فال متولدین 20 ، 29بهمن و 8اسفند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 9، 18 و 27 ام فوریه
یا
فال متولدین 20 ، 29بهمن و 8اسفند
متولدین 9، 18 و 27 ام فوریه تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه فوریه در قلمروی زحل نیز قرار دارد. بنابراین مریخ و زحل تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 9 فوریه یا 20بهمن

اگر در 9 ام ماه فوریه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) به خاطر تأثیر سیاره مریخ، پرخاشگر، مقاوم، شجاع، پرجرأت و چابك هستید. (2) یك جنگجوی واقعی به حساب می‌آیید. (3) از این ظرفیت برخوردار هستید كه با تمامی شرایط سخت زندگی دست و پنجه نرم كنید. (4) شكست را نمی‌پذیرید؛ ترجیح می‌دهید یا پیروز شوید و یا اینكه بمیرید. (5) امپراطور بزرگ ناپلئون بناپارت یكی از معتقدان دانش عدد شناسی بود. او سپاهی كاملاً مریخی تشكیل داد (تاریخ تولد سربازان این سپاه به گونه‌ای بود كه تحت سلطه سیاره مریخ قرار داشتند). (6) اگرچه پرخاشگر هستید، ولی به طرز ملایمی خودتان را ابراز می‌كنید و آرام حرف می‌زنید. (7) احساسات ضعیف در شما دیده نمی‌شود. (8) قدرت و صلابت بالایی دارید كه باعث می‌شود در كار خود ثابت قدم باشید. (9) شیفته بازی‌های آكروباتیك و ورزش‌های پهلوانی هستید. (10) هوس‌های جنسی سالمی دارید و حاضر هستید برای ارضای امیلتان دست به هر كاری بزنید. (11) آنقدر شجاع هستید كه فكر دعوا هرگز شما را نمی‌ترساند. (12) نسبت به دوستانتان بسیار فداكار هستید و نهایت تلاش خود را برای یاری رساندن به آنها صورت می‌دهید. (13) نسبت به اشخاص ضعیف دلسوز و ملاحظه كار هستید. (14) عاشق كودكان و حیوانات هستید. (15) هنگامی كه به دیگران محبت می‌كنید، لذت می‌برید. (16) به حرفه شفابخشی علاقه دارید. (17) خویشتن‌داری، شجاعت اخلاقی و قدرت بخشش جزء ویژگی‌های اصلی شما به حساب می‌آیند. (18) قدرت روانی قابل توجهی دارید و تحت هر شرایطی نیروی اراده و شجاعت خود را به اثبات می‌رسانید. (19) حس روانی شما غیر عادی است و ممكن است تجربیات اسرار آمیز داشته باشید. (20) سفر كردن باعث وسعت دیدگاهتان می‌شود و به همین خاطر باید سعی كنید از آن در زندگی خود به خوبی استفاده كنید. (21) سفرهای طولانی و زیادی خواهید داشت و از این طریق بردباری، دلسوزی و عشق جهانی را در خود پرورش می‌دهید. (22) متفكر، دارای طرز فكر بازتابی و سخت كوش هستید. (23) بسیاری از افكار و ایده‌های شما پیشرفته‌تر از اطرافیانتان هستند. (24) در واقع شاهد آن خواهید بود كه اشخاص برای حل مشكلاتشان و توصیه به آنها به سوی شما می‌آیند. (25) باید در انجام وظایف و مسئولیت‌های خود به ویژه در قبال دوستان و نزدیكانتان و همچنین در تعهدات مالی احتیاط كنید. (26) اعتقادات راسخی دارید؛ از بعضی چیزها خیلی خوشتان می‌آید و چیزهایی هم وجود دارد كه از آنها متنفر هستید.



فال تاریخ تولد: 18 فوریه یا 29بهمن
شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (2) سخت كوش و دارای اراده‌ای قوی هستید و با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها بر تمامی سختی‌ها غلبه می‌كنید. (3) به اندازه اشخاصی كه تاریخ تولد آنها 9 است پرجرأت نیستید، ولی به هر حال انسان نترس و شجاعی هستید. (4) از پدر خود ارث می‌برید. (5) ذهن منضبطی دارید و دوست دارید به دیگران كمك كنید. (6) انسان خردمند و زحمت كشی هستید و توانایی بالایی در قضاوت كردن دارید. (7) دوست دارید خود را به دیگران دیكته كنید. (8) دوست ندارید دیگران به شما پند و اندرز كنند و به توصیه آنها توجه نمی‌كنید. (9) مسائل داخل منزل و خانوادگی همیشه اهمیت زیادی برایتان دارند و بر روی بسیاری از تصمیمات و اعمالتان تأثیر می‌گذارند. (10) حافظه شما قوی است و می‌توانید بسیاری از حوادث و اتفاقات گذشته را به خاطر آورید.



فال تاریخ تولد: 27 فوریه یا 8اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 فوریه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) علیرغم بلند پروازی و اعتماد به نفس بالا، دلهره دارید. (2) می‌توانید شخصیت معنوی خود را پرورش دهید و از این طریق دیگران را شفا دهید. (3) از سوی دیگر شیفته جنس مخالف هستید و ممكن است روابط نامشروعی با آنها برقرار كنید و این مسئله باعث رسوایی شما شود. (4) بسیار حساس و دمدمی مزاج هستید و اعمالتان غیر قابل پیش‌بینی است. (5) ثابت قدم و دارای اعتماد به نفس بالایی هستید. (6) استقلال طلب و سلطه‌جو هستید. (7) دیدگاه‌ها و نظرات كوته فكرانه‌ای دارید. (8) نظرات عجیبی در مورد احترام و وجهه دارید و به خاطر مسائل كوچك مضطرب می‌شوید. (9) سخت كوش هستید و دوست دارید به دیگران یاد دهید. (10) خودخواه هستید و این مسئله باعث می‌شود دوستان كمی داشته باشید. (11) معمولاً دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم می‌شوند. (12) به سختی می‌توانید خود را با همسایگانتان تطبیق دهید و با آنها همكاری كنید. (13) برای عدالت و فداكاری ارزش قایل هستید و حاضر هستید برای تحقق آن هر بهایی را بپردازید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 20 ، 29بهمن و 8اسفند


مسائل مالی

معمولاً در مسائل مالی خوش شانس هستید و بیشتر از یك شخص متوسط درآمد كسب می‌كنید. همچنین در خرج كردن به ویژه برای معشوق خود دست و دلباز هستید. از تمامی امكانات مالی كه بتوان توسط پول آنها را تهیه كرد برخوردار هستید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

در تمامی زمینه‌ها خوب عمل می‌كنید. با اینحال، در حرفه‌هایی كه در آنها بتوانید از پرتكاپو بودن و شجاعت خود بهتر استفاده كنید (مثل ارتش یا پلیس) موفق خواهید شد. به خاطر جرأت بالا و نترس بودن، سیاستمدار یا تاجر (در زمینه آهن و فولاد) خوبی خواهید شد.

پزشك یا شیمیدان خوبی می‌شوید. در حرفه‌های مرتبط با چاپ و نشر (مثل مجلات، روزنامه‌ها و كتب) به همین اندازه موفق می‌شوید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما دمای بالای بدن است و به همین دلیل مستعد بیماری‌هایی مثل بواسیر و انواع تب‌ها هستید. همچنین ممكن است به سنگ كلیه یا مثانه دچار شوید. گلودرد، برنشیت و التهاب حنجره نیز شما را آزار می‌دهند. از ناحیه قلب خیلی اذیت می‌شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 آگوست و (2) 21 نوامبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انسان نیرومندی هستید و گردش خون قدرتمندی دارید كه باعث می‌شود در زندگی مشترك بسیار هوسران و پر اشتیاق باشید. (2) دوست دارید همسر زیبایی داشته باشید و در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (3) شیفته خانواده و بچه‌هایتان هستید و دوست دارید جو بسیار شگفت‌انگیزی در خانه حاكم باشد. (4) خواسته‌های عاشقانه‌ای از همسرتان دارید. (5) مشكل‌ترین بخش زندگی مشتركتان، ارضای عشق فیزیكی شما است. (6) معمولاً نسبت به زن خود بدگمان هستید. (7) بعد از ازدواج راحت‌تر می‌توانید به خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید و همسرتان در این میان به شما خیلی كمك خواهد كرد.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همسری شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز خواهید بود. (2) در گفتگو با دیگران خردمند و زیرك هستید و شخصیت اجتماعی پرابهتی دارید. (3) با شایستگی به شوهرتان در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (4) ممكن است خودتان نیز شاغل شوید و از این راه به درآمد خانواده بیفزایید. (5) اگر با مردی هوسران و دارای ازدواج كنید، خوشبخت خواهید شد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های فوریه، مه، آگوست و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 6، 7 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه متفكر و دارای نگرش فلسفی باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری، بنفش یا ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، الماس و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 9 ختم شود (برای مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
احتراملجاجت
وجههسلطه طلبی
توانایی مشاورهگستاخی
خلاقیتخودخواهی
تكاپو (برای كارهای خیر)تحریك‌پذیری
اشتیاقبه تعویق انداختن كارها
اقتدارعصبی بودن
عزم راسخگوشه‌گیری
احترام
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا