فال متولدین 19 ، 28فروردین و 6اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 8، 17 و 26 ام آوریل
یا
فال متولدین 19 ، 28فروردین و 6اردیبهشت
متولدین 8، 17 و 26 ام آوریل تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه آوریل در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین زحل و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 8 آوریل یا 19 فروردین

اگر در 8 ام ماه آوریل به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) دوست دارید زندگی آرام و منزوی داشته باشید. (2) شیفته موسیقی كلاسیك به ویژه نوع جدی آن هستید. (3) نظم، پایداری و ثبات زیادی در شما دیده می‌شود و بیش از حد وظیفه شناس هستید. (4) نگران آینده خود هستید و حتی در مسائلی كه اهمیت چندانی ندارند تصمیمات را با دقت می‌گیرید. (5) انسانی محتاط، خردمند و متین هستید. (6) به خاطر تأثیر سیاره مریخ انسانی شجاع، پر جرأت و هوشیار می‌باشید. (7) پرتكاپو و سرسخت هستید و تا زمانی كه به هدف خود دست پیدا نكرده‌اید دست از پای نمی كشید. (8) خیلی بانزاكت نیستید و به ویژه در گفتگو كردن شما می‌توان این مسئله را به خوبی مشاهده كرد. (9) از ورزش كردن به ویژه ورزش‌های پهلوانی لذت می‌برید. (10) سیاره زحل باعث می‌شود بتوانید از دو زاویه به مسئله نگاه كنید. (11) انسانی بلند پرواز و با پشتكار هستید و برای دستیابی به هدف مطلوب خود تلاش زیادی می‌كنید. (12) شكاك هستید و سعی می‌كنید مسائل را تجزیه و تحلیل كنید. (13) خلاق، سودمند و سلطه طلب هستید. (14) اغلب دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم می‌شوند. (15) اگرچه با افراد زیادی سر و كار دارید، ولی از ته قلب احساس تنهایی می‌كنید. (16) بدبختی‌ها و مشكلات افراد ضعیف و ستمدیده را درك می‌كنید و با رویی گشاده با آنها رفتار می‌كنید. (17) حتی با حضور خود باعث تسكین بیماران می‌شوید. (18) ولی با وجود تمامی این ویژگی ها، تندخو هستید. (19) نسبت به دوستان خود صادق هستید و در زمان سختی‌ها به آنها كمك می‌كنید. (20) حاضر هستید دست به هر كاری بزنید تا بتوانید هوس‌های خود را ارضا كنید. (21) در هر زمینه زندگی قادر هستید از خود اقتدار، خلاقیت و سلطه طلبی نشان دهید. (22) علیرغم جرأت و شجاعت بالا، در انجام تعهدات خود با تأخیرات و مشكلاتی مواجه می‌شوید.

با گذشت زمان به سمت پست‌های معتبر و قابل اعتماد كشیده می‌شوید. با این حال باید مراقب باشید دیگران بار مسئولیت‌های خود را روی دوش شما نگذارند و آن را به حساب خود نگذارند.

می توانید ساعت‌های طولانی كار كنید و به همین خاطر الگویی برای دیگران هستید. با اینحال، ممكن است افراد زیادی شما را فریب دهند. در اینصورت احساس افسردگی و دلسردی خواهید كرد و حسابی از زندگی سیر می‌شوید و احساس می‌كنید آیا زندگی واقعاً ارزش این همه سختی را دارد، ولی این حالت موقتی است.



فال تاریخ تولد: 17 آوریل یا 28فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) مؤسسی توانمند و متفكری خوب هستید. (2) ذهنی خلاق و سازنده دارید. (3) عاشق صلح و بشردوست هستید. (4) به سمت علوم رمزی و عرفان جذب می‌شوید. (5) مغرور و دلیر هستید. (6) گهگاه از خطای دیگران به راحتی می‌گذرید، ولی مواقعی هم پیش می‌آید كه بسیار سخت گیر می‌شوید. (7) جوینده دانش هستید و به تحقیق و پژوهش علاقه فراوانی دارید. (8) از شخصیتی جذاب بهره‌مند هستید. (9) از سخنان دروغ و كذب به شدت متنفرید. (10) در زندگی روشمند و سیستماتیك هستید. (11) عدد 17 نماد جاودانگی است؛ یعنی نامی از خود بر جای خواهید گذاشت. (12) محافظه كار و سلطه طلب هستید.



فال تاریخ تولد: 26 آوریل یا 6اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در مسائل پولی خوش شانس هستید و به راحتی پول بدست می‌آورید. (2) قراردادهای بزرگ جذابیت زیادی برایتان به همراه دارند و در چنین مواقعی احساس شادی می‌كنید. (3) طبیعتی سرزنده و پر انرژی دارید. (4) شیفته سفر كردن هستید. (5) دوستان زیادی خواهید داشت. (6) در مسائل عشقی پرتكاپو هستید، ولی در این راه سختی‌هایی زیادی خواهید دید. (7) انتظار دارید بدون تلاش كردن از زندگی لذت ببرید. (8) دمدمی مزاج و بی‌ثبات هستید. (9) علاقه زیادی به لباس‌های گرانبها و آراسته بودن ظاهرتان دارید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با متولدین 8، 17 و 26 آوریل

مسائل مالی

ویژگی عجیب عدد 8 این است كه نماد تأخیر در تمامی امور زندگی است. به طور طبیعی، در مسائل مالی نیز چنین تأخیراتی وجود خواهد داشت و در سنین بسیار بالا به ثبات مالی می‌رسید. باید سخت تلاش كنید و به ندرت می‌توانید ثروت جمع كنید. به همین خاطر سعی كنید عدد 8 در زندگی شما نقش بازی نكند؛ به جای این عدد به دنبال اعداد 3 یا 7 برای فعالیت‌ها و امور مهم زندگی باشید. با اینحال، اگر تجربه نشان داد كه عدد 8 برایتان خوش شانسی به همراه داد همچنان می‌توانید از آن استفاده كنید. اگر عدد 8 برایتان خوش یمن باشد، پیروزی و ثروت دور از دسترس نخواهند بود. می‌توانید در بخت آزمایی یا مسابقات اسب دوانی شانس خود را با این عدد امتحان كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تقریباً در تمامی زمینه‌ها خوب عمل می‌كنید. در تجارت می‌توانید پرجرأت و تأثیرگذار باشید. می‌توانید به عنوان یك رهبر سیاسی نیز بدرخشید.

در زمینه‌هایی مثل شیمی، فیزیك، پزشكی، ریاضیات پیشرفته و علوم رمزی بهتر پیشرفت می‌كنید. در صنایع مرتبط با معادن زغال سنگ و الوار یا شركت‌های ساختمانی نیز موفق خواهید بود. تنها در سال‌های پایانی زندگی خود می‌توانید حاصل زحمات و عرق ریختن خود را ببینید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

نواقص اصلی برای سلامتی شما عصبی بودن، تحریك‌پذیری و بیماری‌های مربوط به ساق پا، دندان و گوش است. فلج و روماتیسم نیز در مورد شما شایع است. احتمال مبتلا شدن به مرض صفراوی زیاد است و گهگاه دچار افسردگی می‌شوید. نكته جالب اینجا است كه ویژگی‌های تأخیر عدد 8 در مورد امراض و بهبود آنها نیز دیده می‌شود. مدت زمان زیادی لازم است تا از بیماری بهبود پیدا كنید. واریس و بواسیر نیز محتمل است. این بیماری‌ها حتی قوی‌ترین افراد را از پای در می‌آورند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 مارس و 20 مه و (2) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 4، 5، 7، 8، 13، 14، 16، 17، 22، 23، 25، 26 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) هم زحل و هر مریخ روی شما تأثیرگذار هستند. به همین خاطر در یك حالت دو راهی گیر افتاده‌اید. از یك سو به سمت زندگی مشترك كشیده می‌شوید و از سوی دیگر دوست دارید ازدواج خود را تا آنجا كه ممكن است به تعویق بیندازید. (2) بسیار مشكل پسند هستید و در انتخاب همسر با مشكل مواجه می‌شوید. (3) علاقه خیلی زیادی به زندگی خانوادگی ندارید و طبیعتاً این مسئله مشكلاتی در زندگی مشترك به همراه خواهد داشت. (4) به خاطر تأثیر سیاره زحل، در دیدگاه‌ها و اعتقادات خود محافظه كار هستید و به زنتان اجازه نمی دهید لباس‌های مد روز بپوشد. از سوی دیگر، به خاطر تأثیر سیاره مریخ دوست دارید همسرتان لباس‌هایی آراسته بپوشد و در دید و بازدیدهای اجتماعی شركت كند. (5) دوست دارید تمامی امور به عهده شما گذاشته شود تا اینكه بدون دخالت دیگران بتوانید مسئولیت‌های خود را به انجام برسانید. (6) دوست دارید منزوی باشید. (7) خانواده و بچه‌های خود را دوست دارید. (8) سیاره مریخ به شما انرژی و اشتیاق زیادی برای زندگی مشترك می‌بخشد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) در تمامی كارهایی كه انجام می‌دهید شایستگی و منظم بودن خود را به اثبات می‌رسانید. (2) دوست دارید برای تحقق بلند پروازی‌های شوهر و بچه‌های خود فداكاری كنید. (3) سعی می‌كنید خود را با شوهرتان تطبیق دهید. (4) به خاطر طبیعت اجتماعی خود، افراد زیادی برای بازدید به خانه شما می‌آیند. (5) به آداب و سنت‌های جامعه اهمیت زیادی نمی دهید. (6) از شما به عنوان همسری خوب یاد می‌شود و مورد قدردانی قرار می‌گیرید. (7) اگرچه زندگی مشترك سعادتمندی دارید، ولی دوست دارید همدمی به غیر از همسر و اعضای خانواده خود داشته باشید. (8) به خاطر عدم تجربه كافی ممكن است در مسائل عشقی با مشكلاتی مواجه شوید. (9) اگر شوهری با ویژگی‌های قوی مردانه، هوسران و دارا داشته باشید تا شما را به خوبی ارضا كند، همواره شاد خواهید بود.



گرایش شما نسبت به دوستان

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری سیر، آبی سیر، ارغوانی و سیاه استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت كبود، مروارید سیاه و الماس سیاه استفاده كنید؛ البته می‌توانید چشم گربه‌ای و لعل بنفش را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
اقتدارعصبی بودن
نظم و ترتیببه تأخیر انداختن كارها
استواریتنهایی
سرسختیخودخواهی
عدالتسلطه طلبی
شجاعتتحریك‌پذیری
مجذوب در كار
اهل عمل بودن
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا