فال متولدین 18 ،27 آذر و 6 دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 9، 18 و 27 ام دسامبر
یا
فال متولدین 18 ،27 آذر و 6 دی
متولدین 9، 18 و 27 ام دسامبر تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین مریخ و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 9 دسامبر یا 18آذر

اگر در 9 ام ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) به خاطر تأثیر سیاره مریخ، بسیار پرتكاپو، شجاع، پر جرأت و چابك هستید. (2) با مشكلات زندگی می‌جنگید. (3) عادت دارید از دیگران عیبجویی كنید. (4) می‌توانید با تمامی اتفاقات و شرایط نامساعد زندگی مقابله كنید. (5) هرگز شكست را نمی‌پذیرید؛ یا پیروز می‌شوید و یا كشته می‌شوید. (گفته می‌شود امپراطور بزرگ، ناپلئون بناپارت به عدد شناسی معتقد بوده است و سپاهی مریخی تشكیل داد. یعنی سربازان او متولدین تاریخ‌هایی بودند كه تحت سلطه سیاره مریخ قرار داشتند.) (6) در گفتگو كردن خیلی با نزاكت و مؤدب نیستید. البته نیت شما خوب است و نباید این رفتارتان را بد تعبیر كرد. (8) بعضی مواقع در فكر و عمل خود شتابزده هستید. (9) ممكن است بدون فكر كافی به معاملات جدید بپردازید. (10) آتشی مزاج و دلیر هستید و عواطف ظریف در شما دیده نمی شود. (11) متوجه اشتباهات خود می‌شوید، ولی شهامت پذیرفتن آنها را ندارید. (12) غرور بیجا دارید. (13) تا زمانی كه به اهداف خود نرسیده‌اید دست از كار نمی كشید. (14) باید از انتقاد كردن پرهیز كنید و مواظب حرف زدن خود باشید. در غیر اینصورت اثرات مضر آن متوجه خودتان خواهد شد. (15) شیفته انواع بازی‌ها و ورزش‌های قدرتی هستید. (16) هوس‌های جنسی قوی دارید و آماده انجام هر كاری برای ارضای آنها هستید. (17) شخصی شجاع هستید و از دعوا نمی هراسید. (18) نسبت به افراد ضعیف دلسوز و باملاحظه می‌باشید. (19) در هنگام مهر ورزیدن به دیگران از صمیم قلب احساس شادی می‌كنید. (20) از این توانایی دورنی بهره‌مند هستید كه باعث شفای بیماران شوید. (21) اگرچه كم حوصله می‌باشید، ولی به خاطر تأثیر سیاره مشتری می‌توانید عصبانیت خود را كنترل كنید. (22) به شیوه‌ای مناسب و با اخلاق عقاید خود را بیان می‌كنید. (23) به كودكان و حیوانات علاقه زیادی دارید. (24) نسبت به دوستان خود فداكار می‌باشید و در صورتی كه نیاز داشته باشند حاضر هستید هر كاری را برای كمك كردن به آنها انجام دهید. (25) به سمت موضوعات عرفانی جذب می‌شوید. (26) به قانون پایبند می‌باشید. (27) می‌توانید پست‌های پر مسئولیت و معتبر را عهده‌دار شوید. (28) بلند پروازی، رهبری، مذهب و وجهه ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (29) حس روانی غیر عادی دارید و ممكن است حتی تجربیات اسرار آمیز نیز داشته باشید. (30) سفر كردن باعث وسیع شدن دیدگاهتان می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در زندگی شما بازی كنید. (31) سفرهای زیادی خواهید كرد و این مسئله باعث بردباری، دلسوزی و عشق به جهانیان می‌شود. (32) فكور و سخت كوش هستید و طرز تفكر بازتابی دارید. (33) بسیاری از افكار و نظرات شما نسبت به اطرافیانتان پیشرفته‌تر است و دوستانتان برای حل مشكلات خود به سوی شما می‌آیند تا به آنها راهنمایی و توصیه كنید. در انجام مسئولیت‌ها و تعهدات خود به ویژه از لحاظ مالی و نسبت به دوستان و فرزندان خود باید احتیاط كنید. (34) به بعضی چیزها به شدت عشق می‌ورزید، ولی در عین حال از بعضی چیزها نیز متنفر هستید.



فال تاریخ تولد: 18 دسامبر یا 27آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بسیار نجیب و روشن فكر هستید. (2) نسبت به دوستان خود صادق هستید و در تمامی امور به موفقیت نایل می‌شوید. (3) باید مراقب دشمنانتان باشید. (4) زمانی كه كارتان به دادگاه كشیده می‌شود، قربانی بی‌عدالتی می‌شوید. (5) باید مراقب شریك خود باشید، در غیر اینصورت نتایج ناشی از عمل او متوجه شما می‌شود. (6) استحكام و اراده‌ای قوی دارید كه به شما در غلبه بر مشكلات یاری می‌رساند. (7) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید. (8) از پدر خود ارث می‌برید. (9) خردمند و زیرك هستید و تلاش زیادی می‌كنید كه درست قضاوت كنید. (10) مسائل خانوادگی همیشه روی تصمیمات شما تأثیر می‌گذارند. (11) از تجارب گذشته خود برای تصمیم‌گیری و عمل صحیح در آینده استفاده مناسبی نمی كنید. (12) از حافظه‌ای خوب بهره‌مند هستید و حتی رویدادهای كوچك گذشته را به خاطر می‌آورید.



فال تاریخ تولد: 27 دسامبر یا 6دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در شخصیت شما تضادهایی دیده می‌شود. (2) اعتماد به نفس بالایی دارید و دوست دارید به افراد ناتوان و بدبخت كمك كنید. (3) دوست دارید از لحاظ معنوی پیشرفت كنید و مایه تسكین غم‌های دیگران باشید. (4) البته تمایل زیادی به برقراری روابط نامشروع با دیگران دارید و همین امر می‌تواند باعث رسوایی شود. (5) بسیار حساس و دمدمی مزاج می‌باشید و اعمالتان غیر قابل پیش‌بینی است. (6) در دیدگاه‌های خود كوته فكر می‌باشید. (7) ایده‌های عجیبی در مورد احترام و وجهه دارید و به خاطر مسائل كوچك آشفته و تحریك می‌شوید. (8) انسانی سخت كوش هستید و از آموزش به دیگران لذت می‌برید. (9) به خاطر طبیعت كوته فكر و گستاخ خود، روابط اجتماعی محدودی دارید. (10) به خاطر اعتقاداتی كه در مورد آداب و رسوم اجتماعی دارید با همسایگان خود دچار اختلاف می‌شوید. (11) در راه عدالت و فداكاری می‌جنگید و در این راه حاضر هستید هر بهایی را بپردازید. (12) در زندگی تجربیات زیادی خواهید داشت. (13) انسانی خردمند، دلسوز و متفكر هستید. (14) پروژه‌های بلند مدت و موضوعات مرتبط با فواصل زیاد برایتان جذابیت دارد.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 18 ،27 آذر و 6 دی


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید و بیشتر از یك فرد متوسط پول در می‌آورید. در خرج كردن به ویژه برای معشوق خود دست و دلباز هستید. از تمامی امكانات رفاهی كه بتوان با پول آنها را خرید برخوردار می‌باشید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

در تمامی زمینه‌ها می‌توانید موفق باشید. ولی در زمینه ارتش و حرفه‌هایی كه بتوانید در آنها از تكاپوی زیاد و شجاعت خود بیشتر بهره بگیرید، بیشتر پیشرفت خواهید كرد. در ارتش به پست‌های بزرگی دست پیدا می‌كنید. در سیاست نیز فرد برجسته‌ای خواهید شد و در زمینه تجارت از خود دلاوری و پشتكار زیادی نشان می‌دهید. به عنوان پزشك یا شیمیدان نیز موفق خواهید بود. در كار آهن و فولاد و همچنین ساخت و ساز عملكرد خوبی خواهید داشت.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

در اوایل زندگی كاملاً از تمامی بیماری‌های جدی بهبود پیدا می‌كنید، ولی در سن چهل سالگی احتمالاً تغییرات قابل توجهی در وضعیت سلامتی شما رخ می‌دهد. اگر در این دوره زمانی چهل ساله بیشتر روی خودتان به ویژه از لحاظ رژیم غذایی كار كنید خود را برای چهل سال دیگر بیمه می‌كنید. اگر چنین كاری نكنید از ناحیه كبد، كلیه ها، بواسیر و گلو دچار بیماری خواهید شد. برونشیت، التهاب حنجره و تب نیز سایر بیماری‌ها می‌باشند. خیلی زیاد كارتان به جراحی كشیده می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس، (2) 21 ژوئن و 20 آگوست و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انسانی بلند پرواز هستید و انتظارات زیادی از همسرتان دارید. (2) از همسرتان می‌خواهید جذاب باشید و آداب و رسوم اجتماعی را رعایت كند تا بتوانید به او افتخار كنید. (3) به راحتی با بچه‌های خود هم صحبت می‌شوید. (4) سلامتی خوبی دارید كه از شما فردی هوسران و با اشتیاق در زندگی مشترك می‌سازد. (5) از زن خود می‌خواهید در برابر نیازهای فیزیكی شما تسلیم باشد. (6) به خانواده و بچه‌های خود علاقه زیادی دارید و دوست دارید فضایی صمیمی در خانه حاكم باشد. (7) تصویری عاشقانه از همسرتان در ذهن خود دارید. (8) معمولاً نسبت به زن خود بدگمان هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) می‌توانید همسری شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز باشید. (2) به شوهر خود در حرفه‌اش یاری می‌رسانید. (3) در گفتگو شوخ طبع و زیرك هستید و ظاهر اجتماعی شگفت‌انگیزی دارید. (4) اگر با مردی هوسران و دارا ازدواج كنید خوشبخت می‌شوید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 6، 7، 9، 10، 11، 13، 15، 16، 18، 19، 20، 22، 24، 25، 27، 28، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، قرمز و زرد استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، مروارید، یاقوت، حجر الدم و لعل استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 9 ختم شود (برای مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
دلسوزی به دیگرانگستاخ
تكاپوكوته فكری
شجاعت و جرأتبی صبری
هوس‌های سالمسلطه طلبی
نجابتلجاجت
وجهه
احترام
قدرت شفابخشی معنوی
اراده قوی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا