کمربند مغناطیسی و ماساژور حرارتی با پوشش تورمالین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  
کمر بند تورمالین برای تسکین درد در کمر و گرفتگی عضلات در این ناحیه مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از حدود 15 الی 30 دقیق گرمای آشکاری روی کمر احساس خواهید کرد. افرادی که از کمر درد رنج می برند و یا اینکه دچار مشکلات کمر شده اند می توانند از مزایای این کمر بند مغناطیسی سود ببرند همچنین برای کمک به کمر درد و کمک به بیماری های کمر و تورم و سفتی و ضعف و بی ثباتی کمر نیز مفید می باشد.

این کمربند دارای دو صفحه با پوشش تورمالین است که ارائه دهنده‌ی مزایای گسترده‌ای است. این پوشش تورمالین به منظور افزایش تأثیر ماساژ و درمان عضلات در قسمت شکم و کمر استفاده می‌شود. علاوه بر این، حرارت تولید شده توسط تورمالین در ناحیه پهلو و شکم باعث لاغری موضعی در این قسمت می‌شود. این ویژگی‌ها به کاربر امکان می‌دهند نه تنها از فایده‌های مربوط به حمایت از کمر و استقامت عضلات بهره‌مند شود بلکه از مزایای درمانی و آرام‌بخشی نیز بهره‌مند شود.

امکانات​

  • •غیر تهاجمی و مناسب برای فیزیک بدن
  • بدون مواد سمی و مضر برای بدن
  • می توان در حین کار با رایانه و یا پیاده روی از آن استفاده نمود
  • ایمن و طبیعی
  • مناسی برای هر موقعیتی برای استفاده روزانه
  • کاهش دردهای کمر و گرفتگی عضلات

کاربرد ها​

  1. گردش خون را به طور موثر بهبود می بخشد، متابولیسم را تقویت می کند، مریدین ها را پاک می کند، سیستم ایمنی را تقویت می کند.
  2. قابل استفاده برای هیپرپلازی استخوان (hyperplasia)، درد مچ دست، درد مفاصل و سایر علائم توسط فیزیوتراپی.
  3. سوزاندن مقداری چربی اضافی بدن با هدف کاهش وزن. از مراقبت های درمانی روزانه یک فرد سالم.
  4. افزایش تعریق، افزایش امواج مغزی و کاهش خستگی.
  5. پارچه الاستیکی با کیفیت بالا، نئوپرن، آهنرباهای زیستی و پارچه تورمالین، گرم‌ کننده، ایمن و راحت برای پوشیدن.
  6. دارای گواهینامه CE و ISO13485.
برای خرید کمربند مغناطیسی اینجا کلیک کنید
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا