فال متولدین 17 ،26 دی و 5بهمن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 7، 16 و 25 ام ژانویه
یا
فال متولدین 17 ،26 دی و 5بهمن
متولدین 7، 16 و 25 ام ژانویه تحت سلطه عدد 7 و سیاره نپتون هستند. ذكر این نكته خالی از لطف نیست كه تاریخ تولد بعضی از بزرگترین پیامبران و شخصیت‌های معنوی به گونه‌ای بوده است كه ویژگی‌های شخصیتی آنها تحت تأثیر سیاره نپتون بودند. ماه ژانویه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین نپتون و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 7 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 16 و 25 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 7 ژانویه یا 17 دی

اگر در 7 ام ماه ژانویه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) فردگرا و مبتكر هستید. (2) اگرچه ذاتاً انسان مستقلی هستید، ولی با این وجود ناآرام نیز هستید و دوست دارید همیشه در زندگی خود تغییر ایجاد كنید. (3) دوست دارید از كشورهای خارجی به ویژه سرزمین‌های دور دست دیدن كنید. (4) اعتقادات مذهبی غیر محافظه كارانه‌ای دارید و از آداب و سنن كهنه متنفرید. (5) عدد 7 نماد معنویت است و به هوشیاری متعالی دست پیدا خواهید كرد. (6) همانند پرنده‌ای آزاد هستید و دوست دارید محدودیت‌های سنتی را رها كنید. (7) رفتارتان برای دیگران مرموز به نظر می‌رسد و بسیاری از اوقات حواس پرت هستید. (8) طرز فكر منطقی شما باعث می‌شود به اهداف بزرگ دست یابید. (9) كله شق هستید و به نظرات دیگران احترام نمی‌گذارید. (10) استعداد خوبی برای پول در آوردن دارید. (11) بعضی اوقات بی‌تفاوت و بعضی اوقات عصبی می‌شوید. (12) آرزو می‌كنید یا به بهترین چیز برسید یا اینكه اصلاً به هیچ چیز نرسید. (13) انسان حساسی هستید، ولی با تظاهر به بی‌تفاوتی، احساسات واقعی خود را پنهان می‌كنید. (14) از معاشرت با مردم عادی خوشتان نمی‌آید. (15) ترجیح می‌دهید زمان خود را به خواندن كتاب‌های مورد علاقه صرف كنید. (16) زمانی كه از شما خواسته می‌شود نظر خود را بیان كنید، با اقتدار سخن می‌گویید. (17) قبل از تصمیم نهایی، فكر عاقبت كار را می‌كنید. (18) رك‌گو و پر حرف هستید و به شدت طرفدار آزادی فكر و عمل هستید. (19) تحت شرایط عادی، به آداب و رسوم عادی پایبند هستید، ولی اگر زندگی خیلی یكنواخت شود یا برایتان محدودیت ایجاد كند، روح طغیانگری وجودتان را فرا می‌گیرد؛ در اینصورت تلاش زیادی می‌كنید تا شرایط را تغییر دهید، بدون اینكه این مسئله تأثیر زیادی روی شما بگذارد. (20) طبیعت شاد، پر انرژی و خوش‌بینی دارید، ولی باید شتابزدگی خود را كنترل كنید، زیرا ممكن است باعث ناآرامی شما شود. (21) متكی بنفس هستید و می‌توانید از این لحاظ الگویی برای دیگران باشید.



فال تاریخ تولد: 16 ژانویه یا 26دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) دوست دارید زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای داشته باشید. (2) خوش اخلاق و بخشنده هستید. (3) بسیار حساس و هیجانی هستید. (4) سریع عصبانی می‌شوید، ولی به زودی آرامش خود را بدست می‌آورید. (5) به طور مرتب نسبت به زندگی بی‌رغبت می‌شوید. (6) بچه‌های موفقی نصیبتان می‌شود و از این لحاظ خوش شانس هستید. (7) با اینحال، سایه‌ای از غم در زندگی مشترك شما سایه افكنده است. (8) آرام به نظر می‌رسید، ولی ذهنتان همیشه آشفته است و بعضی اوقات كم حوصله می‌شوید. (9) عصبی بودن خود را فاش نمی‌كنید؛ به همین دلیل ممكن است در تصمیم‌گیری كند عمل كنید. (10) دخالت دیگران در كارتان را تحمل نمی‌كنید. (11) مؤدب و فروتن هستید و دوست ندارید قدرت خود را به رخ دیگران بكشید. (12) بیشتر به ظرافت‌های زندگی توجه می‌كنید. (13) هم به داستان‌های كارآگاهی و هم به كتاب‌های عرفانی علاقه دارید. (14) زیرك، هوشیار و باهوش هستید. (15) بسیار دلربا هستید و به همین دلیل دیگران را جذب خود می‌كنید، ولی به سرعت نمی‌توانید محبت خود را ابراز نمایید. (16) تمركز و كار بیش از حد باعث افسردگی می‌شود و لازم است یاد بگیرید استراحت كنید و با تفریحات سالم، ذهن و روح خود را جلا دهید. (17) دلیر هستید و هیچ زمان در برخورد با حوادث عجیب زندگی ترس به خود راه نمی‌دهید و نهایت تلاش خود را برای غلبه بر آنها به كار می‌گیرید.



فال تاریخ تولد: 25 ژانویه یا 5بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) به اصطلاح همه كاره بیكار هستید. (2) به موضوعات مختلفی علاقه دارید، ولی دانش شما سطحی است و نمی‌توانید به تمامی جزئیات بپردازید. (3) صادق، وفادار و خوش طینت هستید. (4) حافظه خوبی دارید. (5) در سخن‌وری تبحر زیادی دارید و می‌توانید دیگران را قانع كنید. همچنین معلم خوبی هستید. (6) با اینحال، دمدمی مزاج و ناپایدار هستید. (7) دوست دارید زیاد سفر كنید. به ویژه به كشورهای خارجی علاقه زیادی دارید و با آنها بسیار در ارتباط خواهید بود.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه...
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 17 ،26 دی و 5بهمن


مسائل مالی

معمولاً، تغییراتی (در شغل، محل زندگی و غیره) زندگی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل، به سختی می‌توانید ثروت جمع كنید. با اینحال، به خاطر اینكه تاریخ تولد شما از لحاظ عرفانی حایز اهمیت است، اگر شغل مورد نظرتان را پیدا كنید، می‌توانید به پست مهمی برسید. در اینصورت درآمد زیادی بدست می‌آورید و از تمامی امكانات رفاهی برخوردار خواهید شد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

عاشق سفر دریایی و كشورهای خارجی هستید. این ویژگی از شما تاجر، وارد كننده یا صادر كننده موفقی می‌سازد. همچنین در زمینه‌هایی مثل محصولات لبنی، ماهیگیری، صنایع شیمیایی و صنعت صابون موفق می‌شوید. همچنین می‌توانید در پزشكی، جراحی، الكترونیك و مواردی از این قبیل مهارت زیادی كسب كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

تمامی بیماری‌هایتان ناشی از عصبی بودن شما هستند. ممكن است از نقص در گردش خون، بیماری‌های معدوی و تب رنج ببرید. احتمال دارد به خاطر فعالیت و فشار بیش از حد، سلامتی شما تهدید شود. بنابراین همیشه سعی كنید فواصل منظمی را در میان ساعات كاری به استراحت فیزیكی و ذهنی اختصاص دهید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 اكتبر و 20 نوامبر (2) 19 فوریه و 20 مارس و (3) 21 ژوئن و 20 ژوئیه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 5، 8، 12، 14، 17، 21، 23، 26 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار هیجانی هستید و به خوبی احساسات همسرتان را درك می‌كنید. (2) بسیار باملاحظه هستید و هرگز سعی نمی‌كنید نظرات خود را به همسرتان تحمیل كنید. (3) بسیار روشن‌فكر هستید و به پیك نیك، سفر و سینما علاقه زیادی دارید. (4) انسان ولخرجی هستید. (5) اندازه خانواده شما متوسط است و تمامی امكانات رفاهی در آن وجود دارد. (6) روشن‌فكر هستید و بدون هیچ چشمداشتی به دیگران كمك می‌كنید. (7) همانگونه با همسر و سایر اعضای خانواده خود مؤدبانه رفتار می‌كنید كه با غریبه‌ها هستید. (8) حتی باز هم همسرتان فكر می‌كند نسبت به مسائل خانواده بی‌توجه هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) بسیار دمدمی مزاج هستید و رفتارتان غیر قابل پیش‌بینی است. (2) بسیار ناآرام هستید و خیلی راحت و به خاطر مسائل كوچك مضطرب می‌شوید. (3) مهارت زیادی برای سرگرم كردن دوستان و آشنایانتان دارید و دوست دارید میهمانی‌های زیادی ترتیب دهید. (4) از شوهرتان توقع دارید تا همیشه از شما مواظبت كند. (5) دیگران از شما به عنوان همسری خوب قدردانی می‌كنند. (6) اگرچه اساساً خلاف عرف جامعه عمل می‌كنید، ولی قلبی مهربان دارید و درد و رنج‌ها را خودتان تحمل می‌كنید و نمی‌گذارید شرایطی پیش بیاید كه باعث ناراحتی دیگران شود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7، 8، 9، 10، 12، 14، 16، 17، 18، 19، 21، 23، 25، 26، 27، 28 و 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

بیشتر به سمت اشخاصی جذب می‌شوید كه دارای ویژگی‌هایی مثل فردیت، پویایی، هوش بالا و خوش استعداد بودن باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 3، 4، 5، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 3، 4، 5، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سبز، زرد، بنفش، خاكستری و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، زمرد، حجر القمر یا چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 7 ختم شود (برای مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61 و 70 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
استواریناپایداری
آرامشوسواس
گرایشات بازتابیدلسردی
صفاعصبی بودن
بردباریعدم اطمینان
خوشیناآرامی
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا