چشم‌ها و محل قرارگیری

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
علاوه بر دو چشم جسم،
پنج چشم روحاني ديگر در سر ما نيز قرار دارند که بخشي از آگاهي گسترش يافته يا اگاهي دروني ما مي باشد و بطور همزمان وخود به خود هنگام حرکت ما در مسير تکاملي فعال مي شوند.

🌹 چشم سوم بين ابروها واقع شده است. چشمهاي 4تا7 روي خطي که مستقيما به پيشاني مي رود واقع هستند.
چشم چهارم درست بالاي چشم سوم و چشم پنجم در وسط پيشاني و چشم ششم درست پايين خط رويش مو و چشم هفتم حدود يک اينچ بالاي خط رويش مو قرار دارد.

🌹 هر چشم نقش و وظيفه خاص خود را دارد و همه چشم ها در رشد و تکامل ما مورد نياز هستند.

چشم سوم درکي از شکل و کارکردهاي جهان فيزيکي به ما مي دهد. اين چشم انچه را که چشم اول (چشم راست) مي بيند را عمق و گسترش داده و به آن بعد سوم مي بخشد.
اگر باز و فعال باشد ترس از بلندي و پرواز را کاهش مي دهد.

🌹 چشم چهارم براي درک روابط و پيدايش ايمان به خداوند است اين چشم هر چه را که چشم دوم (چشم چپ) مي بيند را عمق مي بخشد.
چشم پنجم به شناخت حقايق هستي و آرمان ما کمک مي کند با اين چشم مفاهيم را دريافت مي کنيم و براي نگرش به زندگي گذشته رسانه اي بسيار خوب است.

🌹 چشم ششم براي بينش حقيقي، عميق درک ماهيت و اهداف زندگي لازم است.
چشم هفتم به تماميت و هدف اصلي جهان هستي کمک مي کند، از طريق اين چشم شناخت الهي، وجود نور و حقيقت را مشاهده مي کنيم.

🌹 افراد کمي هر هفت چشم‌شان تکامل يافته‌است. حتي شمار افرادي که دو چشم اول آنها به طور کامل رشد يافته باشد بسيار اندک است.
اين امر بخاطر نا آگاهي از امکانات در شکل هاي مختلف بينش،تنبلي و عدم توجه کافي به ميراث روحاني وجدان تکامل يافته ما است که حجاب‌هايی بر چشم‌های ما مي افکند.

🌹 چشمهاي ما ممکن است از طريق داروها، آسيب جسماني مثلا ضربه به سر يا رشد نا متعادل فرايند تکاملي به طور زودرس باز شوند و وقتي بدون شناخت کامل انسان از هدف آن باز شود نتيجه سردرگمي و شناخت نادرست مي‌شود.

🌹 براي باز شدن و متعادل کردن هفت چشم پاک سازي چاکراها کمک مي کند.

Screenshot_۲۰۲۳۰۴۰۸-۱۳۳۲۵۲_Gallery.jpgScreenshot_۲۰۲۳۰۴۱۳-۱۰۲۶۱۷_Gallery.jpg
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا