فال متولدین 17 ،26فروردین و 4اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 6، 15 و 24 ام آوریل
یا
فال متولدین 17 ،26فروردین و 4اردیبهشت
متولدین 6، 15 و 24 ام آوریل تحت سلطه عدد 6 و سیاره زهره هستند. ماه آوریل در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین زهره و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 6 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 15 و 24 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 6 آوریل یا 17فروردین

اگر در 6 ام ماه آوریل به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسانی خونگرم، صمیمی و هوس آلود هستید و به راحتی می‌توانید احساسات خود را ابراز كنید. (2) هنرمند مادرزادی هستید. (3) شخصیت خوشایندی دارید. (4) مؤسس توانمندی هستید و در طرح ریزی و اداره یك فعالیت صنعتی یا مؤسسه موفق خواهید بود. (5) در اقدامات خود مستقلاً عمل می‌كنید و هیچ گونه دخالتی را تحمل نمی كنید. (6) اگر خونسرد باشید، به موفقیت عظیمی در زندگی دست می‌یابید؛ با اینحال، گستاخی و خودخواهی شما در بعضی مواقع باعث ایجاد دشمنانی برایتان می‌شود. (7) طرز گفتگوی شما روح بخش و گیرا است؛ به همین خاطر، می‌توانید خیلی راحت بر روی دیگران تأثیرگذار باشید. (8) دیگران برای اینكه بتوانند احساسات شما را درك كنند و به آن احترام بگذارند باید اعتقادات خود در مورد آداب و رسوم و اخلاقیات اجتماعی را كنار بگذارند. (9) سرزنده و بشاش هستید. (10) در مسائل پولی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید، ولی خرج كردن را به پس انداز كردن ترجیح می‌دهید. (11) لباس‌ها، جواهرات، عطرها و انواع اشیاء زیبا و قیمتی را بدست می‌آورید. (12) در مسائل عشقی تا حدودی كمرو و عصبی می‌باشید و تا زمانی كه از رسیدن به موفقیت اطمینان حاصل نكرده‌اید قدمی بر نمی‌دارید. (13) در كارتان سخت كوش و روشمند می‌باشید. (14) ذاتاً مشاور خوبی هستید و برای ابراز دیدگاه‌ها و نظرات خود نیاز به مخاطب دارد. (15) نسبت به غم‌ها و مشكلات دیگران دلسوزی می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 15 آوریل یا 26فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسانی باهوش و دارای حافظه‌ای قوی هستید. (2) به سمت علوم رمزی كشیده می‌شوید، ولی خیلی به درجات بالای آن توجه نمی‌كنید. (3) توانایی به دوش گرفتن مسئولیت‌های سنگین را در پست‌های بزرگی مانند سفیر، فرماندار یا مشاور دارید. (4) بسیار مغرور و جاه طلب ولی در عین حال لاف زن و عجول می‌باشید. (5) دیگران به جرأت و اشتیاق شما حسادت می‌ورزند. (6) در هنگام انتقاد از دیگران باید دقت كنید؛ در غیر اینصورت ممكن است اثرات مضر آن متوجه خود شما شود. (7) به بازی‌ها و ورزش‌های قدرتی و آكروباتیك گرایش دارید. (8) حاضرید برای ارضای امیال جنسی خود دست به هر كاری بزنید. (9) ظاهری آرام و نجیب دارید، ولی به هیچ وجه دست از دیدگاه‌ها و نظرات خود نمی كشید. (10) عادت دارید بدون هیچ دلیلی نگران شوید كه باعث افسرده شدن شما می‌شود. (11) اغلب برای دیگران فداكاری می‌كنید. (12) در سخن گفتن، سخنرانی، نویسندگی، گفتگوهای رادیویی و مواردی از این قبیل موفق هستید.



فال تاریخ تولد: 24 آوریل یا 4اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 6 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) از سوی افراد با مقام بالا حمایت می‌شوید و از این لحاظ خیلی خوش شانس هستید. (2) معمولاً با شخصی ثروتمند ازدواج می‌كنید و بعد از ازدواج آن وضعیت زندگی خود را سر و سامان می‌دهید. (3) از جنس مخالف خود نیز سود می‌برید. (4) در هنگام مهر ورزیدن به دیگران از صمیم قلب احساس شادی می‌كنید. (5) از سلامتی خوبی بهره‌مند هستید و همین مسئله باعث می‌شود در زندگی مشترك هوسران و پراشتیاق باشید. (6) دوست دارید نظرات خود را به دیگران تحمیل كنید و به توصیه‌های آنها توجه نمی كنید. (7) حافظه خوبی دارید و قادر هستید به وضوح بسیاری از رویدادهای گذشته را به یاد بیاورید. (8) موضوعات خانوادگی نسبت به مسائل خارج از خانه تأثیر بیشتری روی شما دارند. (9) بسیار خودبین هستید و بعضی اوقات سعی می‌كنید نظرات و عقاید خود را به دیگران تحمیل كنید. (10) در سوداگری موفق می‌شوید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 17 ،26فروردین و 4اردیبهشت


مسائل مالی

به سمت پول جذب نمی شوید و انباشته كردن ثروت هدف اصلی شما در زندگی نمی باشد. تمامی انرژی شما در جهت لذت بردن و تحقق امیالتان متمركز شده است. به همین خاطر درآمد خود را صرف چیزهایی می‌كنید كه جذابیت زیادی برایتان دارند. هرگز از اینكه پول خود را صرف اشیاء هنری می‌كنید پیشمان نیستید، اگرچه ممكن است این كار هیچ سود مالی به همراه نداشته باشد. به كمترین امكانات رفاهی قانع هستید و سعی می‌كنید هر دو جنبه مادی و معنوی زندگی را به نحوی برآورده سازید. نكته شگفت‌انگیز این است كه بعضی مواقع ثروت بادآورده به سمت شما روی می‌آورد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تقریباً در تمامی زمینه‌ها به ویژه حرفه‌هایی كه در آنها به شهامت و جرأت بالایی نیاز است (مثلاً رهبر سیاسی) خوب عمل می‌كنید.

به عنوان دكوراتور منزل، معمار، جواهرشناس، موسیقیدان، مدیر هتل یا قناد می‌توانید بدرخشید. به همین اندازه اگر به مشاغلی مثل دلال بورس، دلال ملك یا نماینده حق كمیسیون بپردازید، موفق خواهید بود.

اگر از هوش خود به نحو مطلوبی استفاده كنید، دستیابی به موقعیتی ممتاز در زمینه تجارت دور از دسترس نخواهد بود. پزشك و شیمیدان موفقی می‌شوید. در زمینه موضوعاتی مانند تاریخ و فلسفه نویسنده مشهوری خواهید شد. كار معدن به ویژه در زمینه جواهرات ارزشمند نیز برای شما مناسب است.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در كل از بنیه خوبی برخوردار هستید و در هنگام بیماری سریعاً بهبود پیدا می‌كنید. مستعدد تب مسری هستید. به خاطر تأثیر سیاره مریخ احتمال دارد به امراضی از قبیل بواسیر، تحریك‌پذیری چشم‌ها و بیماری‌های كلیوی مبتلا شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر و (2) 21 نوامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) دوست دارید تا آنجا كه ممكن است زود ازدواج كنید. (2) از شریك زندگی خود انتظار دارید ظاهری آراسته، جذاب و لطیف داشته باشد. (3) معمولاً خانواده شما بزرگ است. (4) بچه‌ها و خانه خود را دوست دارید. (5) آرزو می‌كنید همسری زیبا داشته باشید و از او می‌خواهید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (6) اگرچه فضایی زنده و خوش در خانه ایجاد می‌كنید، ولی تا حدودی برآورده ساختن نیازهای اعضای خانواده را كاری سخت می‌بینید. (7) به ندرت اهمیت پول در زندگی را درك می‌كنید و دیدگاهی غیر عملی به زندگی دارید؛ ارزش پول در یك زندگی موفق را درك نمی كنید. (8) انتظار دارید امیالتان فوراً ارضا شود و از همسرتان توقع دارید به رفتار شما احترام بگذارد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) از این قابلیت برخوردار هستید كه با كمال خونسردی با سختی‌ها و مصائب زندگی روبرو شوید. (2) كدبانوی خوبی هستید و در هنر خانه داری استاد هستید. (3) انسانی باهوش، با استعداد و شایسته می‌باشید و خیلی راحت خود را با همسرتان تطبیق می‌دهید. (4) به خاطر طبیعت اجتماعی خود، افراد زیادی برای بازدید به خانه شما می‌آیند. (5) اگرچه به هیچكدام از سنت‌های جامعه پایبند نیستید، ولی بعضی از اعتقادات سنتی در شما دیده می‌شود. برای مثال سعی می‌كنید تمامی سختی‌های زندگی را خودتان بر دوش بگیرید و نمی گذارید كه دیگران رنج ببینند. (6) زنی ایده‌آل برای شوهری بلندپرواز به حساب می‌آیید و به او كمك می‌كنید در حرفه‌اش ترقی كند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، سرخ و صورتی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از فیروزه، مروارید و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 6 ختم شود (برای مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندشكاكیت
مشاور خوبولخرجی
اشتیاقنگرانی‌های بی مورد
ترقیغیر عملی
عشق به هنر و موسیقیسلطه طلبی
ذهن تحلیلیكوته فكری
عشق به آزادیپر حرفی
هارمونی
خوش طینت
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا