مودرای زنان_مودرای مردان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
‏VAJROLI MUDRA (مرد) و SAHAJOLI MUDRA (مونث) وجرولی مودرا یک تمرین پیشرفته هاتا یوگا است که با هدف حفظ مایع منی در مردان، اجازه می دهد تا انرژی جنسی تعالی پیدا کند و برای اهداف معنوی استفاده شود.

Sahajoll Mudra همتای زن همان عمل است که مزایای مشابهی را به همراه دارد.

‏Vajroli از ریشه کلمه سانسکریت "vajra" گرفته شده است که یک سلاح غیرقابل تخریب خدای هندو Indra‏ با خواص رعد و برق، یعنی رعد و برق است. بنابراین، هنگامی که تمرین‌کننده به کنترل نیروی جنسی خود در ناحیه تناسلی دست یافت، آن را با قدرت رعد و برق به سمت بالا به داخل چاکراها حرکت می‌دهد. به همین دلیل، وجرولی مودرا اغلب "ژست صاعقه" نامیده می شود.

‏Vajra نیز نادی است که از اندام تناسلی شروع می شود که انرژی جنسی را درگیر می کند. فعال سازی Vajra Nadi با این مودرا به انرژی جنسی اجازه می دهد تا به سمت مغز بالا برود و نه تنها قدرت فرد را افزایش می دهد بلکه حالت های مراقبه را تسهیل می کند. برعکس، سحاجول از ریشه کلمه "سحاج" گرفته شده است که به معنای "خود به خودی" است که به تحریک و کنترل نیروی جنسی در زنان مربوط می شود.

‏Vajroll Mudra شامل انقباض عضلات اطراف قاعده آلت تناسلی و تقویت آنها در طول زمان است. این عمل کنترل سیستم ادراری تناسلی، از جمله نگه داشتن ارگاسم از طریق احتباس مایع منی را ممکن می سازد. در نتیجه، وجرولی مودرا یک تمرین قدرتمند است که حتی در سنین بالا به قوای جنسی منجر می شود. علاوه بر این، تمرین روزانه آن مانع می شود

انزال زودرس، یک مشکل رایج در مردان. ساهاجولی تمرینی است که شامل انقباض مجرای ادراری برای هدایت مجدد انرژی جنسی در زنان و همچنین امکان حرکت آن به سمت بالا به داخل چاکراها و مغز است. این تمرین کنترل جریان قاعدگی را فراهم می کند

و به کنترل تخمک گذاری کمک می کند. در سطحی ظریف، هم وجرول و هم ساهاجولی مودرا چاکرای سوادیستانا را تحریک می کنند که در فرآیند بیداری کندالینی نقش دارد. هر دو تمرین باعث تقویت مجدد دستگاه ادراری تناسلی می شوند.

‏gion در حین مراقبت از اختلالات ادراری.
علاوه بر این، هر دو
اقدامات درمانی برای اختلالات جنسی هستند.

برای شروع Vajroli یا Sahajoli Mudras، در هر مدیتیشن راحت Asana بنشینید و سر و ستون فقرات خود را صاف نگه دارید.
در مرحله بعد، دست ها را روی زانوها در جنانا یا چین مودرا قرار دهید، چشم ها را ببندید و کل بدن را شل کنید. تنفس شما باید طبیعی باشد. اکنون هوشیاری خود را روی مجرای ادرار قرار دهید (شکل 128).
مردان باید حواسشان را جمع کنند
روی ریشه آلت تناسلی نه نوک.
دم عمیق بکشید و نفس خود را در حین کشیدن ادرار حبس کنید

به سمت بالا این عمل شبیه نیاز شدید به ادرار کردن اما بازدارنده آن است. همانطور که این انقباض را انجام می دهید.
بیضه ها در مردان و لابیاها در زنان باید کمی به سمت ناف حرکت کنند. مطمئن شوید که انقباض شما فقط به مجرای ادرار محدود می شود. انقباض را تا زمانی که راحت است نگه دارید و سپس در حین بازدم آن را رها کنید.
این یک دور کامل می شود. در چند هفته اول پنج تا ده دور وجرولی یا ساهاجولی مودرا انجام دهید. با بهبود ظرفیت نگهداری، به تدریج در عرض چند ماه به بیست دور افزایش دهید.

‏VAJROLI MUDRA (مرد)

‏SAHAJOLI MUDRA (مونث)

‏ASHWIN MUDRA‏

برای یک نسخه پیشرفته تر از این دو تمرین، به جای مدیتیشن Asana، Navasana، Boat Pose را وارد کنید، به خاطر داشته باشید که برای انجام این تغییر به یک هسته قوی نیاز دارید.

برای شروع، در حالی که به طور عادی نفس می‌کشید و استراحت می‌کنید، از شاواسانا شروع کنید. سپس، پاهای خود را به یک زاویه خاص نسبت به زمین بیاورید و آنها را صاف نگه دارید. اکنون سینه خود را بالا بیاورید تا با بدن خود به شکل V شکل بگیرد و تمام وزن خود را روی باسن قرار دهید. شما باید فشار زیادی را روی ماهیچه های شکم در طول حرکت قایق احساس کنید.
اکنون دستان خود را مستقیم از مقابل خود بلند کنید تا تعادل خود را حفظ کنید.

از ناواسانا، همان دستورالعمل‌های انقباض مجرای ادرار و حبس نفس را پس از دم، و سپس رها کردن انقباض در حین بازدم دنبال کنید.

اگر در احتباس نفس داخلی مشکل دارید، ممکن است
در عوض در طول این تمرین، ‏نفس بکشید.
منبع:
wingedshoespublishing
 

پیوست ها

  • Screenshot_۲۰۲۳۰۷۱۹-۲۰۴۴۱۹_Instagram.jpg
    Screenshot_۲۰۲۳۰۷۱۹-۲۰۴۴۱۹_Instagram.jpg
    480.2 کیلوبایت · بازدیدها: 10
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا