ذهن بپرورانید و آنها را در عمل به كار گیرید و عرضه كنید، رسیدن به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.



فال تاریخ تولد: 26 دسامبر یا 5دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دمدمی مزاج هستید. (2) همنشینی با افراد نجیب را دوست دارید. (3) به سفر كردن و دوستان خود علاقه زیادی دارید. (4) در دوستی با جنس مخالف خود پیشدستی می‌كنید. (5) انسانی تنبل و تن‌آسا هستید. (6) در مسائل مالی انسان خوش شانسی هستید و به راحتی می‌توانید پول بدست آورید. (7) در مسائل عشقی با مشكلاتی دست به گریبان خواهید بود. (8) اگرچه با محبت هستید ولی نمی توانید محبت خود را به خوبی ابراز كنید. (9) طبیعتی سرزنده و پر انرژی دارید. (10) دوست دارید ظاهری خوب داشته باشید و طبیعت نگرانی دارید. (11) به جز زحل و مشتری، ماه و زهره نیز برای روی شما تأثیر می‌گذارند كه این مسئله را می‌توانید از ارقام 2 و 6 در تاریخ تولد خود متوجه شوید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 17 ، 27 آذر و 5دی


مسائل مالی

ویژگی عجیب عدد 8 این است كه نماد تأخیر در تمامی امور زندگی است. به طور طبیعی، در مسائل مالی نیز چنین تأخیراتی وجود خواهد داشت و در سنین بسیار بالا به ثبات مالی می‌رسید. باید سخت تلاش كنید تا ثروتمند شوید. اگر تجربه نشان داد كه عدد 8 برایتان خوش یمن است، می‌توانید همچنان از این عدد استفاده كنید. ولی اگر این عدد باعث تأخیرات و مشكلاتی در زندگی شما شد، بهتر است از اعداد 3 یا 7 برای اقدامات مهم خود در زندگی استفاده كنید. یعنی كارهای مهم زندگی خود را باید در تاریخ‌هایی انجام دهید كه جمع نهایی ارقام آن به 3 یا 7 ختم شود. در صورت امكان از این اعداد در هنگام انتخاب خانه، خرید اتومبیل، انتخاب شماره تلفن و غیره استفاده كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

موضوعاتی كه برای شما مناسب هستند شامل علوم رمزی، شیمی، فیزیك، پزشكی و ریاضیات پیشرفته است. در صنایع مرتبط با معادن زغال سنگ، الوار و غیره و همچنین شركت‌های ساختمانی موفق خواهید بود. با اینحال همانطور كه قبلاً گفتیم باید سخت تلاش كنید. می‌توانید مدیر یا منشی یك شركت شوید. تحقیق و نویسندگی در زمینه‌های فكری نیز برای شما مفید است. در صنایع راه آهن و حمل و نقل نیز توانایی بر عهده گرفتن شغل‌های پر مسئولیت را دارید. تأثیر سیاره زحل به شما منطق و قوه استدلال خوبی می‌بخشد و همین امر می‌تواند از شما رهبری توانمند بسازد. سیاره مشتری به شما در زمینه آموزشی احترام، وجهه و بزرگی می‌بخشد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكلات اصلی برای سلامتی شما عصبی بودن، تحریك‌پذیری و همچنین دردهای مربوط به ساق پا، دندان و گوش است. فلج و روماتیسم نیز در مورد شما شایع است. ممكن است از ناحیه صفرا دچار بیماری شوید و بسیاری از اوقات از افسردگی مزمن رنج ببرید. ذكر این نكته جالب است كه ویژگی‌های تأخیر كه در مورد آن صحبت كردیم در مورد بیماری‌های شما نیز دیده می‌شود. امراضی كه به آنها مبتلا می‌شوید مدت زمان زیادی برای درمان نیاز دارند. احتمال بیماری‌های واریس و بواسیر نیز زیاد است.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه و (2) 21 آگوست و 20 سپتامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 5، 7، 14، 16، 23 و 25 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بیشتر تنهایی را ترجیح می‌دهید و می‌خواهید تمامی امور خانواده به شما محول شود. (2) دوست دارید ازدواج خود را به تأخیر بیندازید. (3) بسیار محافظه كار هستید و به زن خود اجازه نمی دهید در خانه یا مكان‌های عمومی لباس‌های مد روز بپوشد. (4) به خاطر طبیعت ناآرام و ناپایدار خود در انتخاب همسر با مشكل مواجه خواهید شد. (5) در همنشینی با كودكان لذت می‌برید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) از زندگی خانوادگی خود لذت می‌برید و دوست دارید برای بچه‌ها و تحقق بلند پروازی شوهر خود فداكاری كنید. (2) در كار خود سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید و شایستگی خود را به اثبات می‌رسانید. (3) به خاطر طبیعت اجتماعی، دوستان و نزدیكان را به سمت خود جذب می‌كنید. (4) به آداب و رسوم اجتماعی خیلی پایبند نیستید. (5) به عنوان همسری شایسته از شما یاد می‌شود. (6) به خاطر بی‌تجربگی در مسائل عشقی با مشكلاتی روبرو خواهید شد. (7) شیفته یك همدم هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 4، 5، 7، 8، 12، 13، 14، 16، 17، 21، 22، 23، 25، 26، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری، آبی سیر، ارغوانی و سیاه استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت كبود، مروارید سیاه، الماس سیاه، چشم گربه‌ای و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شجاعتشكاك
تحقیقخودخواه
موسیقیسلطه طلبی
قابلیتتحریك پذیری
نظم و ترتیبتأخیر در تصمیم گیری
سیستماتیكعدم ثبات
عدالت
همیشه مجذوب در كار
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا