مچ بند مغناطیسی و ماساژور حرارتی با پوشش تورمالین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  
مچ بند مغناطیسی با استفاده از میدان‌های مغناطیسی، از اصول فیزیوتراپی و درمان مغناطیسی بهره می‌برد. این میدان‌ها به اعماق بافت‌های مچ و سطح پوست نفوذ کرده و ممکن است به بهبود جریان خون، کاهش درد و التیام بافت‌های آسیب دیده کمک کنند. همچنین، روکش تورمالین که از مواد معدنی با قابلیت انتشار حرارت بهره می‌برد، می‌تواند حرارت محیطی را افزایش داده و به معالجه محل آسیب دیدگی کمک نماید.

این ترکیب از ویژگی‌های مغناطیسی و حرارتی، مچ بند مغناطیسی با پوشش تورمالین را به یک راهکار چندمنظوره برای افرادی که به دنبال راحتی و درمان همزمان هستند، تبدیل کرده است. این پوششی محافظ برای گرم کردن و ماساژ مچ برای کاهش دردهای مزمن مربوط به مچ و تاندون مربوط به آن می باشد، ماساژور حرارتی و پوشش مچ مغناطیسی با پوشش تورمالین از محصولات ماساژ درمانی پزشکی قابل تنظیم و گرم کننده مچ می باشد.

امکانات​

  • غیر تهاجمی
  • بدون مواد سمی و مضر برای بدن
  • می توان در حین کار با رایانه و یا پیاده روی از آن استفاده نمود
  • ایمن و طبیعی
  • راحت و محافظ دست در حین انجام کارهای تکراری برای محافظت از مچ دست

کاربرد​

  1. گردش خون را به طور موثر بهبود می بخشد، متابولیسم را تقویت می کند، مریدین ها را پاک می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  2. قابل استفاده برای هیپرپلازی استخوان (hyperplasia)، درد مچ دست، درد مفاصل و سایر علائم توسط فیزیوتراپی.
  3. سوزاندن مقداری چربی اضافی بدن با هدف کاهش وزن. از مراقبت های درمانی روزانه یک فرد سالم.
  4. افزایش تعریق، افزایش امواج مغزی و کاهش خستگی.
  5. پارچه الاستیکی با کیفیت بالا، نئوپرن، آهنرباهای زیستی و پارچه تورمالین، گرم‌ کننده، ایمن و راحت برای پوشیدن.
  6. دارای گواهینامه CE و ISO13485.
برای خرید مچ بند مغناطیسی اینجا کلیک کنید
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا