چالش‌های زندگی پس از بیداری کندالینی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
چالش های زندگی شخصی شما پس از بیدار شدن کندالینی:

سال‌ها طول کشید و تلاش‌های زیادی برای درک خانواده و دوستانم طول کشید تا متوجه شوم که در این امر تنها هستم و از کسانی که می‌شناسم حمایت لازم را دریافت نمی‌کنم. و هر چه سریعتر تشخیص دهید که نباید دیگران را به خاطر درک نکردن شما سرزنش کنید، بهتر با آنها ادغام خواهید شد.

به هر حال، اگر انتخاب کرده اید که در جامعه بمانید و به بخشی از آن ادامه دهید، مهم نیست

حقیقت شما چیست اگر دیگران شما را درک نکنند.
باید یاد بگیرید که با هم ترکیب شوید، «جعل کنید تا زمانی که آن را بسازید». اگر درک حقیقت برای دیگران پیچیده است، گاهی اوقات در این زمینه دروغ گفتن اشکالی ندارد، و می دانید که اگر سعی کنید واقعیت جدید خود را توضیح دهید، تفاوتی نخواهد داشت.
هر چند ضروری است که ناامید نشوید. ما برنامه‌ریزی شده‌ایم که وقتی در شرایط سختی قرار داریم از دیگران مشاوره بگیریم، اما در واقعیت، اگر بدانیم به کجا نگاه کنیم، همه پاسخ‌ها را در درون خود داریم.
اگر به خود، جهان و فرآیند تحول کندالینی ایمان داشته باشید، می توانید بر همه موانع و چالش ها غلبه کنید.
به خاطر داشته باشید که از آنجایی که این علم کندالینی هنوز نسبتاً برای عموم ناشناخته است، اکثر مردم در حال حاضر شما را درک نمی کنند.
اگر و زمانی که دانش کندالینی به بخشی از جریان اصلی تبدیل شود، می‌توانید از جهان خارج حمایت بیشتری دریافت کنید.

در چند سال اول پس از بیداری کامل و پایدار کوندالینی، شب های بی خوابی زیادی خواهید داشت. بنابراین، هر چیزی که برای صبح برنامه ریزی کرده اید، اغلب باید منتظر بمانید یا به تعویق بیفتید. اگر نمی توان آن را به تأخیر انداخت، باید بهانه های خوبی برای صد در صد نبودن بعد از یک شب بی خوابی بیاورید.
کوندالینی اغلب در شب فعال است، به خصوص زمانی که در خواب ‏REM هستید.
در اینجا زمانی است که هوشیاری شما روی خلبان خودکار قرار می گیرد و به کندالینی اجازه می دهد آنچه را که قصد دارد انجام دهد.

به دلیل شدت آن، نمی توانید اغلب خواب را القا کنید، به خصوص که کل این فرآیند برای شما نسبتاً بیگانه خواهد بود.
اغلب، ترس از آنچه قرار است اتفاق بیفتد، مانع از آرامش شما می شود تا بتوانید به خواب بروید. هرچه سریعتر این چالش ها را به عنوان بخش جدیدی از زندگی خود بپذیرید، در دراز مدت وضعیت بهتری خواهید داشت. من

ای کاش می توانستم به شما بگویم که این چالش ها با شما روبرو نمی شوند، اما دروغ می گویم.
در یک بیداری خود به خودی، تقریباً مسلم است که تا حدی از این روند ترس خواهید داشت که بر خواب شما تأثیر می گذارد. در مورد من، یک سال بعد تشخیص داده شد که بی خوابی دارم.

بیداری کندالینی گاهی اوقات تشخیص حرفه ای به داشتن بهانه مناسب برای از دست دادن تعهدات صبحگاهی مانند کلاس در مدرسه یا محل کار کمک می کند.
البته، وضعیت من موقتی بود و این را می دانستم، اما با داشتن یک بهانه موجه برای علائمم احساس راحتی می کردم.

با گذشت زمان، راه‌هایی برای استراحت بهینه بدون خواب القایی پیدا کردم که در مواجهه با این مشکل بی‌خوابی بسیار به من کمک کرد. من کشف کرده ام که اگر به پشت دراز بکشید و آگاهانه فرآیندهای انرژی کوندالینی را مشاهده کنید که در بدن شما حرکت می کند، می توانید به اندازه کافی به بدن فیزیکی خود استراحت دهید تا روز بعد کمتر تنبل شوید. این روش به من کمک کرد به بدنم استراحت بدهم، اگرچه راه حلی برای استراحت ذهنم پیدا نکردم.

اجتناب از فرسودگی ذهنی و عاطفی با عدم القای خواب تقریباً غیرممکن خواهد بود، بنابراین باید یاد بگیرید در حالی که در آن حالت ذهنی شفاف هستید، کار کنید.

متأسفانه در این مورد چاره ای نیست، اما می گویم اگر اراده باشد راهی هست. اگر تصمیم بگیرید که الهام گرفته باشید، حتی در مواجهه با ناملایمات، پیروز خواهید شد. و اگر تصمیم بگیرید که این کار را نکنید، مهم نیست که چالش شما چقدر سخت است، شکست خواهید خورد.
از این رو، از همان ابتدا نگرش برنده را اتخاذ کنید و در این سفر سود زیادی خواهید برد.

‏wingedshoespublishing‏
 

پیوست ها

  • Screenshot_۲۰۲۳۰۹۰۱-۱۵۱۱۳۰_Instagram.jpg
    Screenshot_۲۰۲۳۰۹۰۱-۱۵۱۱۳۰_Instagram.jpg
    83.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا