فال متولدین 19 ، 28 دی و 7بهمن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 9، 18 و 27 ام ژانویه
یا
فال متولدین 19 ، 28 دی و 7بهمن
متولدین 9، 18 و 27 ام ژانویه تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه ژانویه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین مریخ و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 9 ژانویه یا 19 دی

اگر در 9 ام ماه ژانویه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) عدد 9 به سیاره مریخ تعلق دارد. مریخ نمادی از جرأت و نشاط است. (2) یك جنگجوی واقعی هستید. (3) همیشه پرتكاپو هستید و تا زمانی كه به هدفتان نرسیده‌اید دست از پای نمی‌كشید. (4) می‌توانید با تمامی شرایط و اتفاقات ناخوشایند زندگی نبرد كنید. (5) هرگز شكست را نمی‌پذیرید. (6) اگر سربازان یك سپاه همگی مریخی باشند (تاریخ تولد آنها به گونه‌ای باشد كه تحت سلطه مریخ باشند)، هرگز شكست را نخواهند پذیرفت؛ به عبارت دیگر یا فاتح جنگ خواهند بود یا ترجیح می‌دهند بمیرند. (7) خیلی نزاكت و لطافت ندارید، ولی نیت شما بد نیست. (8) ممكن است دیگران دچار سوء تفاهم شوند و این رفتارتان را نوعی بی‌ادبی به حساب آورند. (9) دوست دارید از دیگران انتقاد كنید. البته باید این میل خود را تحت كنترل در آورید و مراقب حرف زدن خود باشید. (10) آتشی مزاج هستید و عواطف لطیف زنانه در شما دیده نمی‌شود. (11) در زندگی همیشه بی‌باك هستید. (12) شیفته بازی‌های پرتحرك و ورزش‌های پهلوانی هستید. (13) هوس‌های جنسی شما قوی است و به سمت جنس مخالفتان جذب می‌شوید؛ حاضر هستید برای ارضای امیالتان دست به هر كاری بزنید. (14) نترس هستید و هرگز از دعوا نمی‌ترسید. (15) در برابر دوستان خود بسیار فداكار هستید و نهایت تلاشتان را برای كمك به آنها صورت می‌دهید. (16) نسبت به افراد ضعیف، دلسوز و باملاحظه هستید. (17) عاشق كودكان و حیوانات هستید. (18) زمانی كه به دیگران مهر می‌ورزید، لذت می‌برید. (19) استعداد زیادی برای حرفه‌های شفابخشی دارید. (20) همیشه سعی می‌كنید خویشتن‌داری كنید و از شجاعت اخلاقی و قدرت بخشش بالا بهره می‌برید. (21) بسیار كاردان هستید و تحت هر شرایطی اراده و شجاعت خود را به معرض نمایش می‌گذارید. (22) كم حوصله هستید. (23) بسیار محتاط هستید و از معاملات پر خطر خوشتان نمی‌اید. (24) ذهن تحلیلی و فلسفی دارید و عمیق فكر می‌كنید. (25) در فكر و عملتان مستقل هستید و دوست ندارید دیگران روی شما سلطه داشته باشند. (26) به سمت اشخاص باهوش و زیرك جذب می‌شوید، ولی هرگز در كارشان دخالت نمی‌كنید. (27) معمولاً با مشكلات خانوادگی دست به گریبان هستید و ممكن است بعضی از نزدیكانتان ناتوان باشند و مجبور باشید از آنها مواظبت كنید.



فال تاریخ تولد: 18 ژانویه یا 28دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) سرسخت و دارای اراده‌ای قوی هستید. این ویژگی باعث می‌شود در زندگی بر تمامی مشكلات غلبه كنید. (2) به اندازه متولدین 9 ام ژانویه پرجرأت نیستید، اگرچه نترس و شجاع هستید. (3) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید. (4) از پدرتان ارث می‌برید. (5) ذهن منضبطی دارید. (6) دوست دارید به دیگران یاری برسانید. (7) خردمند و عاقل هستید و خوب قضاوت می‌كنید. (8) انسان زحمت كشی هستید. (9) قوه تخیل بالایی دارید و می‌توانید به راحتی و روشنی بسیاری از حوادث گذشته را به خاطر بیاورید. (10) باید از تجربه‌ای كه از گذشته بدست آورده‌اید به خوبی استفاده كنید. (11) مسائل خانوادگی روی بسیاری از تصمیمات و اعمالتان تأثیر خواهند گذاشت.



فال تاریخ تولد: 27 ژانویه یا 7بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 ژانویه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) رویهمرفته، شخصیت متضادی دارید. (2) با این وجود، اعتماد به نفس شما بالا است و دوست دارید تسكینی برای درد و رنج‌های افراد بدبخت و ناتوان باشید. (3) می‌توانید شخصیت معنوی خود را پرورش دهید و از این طریق دیگران را شفا بخشید. (4) از طرف دیگر، شیفته جنس مخالف هستید و ممكن است با آنها روابط نامشروعی برقرار كنید و این مسئله باعث رسوایی شما شود. (5) بعضی اوقات، در زندگی مشتركتان اوقات تلخی ایجاد می‌كنید. (6) بسیار حساس و دمدمی مزاج هستید و اعمالتان غیر قابل پیش‌بینی است. (7) در تصمیمات خود مطمئن و پابرجا هستید. (8) برای استقلال خود ارزش زیادی قایل هستید و دوست ندارید دیگران روی شما سلطه داشته باشند. ولی با اینحال دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید. (9) از كار كردن تحت مدیریت دیگران نفرت دارید. (10) كم حرف هستید و همین مسئله باعث می‌شود روابط اجتماعی محدودی داشته باشید. مطمئناً این ویژگی باعث می‌شود احساس تنهایی كنید. (11) نظرات عجیبی در مورد وظایف و آداب و رسوم اجتماعی دارید و به همین دلیل به سختی می‌توانید با همسایگانتان معاشرت كنید. (13) به عدالت احترام می‌گذارید و آماده هستید برای تحقق آن از جان مایه بگذارید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ...
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 19 ، 28 دی و 7بهمن


مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید و بیشتر از یك شخص معمولی درآمد كسب می‌كنید. همچنین در هنگام خرج كردن به ویژه برای معشوق خود دست و دلباز هستید. از تمامی امكانات رفاهی كه بتوان با پول آنها را خرید بهره‌مند هستید. با اینحال، ویژگی تأخیر اندازی ناشی از سیاره زحل ممكن است روی حوادث زندگی شما تأثیر بگذارد و دیر بدهی‌های خود را پرداخت نمایید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تقریباً در تمامی زمینه‌ها می‌توانید مشغول به كار شوید. ولی باید سعی كنید در ارتش یا حرفه‌های مرتبط با آن شغلی را انتخاب كنید تا از شجاعت و تكاپوی زیاد خود به بهترین نحو استفاده كنید. در ارتش پست‌های مهمی را عهده‌دار خواهید شد. اگر وارد دنیای سیاست شوید، فرد برجسته‌ای می‌شوید و اگر به تجارت بپردازید، جرأت و شجاعت بالای خود را به معرض نمایش خواهید گذاشت.

همچنین می‌توانید پزشك، شیمیدان و تاجر (در زمینه آهن و فولاد) خوبی شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما به خاطر دمای بالای بدن است و به همین خاطر مستعد امراضی مثل بواسیر، تب، آبله و مواردی از این قبیل خواهید بود. همچنین ممكن است به سنگ كلیه و سنگ مثانه مبتلا شوید. سایر امراض مثل گلودرد، برونشیت و التهاب حنجره نیز در مورد شما شایع است. به دلیل اینكه تحت سلطه سیاره زحل قرار دارید، احتمال دارد به نقرس و روماتیسم مبتلا شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه (2) 21 آگوست و 20 سپتامبر و (3) 21 دسامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انسان نیرومندی هستید و گردش خون قدرتمندی دارید: این عوامل باعث می‌شوند در زندگی مشترك بسیار هوسران و پر اشتیاق باشید. (2) اگر همسرتان زیبا باشد، خیلی او را دوست خواهید داشت و توقع دارید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (3) شیفته خانواده و بچه‌هایتان هستید و دوست دارید اختلافی میان اعضای خانواده وجود نداشته باشد. (4) علیرغم تندخویی و ویژگی‌های عجیب و غریبتان، معمولاً زندگی مشترك سعادتمندی دارید. (5) معمولاً نسبت به همسرتان بدگمان هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز خواهید بود. (2) به شوهرتان در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (3) در گفتگو با دیگران خردمند و زیرك هستید و شخصیت اجتماعی شگفت‌انگیزی دارید. (4) ممكن است خودتان نیز شاغل شوید و از این راه به درآمد خانواده بیفزایید. (5) اگر با مردی هوسران و دارای ازدواج كنید، خوشبخت خواهید شد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 6، 7، 10، 11، 13، 15، 16، 19، 20، 22، 24، 25، 28، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، قرمز، خاكستری و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، مروارید و یاقوت به عنوان جواهرات خوش یمن و از حجر الدم و لعل به عنوان سنگ‌های خوش یمن خود استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 9 ختم شود (برای مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
اشتیاق زیاد برای فعالیت كردنخرابكاری
شجاعتغیر معقول بودن
جرأتتندخویی
انرژیبی‌صبری
قوت قلبستیزه‌جویی
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا