فال متولدین 19 ،28بهمن و 7اسفند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 8، 17 و 26 ام فوریه
یا
فال متولدین 19 ،28بهمن و 7اسفند
متولدین 8، 17 و 26 ام فوریه تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه فوریه در قلمروی سیاره زحل نیز قرار دارد. بنابراین سیاره زحل تأثیر دو چندانی روی شما دارد كه این مسئله باعث آمیخته‌ای از خصوصیات و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 8 فوریه یا 19بهمن

اگر در 8 ام ماه فوریه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) آرامش و محیط خلوت را دوست دارید. (2) بی‌اختیار به سمت گل‌ها و مناظر طبیعی جذب می‌شوید. (3) سیاره زحل نماد نگرش متوازن نسبت به زندگی است. به همین خاطر قبل از تصمیم‌گیری به هر دو بعد مسئله نگاه می‌كنید. (4) به خاطر اینكه سیاره زحل تأثیر قدرتمندی روی شما می‌گذارد، بعضی اوقات غمگین و افسرده می‌شوید. (5) عاشق موسیقی كلاسیك ولی از نوع جدی آن هستید. (6) انضباط، ثبات، پایداری و وظیفه‌شناسی ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند؛ به خاطر رفتار سخت‌گیرانه با دیگران، آنها از روی ترس به شما احترام می‌گذارند. (7) محتاط، خردمند و میانه‌رو هستید. (8) ذاتاً خیلی پر اشتیاق نیستید و روی فعالیت‌های خود كنترل دارید. (9) بلند پرواز هستید و همیشه مشغول كار خلاقانه‌ای هستید. (10) قادر هستید برای دستیابی به اهدافتان تلاش فراوانی صورت دهید. (11) ذاتاً شكاك هستید و دوست دارید همه چیز را تجزیه و تحلیل كنید. (12) خلاق و سودمند و در عین حال سلطه طلب هستید. (13) ممكن است دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم شوند. (14) اگرچه روابط اجتماعی گسترده‌ای دارید، ولی از صمیم قلب احساس تنهایی می‌كنید. (15) نسبت به قشر مظلوم و ستمدیده جامعه دلسوز هستید و صمیمانه با آنها رفتار می‌كنید. (16) یك مدیر مادرزادی هستید و می‌توانید الهام بخش دیگران باشید و آنها را مشغول نگه دارید. (17) بازی جوانمردانه را می‌ستایید و حاضر هستید برای تحقق عدالت هر بهایی را بپردازید. (18) بزرگترین مانعی كه بر سرراهتان قرار دارد، تأخیر و ایجاد مشكل در امور مختلف است.

مدیریت روی امور مختلف زندگی نیاز به توان، نیرو و قدرت بالا دارد و شما نیز از آن بسیار بهره می‌برید. می‌توانید با نهایت آسودگی و اطمینان با تمامی مسائل مادی روبرو شوید و تخصص زیادی در استفاده بادقت، صادقانه و صحیح از پول دارید. زمانی كه نزدیكان و دوستانتان نیاز به كمك داشته باشند به سمت شما می‌آیند، زیرا مشكلات آنها را عمیقاً درك می‌كنید و علت مشكلات آنها را به خوبی می‌دانید. آرزو دارید پست‌های دارای قدرت و اعتبار بالا را به دست بگیرید. همواره سخت كوش هستید و ساعت‌های زیادی در روز را به كار كردن می‌پردازید. به همین خاطر دیگران از شما الگو می‌گیرند. با اینحال زمانی كه از دیگران می‌خواهید برایتان كاری انجام دهند، دچار مشكل می‌شوید. بعضی اوقات دچار افسردگی و ناامیدی مفرط می‌شوید و ممكن است برای لحظاتی از زندگی سیر شوید و پیش خود فكر كنید آیا زندگی ارزش این همه سختی را دارد. در چنین لحظاتی، از دیگران كناره‌گیری نكنید و سعی كنید در فعالیت‌های اجتماعی شركت نمایید.



فال تاریخ تولد: 17 فوریه یا 28بهمن

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) به سمت علوم رمزی و عرفانی جذب می‌شوید. (2) انسان شجاع و مغروری هستید. (3) بسیار فردگرا هستید. (4) بسیار باهوش هستید. (5) بعضی اوقات نسبت به خطایی كه از دیگران سر می‌زند بخشنده هستید، ولی لحطاتی هم پیش می‌آید كه خیلی سخت‌گیر می‌شوید. (6) به تحقیقات علاقه زیادی دارید و جوینده دانش هستید. (7) محافظه كار و سلطه طلب هستید. (8) انسان متفكری هستید و دارای ذهنی خلاق و سازنده هستید. (9) صلح دوست و بشردوست هستید. (10) مؤسس شایسته‌ای هستید.

ممكن است به خاطر ترسو بودن بعضی مواقع شوكه شوید. زیرا به رهبری كردن و قدرت داشتن عادت كرده‌اید و این مسئله را فراموش كرده‌اید كه در عمق وجودتان انسان حساسی هستید. اگر نهایت تلاشتان را صورت دهید به ناممكن‌ها دست پیدا خواهید كرد. با ارایه ایده‌ها و طرح‌هایتان به جهانیان، موفق خواهید شد.



فال تاریخ تولد: 26 فوریه یا 7اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) می‌خواهید بدون تلاش زیاد از زندگی لذت ببرید. (2) تنبل هستید و كارتان را به عقب می‌اندازید. (3) با نوشیدن شراب و هم صحبت شدن با زنان لذت می‌برید و انسان بی‌ثباتی هستید. (4) خیلی به تعداد فرزندان خود توجه نمی‌كنید. (5) در مسائل مالی خوش شانس هستید و راحت پول در می‌آورید. (6) شیك پوش هستید و دوست دارید ظاهرتان خوب باشد. (7) در مسائل عشقی با مشكلاتی مواجه می‌شوید.

به امكانات رفاهی خانه و عزیزانتان توجه می‌كنید. اگرچه انسان بامحبتی هستید، ولی نمی‌توانید احساساتتان را به خوبی بروز دهید. علاقه زیادی به معاملات بزرگ دارید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ...
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 19 ،28بهمن و 7اسفند


مسائل مالی

ویژگی عجیب عدد 8 این است كه باعث تأخیر در تمامی امور می‌شود. به طور طبیعی در مسائل مالی نیز وضعیت اینچنین خواهد بود و در سنین بالا به ثبات می‌رسید. مجبور هستید سخت كار كنید، ولی به ندرت موفق می‌شوید ثروت جمع كنید. به همین خاطر باید سعی كنید عدد 8 در زندگی شما نقش بازی نكند. به جای آن، از اعداد 3 یا 7 برای تمامی اقدامات و حركات مهمی زندگی خود استفاده كنید. با اینحال، اگر تجربه نشان داد عدد 8 برایتان خوش یمن است، می‌توانید همچنان از این عدد استفاده كنید. اگر عدد 8 برایتان شانس به همراه داشته باشد، رسیدن به ثروت و موفقیت كار سختی نخواهد بود. در اینصورت، می‌توانید شانس خود را با این عدد در بازی‌های بخت آزمایی و مسابقات اسب‌دوانی آزمایش كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

می توانید شیمیدان یا فیزیكدان زبردستی شوید. در زمینه پزشكی و ریاضیات پیشرفته نیز عملكرد خوبی خواهید داشت. در صنایع مرتبط با معادن زغال سنگ، الوار و فعالیت‌های ساختمانی می‌توانید موفق باشید. حسابدار یا مدیر ممتازی می‌شوید. با اینحال، همانطور كه قبلاً گفتیم باید در زندگی شغلی خود موانع زیادی را از سر راهتان بردارید. ثمره تلاش‌های خود را در سال‌های بعدی زندگی بدست خواهید آورد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما به عصبی بودن و تحریك‌پذیری بر می‌گردد. سایر اندام‌هایتان مثل ساق پا، دندان و گوش نیز ممكن است دچار آسیب شوند. احتمال دارد به فلج و روماتیسم مبتلا شوید. واریس و بواسیر نیز در مورد شما شایع هستند. نكته شگفت‌انگیز این است كه ویژگی تأخیر اندازی عدد 8 در مورد درمان بیماری‌هایتان نیز دیده می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژانویه و 20 فوریه (2) 21 آوریل و 20 ژوئن و (3) 21 آگوست و 20 اكتبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 4، 5، 7، 8، 13، 14، 16، 17، 22، 23، 25، 26 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) در هنگام انتخاب همسر تا حدودی دمدمی هستید و در این زمینه با مشكلات زیادی مواجه می‌شوید. (2) به امور خانواده كم توجه هستید و این مسئله باعث ایجاد اختلاف در خانه می‌شود. (3) دیدگاه‌های محافظه كارانه‌ای دارید و به همسرتان اجازه نمی‌دهید اعتقادات دنیای مدرن را بپذیرد یا لباس‌های مد روز به تن كند. (4) انزوا را به اجتماعات ترجیح می‌دهید. (5) معمولاً تا آنجا كه ممكن است ازدواج خود را به تأخیر می‌اندازید. (6) اگر بخواهید در زندگی مشترك موفق شوید، باید همسری انتخاب كنید كه به مطالعات عمیق و جدی علاقه داشته باشد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) انسان شایسته‌ای هستید و سیستماتیك عمل می‌كنید. (2) از زندگی خانوادگی خود لذت می‌برید و دوست دارید برای موفقیت بچه‌ها و تحقق بلند پروازی‌های شوهرتان فداكاری كنید. (3) عیب شما، كمبود صمیمت، عواطف و لطافت زنانگی است. (4) طبیعت اجتماعی شما دوستان زیادی را جذب خود می‌كند. در نتیجه افراد زیادی برای بازدید به خانه شما می‌آیند. (5) به آداب و رسوم اجتماعی خیلی پایبند نیستید. (6) از شما به عنوان همسری خوب قدردانی می‌شود. (7) بعضی اوقات ترجیح می‌دهید همدم دیگری در خارج از منزل داشته باشید. (8) عدم بلوغ كافی شما باعث ایجاد مشكلاتی در مسائل عشقی می‌شود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 4، 5، 7، 8، 12، 13، 14، 16، 17، 21، 22، 23، 25، 26، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه دارای ویژگی‌هایی مثل بی‌آلایشی، حس همدردی، تخیل قوی و علاقه به سفر كردن باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری سیر، آبی سیر یا ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت كبود، لعل بنفش و الماس سیاه استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
سیستماتیك و روشمندعیبجویی
علاقه به موسیقیبه تعویق انداختن امور
سخت كوش بودنشكاكیت
خلاقیتغرور
عدالتعزم راسخ
شجاعتغیر معقول بودن
اهل تحقیقاتعصبی بودن
توانایی سازماندهی
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا