تجربه درمان خانم ارجمند

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

هاله ارجمند

کاربر ویژه
سلام خدمت دوستان عزیز
هاله ارجمند هستم آموزش دیده ی دوره پرانیک هیلینگ مردادماه ۱۴۰۱.
از طریق ارتباط با اینستاگرام موسسه متوجه برگزاری دوره به صورت آنلاین شدم .از اونجایی که مشتاق یادگیری انرژی درمانی بودم ،در کلاسها شرکت کردم.
از دکتر آرام و تیم خوبشون متشکرم که جلسات آموزشی رابه طور موثر، با نظم و هماهنگی خوبی اجرا و به اتمام رسوندند و همچنان پشتیبان و مشاور شاگردانشون هستند.
 
آخرین ویرایش:

هاله ارجمند

کاربر ویژه
اولین تجربه درمانم روی سردرد بود . همسرم بعد از درمان،دردش به حدی کم و قابل تحمل شد که از خوردن مسکن منصرف شد . برای خودم هم خیلی جالب بود .
 

هاله ارجمند

کاربر ویژه
بیماری که دچار هپاتیت و التهاب کبد بود و کیسه صفرا رو چندسال پیش درآورده ، علاوه بر مشکلات هاضمه بعد از عمل ،صبحها با خشکی شدید زبان و تلخی دهان مواجه بود ، در دوره درمان خشکی دهان تا حد خوبی برطرف و هضم بهتر شده .
 

هاله ارجمند

کاربر ویژه
بیمار سرطانی در حال درمان ، با پاکسازی های متناوب ، پروتکل درمان و تسکین سرطان ، عوارض داروها و درد ها قابل تحمل شده و به میزان خوبی به زندگی عادی خود تا درمان کامل ادامه میدهد. هوالشافی
 

هاله ارجمند

کاربر ویژه
با روان درمانی بر شخصی که به دلیل شرایط زندگیش دچار اضطراب و استرس بود ، به همراه صحبت کردن برای پیدا کردن روشهای مناسب تغییر سبک زندگیش ، آرامش خوبی پیدا کرده و مشتاق ادامه دادن هست.
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا