فال متولدین 18 ، 27 مرداد و 5 شهریور

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 9، 18 و 27 ام آگوست
یا
فال متولدین 18 ، 27 مرداد و 5 شهریور
متولدین 9، 18 و 27 ام آگوست تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه آگوست در قلمروی خورشید نیز قرار دارد. بنابراین مریخ و خورشید تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 9 آگوست یا 18 مرداد

اگر در 9 ام ماه آگوست به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) به خاطر تأثیر سیاره مریخ، افكار و اعمال شما همراه با تكاپوی زیاد، مقاومت، شجاعت و هوشیاری است. (2) انسان جنگجویی هستید و شكست را نمی پذیرید و در واقع مرگ را به شكست ترجیح می‌دهید. (3) رفتار خیلی بانزاكتی ندارید، ولی نیت شما بد نیست و دیگران نباید دچار سوء تفاهم شوند. (4) نباید از دیگران انتقاد كنید و باید مراقب حرف زدن خود باشید. (5) انسان بسیار بخشنده‌ای هستید و وضعیت روانی انسان‌ها را به خوبی درك می‌كنید. (6) می‌توانید در فعالیت‌های اجتماعی شركت كنید و استعداد بالای شما باعث می‌شود فرد محبوبی باشید؛ از شهامت و شجاعت كافی برای مقابله با شرایط سخت زندگی و مبارزه برای گرفتن حق خود برخوردار هستید. (7) كمی تندخو می‌باشید. (8) از بازی‌ها و ورزش‌های پهلوانی لذت می‌برید. (9) برای دوستان خود بسیار فداكاری می‌كنید و نهایت تلاش خود را برای یاری رساندن به آنها به كار می‌گیرید. (10) هوس‌های جنسی قدرتمندی دارید و به سمت جنس مخالف خود جذب می‌شوید. (11) نسبت به افراد ضعیف و كسانی كه حقشان پایمال شده است بسیار دلسوز و باملاحظه هستید. (12) حس روانی عجیبی دارید و ممكن است حتی تجربیات اسرار آمیز نیز داشته باشید. (13) سفر كردن باعث وسیع شدن دیدگاهتان می‌شود و باید سعی كنید از آن در زندگی خود استفاده كنید. (14) بردباری، دلسوزی و عشق به جهانیان جزء خصیصه‌های شما هستند. (15) انسانی فكور و كوشا هستید و طرز فكر بازتابی دارید. (16) افكار و نظرات شما بسیار پیشرفته‌تر از اطرافیان است و بسیاری از آنها برای حل مشكلاتشان و مشاوره به شما مراجعه می‌كنند. (17) در انجام وظایف و تعهدات خود به ویژه از لحاظ مالی و در قبال دوستان و نزدیكان خود باید احتیاط لازم را رعایت كنید. (18) از بعضی چیزها به شدت متنفر هستید و چیزهای دیگری نیز وجود دارند كه علاقه فراوانی به آنها دارید. به عبارتی اصول و اعتقادات راسخی دارید و زمانی كه دیگران از شما می‌خواهند بر خلاف آن عمل كنید، به شدت از خودتان مقاومت نشان می‌دهید.



فال تاریخ تولد: 18 آگوست یا 27 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دارای اراده‌ای قوی، جرأت و سرسختی زیادی هستید كه به شما در غلبه بر مشكلات زندگی كمك می‌كند. ولی به اندازه افرادی كه عدد تولد آنها 9 است، شجاع نیستید. (2) انسانی نترس و شجاع هستید. (3) سلامتی خوبی دارید و همین مسئله باعث می‌شود بسیار هوسران باشید. (4) حافظه‌ای قوی دارید و رویدادهای زیادی از گذشته را به یاد می‌آورید. (5) دوست دارید روی دیگران كاملاً كنترل داشته باشید. (6) از پدر خود ارث می‌برید. (7) دوست ندارید دیگران به شما هشدار دهند. (8) باید از تجربیات گذشته خود به نحو مطلوب استفاده كنید. (9) در زندگی مشترك با مشكلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد كه روی تصمیمات و اعمالتان تأثیرگذار هستند. (10) ذهنی منضبط دارید و از كمك كردن به دیگران لذت می‌برید. (11) توانایی فراهم ساختن بسیاری از امكانات زندگی را برای خانواده خود دارید و رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران از مصاحبت با شما لذت می‌برند.



فال تاریخ تولد: 27 آگوست یا 5شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 آگوست هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) از یك شخصیت معنوی بهره‌مند هستید و می‌توانید باعث شفای دیگران شوید. (2) به سمت جنس مخالف جذب می‌شوید كه ممكن است باعث برقراری روابط نامشروع و رسوایی شود. (3) بعضی اوقات رفتار نادرستی از خود نشان می‌دهید كه ناراحتی‌هایی را در زندگی مشترك ایجاد می‌كند. (4) دارای عزت نفس و عزمی راسخ هستید. (5) در افكار و دیدگاه‌های خود كوته فكر می‌باشید. (6) به خودتان اطمینان دارید و دوست دارید به افراد بدبخت و ناتوان كمك كنید. (7) بسیار حساس و دمدمی مزاج می‌باشید و اعمال و حركات شما غیر قابل پیش‌بینی است. (8) ذاتاً‌ دوست دارید مستقل باشید و از كار كردن تحت مدیریت دیگران متنفر هستید. (9) مطمئن بنفس و مصمم می‌باشید.
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا