فال متولدین 18 ، 27 آبان و 6 آذر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 9، 18 و 27 ام نوامبر
یا
فال متولدین 18 ، 27 آبان و 6 آذر
متولدین 9، 18 و 27 ام نوامبر تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه نوامبر در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین سیاره مریخ تأثیر دو چندانی روی شما دارد. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 9 نوامبر یا 18آبان

اگر در 9 ام ماه نوامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسانی شجاع، مقاوم و هوشیار هستید. (2) جنگجویی سرسخت هستید و هرگز شكست را نمی‌پذیرید. (3) همیشه پرتكاپو و فعال هستید و تا زمانی كه به هدف خود نرسیده‌اید، دست از پای نمی‌كشید. (4) از شجاعت كافی برای مقابله با سختی‌ها و شرایط ناگوار زندگی بهره‌مند هستید. (5) در سخن گفتن خیلی بانزاكت و مؤدب نیستید، البته نیت شما بد نیست و نباید دیگران دچار سوء تفاهم شوند. (6) نباید چشم بسته از دیگران انتقاد كنید و باید مراقب حرف زدن خود باشید؛ در غیر اینصورت اثرات مضر آن متوجه خودتان خواهد شد. (7) تندخو ولی در عین حال بی‌باك هستید و به هیچ وجه عواطف لطیف زنانه در شما دیده نمی‌شود. (8) در سرتاسر زندگی از خود سرسختی و قدرت زیادی نشان می‌دهید. (9) شیفته ورزش‌های پهلوانی و قدرتی هستید. (10) هوس‌های جنسی قدرتمندی دارید و به همین خاطر به سمت جنس مخالف خود جذب می‌شوید. (11) برای برآورده ساختن امیال خود حاضر هستید هر خطری را به جان بخرید. (12) بسیار دلیر می‌باشید و از دعوا هرگز نمی‌ترسید. (13) برای دوستانتان بسیار فداكاری می‌كنید و حتی حاضر هستید برای آنها بجنگید. (14) كودكان و حیوانات را دوست دارید. (15) زمانی كه به دیگران محبت می‌كنید از صمیم قلب احساس شادی می‌كنید. (16) به مشاغلی همچون طبابت و شفابخشی علاقمند هستید. (17) ویژگی هایی مثل خویشتن‌داری، شجاعت اخلاقی و بخشندگی همواره در طول زندگی پشتیبان شما هستند. (18) تحت تمامی شرایط، اراده قوی و شجاعت خود را به اثبات می‌رسانید.



فال تاریخ تولد: 18 نوامبر یا 27 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بخشنده و محجوب هستید. (2) نسبت به دوستان خود صادق هستید و از عهده مسئولیت‌هایی كه در قبال آنها دارید بر می‌آیید. (3) از اراده‌ای شگفت‌انگیز، پشتكار و استواری برخوردار هستید و همین امر به شما در غلبه بر مشكلات كمك می‌كند. (4) نترس و پرجرأت هستید. (5) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید. (6) كوشا و خردمند هستید و در قضاوت كردن مهارت زیادی دارید. (7) دشمنان مرموزی دارید و با تهمت‌های آنها مواجه خواهید شد. (8) اگر كارتان به دادگاه كشیده شود، قربانی بی‌عدالتی می‌شوید. (9) نصیحت دیگران را نمی‌پذیرید، ولی با اینحال دوست دارید نظرات خود را بر دیگران تحمیل كنید. (10) از والدین خود ارث می‌برید. (11) مسائل خانوادگی همیشه روی تصمیمات و اعمالتان تأثیر می‌گذارند.



فال تاریخ تولد: 27 نوامبر یا 6آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 نوامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (2) بسیار حساس و زود رنج هستید؛ به همین خاطر اعمال شما غیر قابل پیش‌بینی است. (3) نظرات عجیب و غریبی در مورد احترام و وجهه دارید. (4) به خاطر مسائل كوچك آشفته می‌شوید. (5) انسانی سخت كوش و خردمند هستید و دوست دارید به دیگران آموزش دهید. (6) با اینحال، خودخواه و گستاخ هستید و روابط اجتماعی محدودی دارید. (7) در مورد آداب و رسوم اجتماعی كوته فكر می‌باشید و با همسایگان خود نمی‌توانید خود را تطبیق دهید. (8) از اعتماد به نفس بالا و اراده‌ای آهنین بهره‌مند هستید و دوست دارید به افراد ستمدیده و ناتوان یاری برسانید. (9) علاقه زیادی به جنس مخالف خود دارید و همین امر ممكن است باعث روابط نامشروع و رسوایی شود. (10) متكی بنفس و در عین حال لجوج هستید؛ اعتقادات راسخی دارید. (11) عشق به فلسفه، بینش عمیق و توانایی تجزیه و تحلیل جزء ویژگی‌های اصلی شما هستند. (12) برای عدالت و فداكاری احترام زیادی قایل هستید. (13) می‌توانید با پیروی كردن از یك الگو، شخصیت معنوی خود را پرورش دهید. (14) از كار كردن تحت مدیریت دیگران نفرت دارید. (15) اتفاقات زیادی را در زندگی خود تجربه خواهید كرد. (16) پروژه‌های بلند مدت جذابیت زیادی برایتان به همراه دارند. همچنین به موضوعاتی كه در آنها فاصله و ابعاد بزرگ مطرح شود، علاقه زیادی نشان می‌دهید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 18 ، 27 آبان و 6 آذر


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید، زیرا بیش از یك فرد متوسط درآمد كسب می‌كنید. در خرج كردن به ویژه برای معشوق خود دست و دلباز هستید. از تمامی امكانات رفاهی زندگی كه بتوان با پول آنها را خرید برخوردار می‌باشید. توانایی شما در بر عهده گرفتن پست‌های پرمسئولیت یا اداره موفق فعالیت‌های صنعتی باعث می‌شود زندگی تجملی داشته باشید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تقریباً در تمامی زمینه‌ها می‌توانید عملكرد خوبی از خود نشان دهید، ولی برای ارتش یا سایر حرفه‌ها بهتر می‌توانید موفق باشید و به درجات بالا نایل شوید. زیرا در این حرفه‌ها فضای كافی برای طبیعت پرتكاپو و شجاعت بالای شما فراهم است.

پزشك و شیمیدان مشهوری می‌شوید و در زمینه آهن آلات و محصولات فولادی تاجر خوبی خواهید شد.

سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بیشتر بیماری‌های شما مربوط به دمای بالای بدن است. مستعد بیماری‌هایی همچون بواسیر و انواع تب‌ها هستید. ممكن است به سنگ مثانه، گلو درد، برنشیت و التهاب حنجره نیز مبتلا شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 آگوست و (2) 21 نوامبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار بلند پرواز هستید و انتظارات زیادی از زن خود دارید. (2) دوست دارید همسری جذاب داشته باشید تا به او افتخار كنید و آداب و رسوم و هنجارهای اجتماعی را رعایت كند. (3) از همنشینی با خانواده خود به ویژه بچه‌ها لذت می‌برید. (4) سلامتی خوب شما باعث می‌شود در زندگی مشترك خود هوسران و با اشتیاق باشید. (5) همسرتان با فداكاری می‌تواند خود را از لحاظ فیزیكی با شما هماهنگ سازد. (6) خواسته‌های عاشقانه‌ای از همسر خود دارید. (7) معمولاً نسبت به زن خود شكاك هستید. (8) اشتهای زیادی دارید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) زنی شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز به حساب می‌آیید. (2) در گفتگو كردن با دیگران شوخ طبع و باهوش هستید و شخصیت اجتماعی پر ابهتی دارید. (3) به شوهر خود در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (4) همچنین می‌توانید خودتان نیز شاغل شوید و به درآمد خانواده بیفزایید. (5) كله شق و لجوج هستید و انتظار دارید همه چیز مطابق با خواسته‌ها و خیال‌های شما رقم بخورد. (6) از بچه‌ها و خدمتكاران خود به خوبی مواظبت می‌كنید. (7) از اینكه عیب‌های دیگران را پیدا می‌كنید احساس افتخار می‌كنید. (8) رك‌گو و گستاخ هستید و همین امر ممكن است باعث رنجش خاطر دیگران شود. (9) اگر با مردی هوسران و دارا ازدواج كنید، خوشبخت خواهید شد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 6، 7، 9، 10، 11، 13، 15، 16، 18، 19، 20، 22، 24، 25، 27، 28، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه دارای تخیلی بالا، هوشی سرشار و همچنین اخلاقیات، اشتیاق و توانایی دستیابی به اهداف بزرگ باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، قرمز و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، مروارید و یاقوت استفاده كنید؛ همچنین می‌توانید حجر القمر یا لعل را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 9 ختم شود (برای مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
جرأت و شجاعتتندخو
تكاپوگستاخی
اراده قویشتابزدگی
هوساحترام بنفس بی‌مورد
خلاقیتنپذیرفتن اشتباهات
اشتیاقلجاجت
ایستادگی
نیروی شفابخشی
عزت نفس
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا