فال متولدین 19 ،28 اردیبهشت و 6خرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
متولدین 9، 18 و 27 ام مه
متولدین 8، 17 و 26 ام مه تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه مه در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین مریخ و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 9 مه

اگر در 9 ام ماه مه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) همیشه پرتكاپو و مصمم هستید و تا زمانی كه به هدف خود نرسیده‌اید دست از پای نمی‌كشید. (2) شجاع، پر اشتیاق و پر جرأت هستید. (3) یك جنگجوی مادرزادی هستید. (4) ذاتاً شخص عیبجویی هستید. (5) بلند پرواز و با پشتكار هستید و موضوع مورد نظر خود را به صورت عمیق مطالعه می‌كنید. (6) به توانایی خود در سریع تصمیم گرفتن ایمان دارید. (7) بعضی اوقات عجول و شتابزده هستید و بدون دور اندیشی به معاملات جدید مبادرت می‌ورزید. (8) مغرور و خودخواه هستید. البته به اندازه كافی بلند پرواز هستید و به اهداف عالی دست خواهید یافت. (9) در گفتگو با دیگران ماهر هستید. (10) در زندگی به احترام و اقتدار دست می‌یابید. (11) اگرچه متوجه اشتباهات خود می‌شوید، ولی هرگز آنها را نمی‌پذیرید. (12) بهتر است از دیگران انتقاد نكنید و مراقب حرف زدن خود باشید، در غیر اینصورت اثرات مضر آن متوجه خودتان خواهد شد. (13) به بازی‌ها و ورزش‌های پهلوانی علاقه زیادی دارید. (14) هوس‌های جنسی قوی دارید و حاضر هستید برای ارضای امیال خود هر خطری را به جان بخرید. (15) در هنگام مهر ورزیدن به دیگران از صمیم قلب احساس شادی می‌كنید. (16) از شجاعت اخلاقی برخوردار هستید و اعتقادات راسخی دارید. (17) كودكان و حیوانات را دوست دارید. (18) به نظم و قانون پایبند هستید. (19) می‌توانید پست‌های پرمسئولیت و معتبر را عهده‌دار شوید. (20) حس روانی شما غیر عادی است و ممكن است تجارب اسرار آمیز داشته باشید. (21) آتشی مزاج هستید و عواطف لطیف در شما دیده نمی‌شود. (22) نسبت به دوستان خود فداكاری می‌كنید و تحت هر شرایطی با آنها هستید. (23) نسبت به افراد ضعیف و كسانی كه حقوقشان پایمال شده است دلسوز و ملاحظه كار می‌باشید. (24) سفر كردن باعث وسیع شدن دیدگاهتان نسبت به زندگی می‌شود و باید سعی كنید از آن بهره ببرید؛ سفرهای طولانی خواهید كرد كه در نهایت باعث بردباری، دلسوزی و عشق به جهانیان می‌شود. (25) فكور و سخت كوش هستید و طرز فكر بازتابی دارید؛ بسیاری از افكار و نظرات شما نسبت به اطرافیانتان بسیار فراتر است. (26) به هیچ وجه دست از اعتقادات و بایدها و نبایدهای خود نمی‌كشید و در راه خود استوار هستید.



تاریخ تولد: 18 مه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) خردمند، سخاوتمند و نجیب هستید. (2) نسبت به دوستان خود صادق و صمیمی هستید. (3) در انجام مسئولیت‌های خود به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (4) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید. (5) خوش استعداد بودن، فردگرایی و سخن‌وری خصیصه‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (6) برای احترام، وجهه و وقار ارزش قایل هستید. (7) از صمیم قلب احساس می‌كنید لذت واقعی در زندگی ابتدا با مطالعه و سپس با آموزش به دیگران كسب می‌شود. (8) ممكن است از پدر خود ارث ببرید. (9) مشكلات زندگی مشترك تأثیر زیادی روی زندگی شما می‌گذارند. (10) حافظه خوبی دارید و به روشنی حوادث مختلف گذشته را به یاد می‌آورید. (11) نترس و شجاع هستید. (12) فرد زحمت كشی هستید.



تاریخ تولد: 27 مه

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 مه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (2) اعتماد به نفس بالایی دارید و دوست دارید رنج‌های افراد بدبخت و ناتوان را تسكین دهید. (3) می‌توانید قدرت معنوی كسب كنید و از این طریق دیگران را شفا دهید. (4) از سوی دیگر شیفته زنان هستید و ممكن است روابط نامشروع با آنها برقرار كنید و این مسئله باعث رسوایی شما شود. (5) بسیار حساس و دمدمی مزاج هستید و اعمالتان غیر قابل پیش‌بینی است. (6) استقلال طلب هستید. (7) عقاید كوته فكرانه‌ای دارید. (8) دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با متولدین 9، 18 و 27 مه

مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید، زیرا بیشتر از یك فرد معمولی پول در می‌آورید. در هنگام خرج كردن به ویژه برای معشوقه خود دست و دلباز هستید. از تمامی امكانات رفاهی كه با پول بتوان آنها را خرید بهره می‌برید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

تأثیر سیاره زهره موفقیت به عنوان مدیر هتل، جواهر فروش، معمار، موسیقیدان یا دلال را تضمین می‌كند.

تأثیر سیاره مریخ باعث می‌شود در زمینه‌هایی كه نیاز به شجاعت و تكاپو است موفق باشید. مثلاً در ارتش می‌توانید به پست‌های مهمی برسید. سیاستمدار شجاع و برجسته‌ای خواهید شد.

اگر پزشك، مهندس یا شیمیدان شوید، به شهرت قابل توجهی دست پیدا می‌كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما، دمای بالای بدن است و به همین دلیل مستعد بواسیر و انواع تب‌ها هستید. احتمال دارد از بیماری كلیوی، سنگ مثانه یا عفونت گلو نیز رنج ببرید. برنشیت و التهاب حنجره نیز به دفعات شما را آزار می‌دهند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر و (2) 21 نوامبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) سالم و دارای گردش خون قوی هستید كه باعث می‌شود در زندگی مشتركتان بسیار هوسران و پر اشتیاق باشید. (2) دوست دارید زن زیبایی داشته باشید و از او می‌خواهید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (3) شیفته اعضای خانواده خود به ویژه كودكان هستید و دوست دارید محیطی خوب در خانه حكمفرما باشد. (4) علیرغم تندخویی و ویژگی‌های عجیبتان معمولاً زندگی مشترك نسبتاً شادی دارید. (5) خواسته‌های عاشقانه‌ای از همسرتان دارید. (6) اشتهای زیادی دارید و همسرتان با فداكاری خودش را با شما از لحاظ فیزیكی هماهنگ می‌سازد. (7) معمولاً به زن خود بدگمان هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) زنی شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز به حساب می‌آیید. (2) در گفتگو با دیگران شوخ طبع و زیرك هستید و شخصیت اجتماعی پر ابهتی دارید. (3) به شوهرتان در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (4) ممكن است خودتان نیز شاغل شوید و از این طریق به درآمد خانواده بیفزایید. (5) اگر با شوهری هوسران و دارا ازدواج كنید خوشبخت خواهید شد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 6، 7، 9، 10، 11، 13، 15، 16، 18، 19، 20، 22، 24، 25، 27، 28، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. به علاوه سعی می‌كنید با كسانی دوست شوید كه سخت كوش، فكور و علاقمند به فلسفه باشند.





روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، قرمز و سفید استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، مروارید، یاقوت، حجر القمر یا لعل استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 9 ختم شود (برای مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت خوشایندپر حرفی
عشق به هنربی‌صبری
بلند پروازیلجاجت
حافظه خوبسلطه طلبی
تكاپیوشكاكیت
جرأت و شجاعتمیل به ولخرجی
میل به هوسرانی
احترام و وجهه
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا