تجربیات درمان خانم باذوق

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

فاطمه باذوق

کاربر ویژه
عرض سلام و ادب

بنده باذوق هستم. چندسالی ازطریق معرفی دوستان با موسسه تجسم خلاق و دکتر ارام اشنا شدم. مدیتیشن های ایشون رو انجام میدادم و ارامش و انرژی مضاعف میگرفتم.
قبل از شرکت در دوره انرژی درمانی پرانیک، کمی دیدم منفی بود و حس میکردم به خرافات نزدیکتره. اما با شرکت در دوره و دیدن نتایج اون-هر چند که با منطق نمیشه توضیحش داد- بهش باور پیدا کردم و درمانهای زیادی رو تا امروز انجام دادم. مهمترینش میگرن خودم بود که محرک اصلی من برای شرکت در این دوره بود. در ادامه روند درمانهام رو ذکر خواهم کرد.
دوره بسیار جامع و کامل، با پشتیبانی عالی برگزار شد و از این بابت از جناب دکتر و تبم تجسم خلاق خیلی ممنونم.
 

فاطمه باذوق

کاربر ویژه
درمان اول: میگرن
با اولین سردرد بعد از اتمام دوره، قبل از اینکه تبدیل به میگرن بشه درمان رو شروع کردم. دفعه اول چون از شدت درد امکان تکمیل فرایند درمان میگرن رو نداشتم با جاروی موضعی فراوان و انرژی دادن طبق دستورالعمل ها، درد کاملا از بین رفت و من به ارامی به خواب رفتم.
این درحالیه که پیشتر من باید به بیمارستان مراجعه میکردم و با مسکن و سرم التیام پیدا میکردم.
بعد از اون طبق دستورالعملها درمان میگرن رو شروع کردم و از اونجا که بعد از گذشت دو ماه حمله میگرنی نداشتم، اون رو موفقیت آمیز میدونم
 
آخرین ویرایش:

فاطمه باذوق

کاربر ویژه
درمان دوم: استرس
دوستی که یک هفته مانده به جلسه دفاع استرس شدیدی رو تجربه میکرد، هر روز صبح براش پاکسازی روانی کامل انجام میدادم و براش سپر روانی در برابر استرس میکشیدم.
بازخورد ایشون بسیار مثبت بود و در اون یک هفته کاملا نگرانیهای اضافی و استرس ازبین رفته بود.
در جلسه دفاع هم داورها رو پاکسازی روانی کردم با نیت دور کردن انرژی های بدخواهی و ظلم و... خوشبختانه جلسه بدون کمترین تنش برگزار شد.
 

فاطمه باذوق

کاربر ویژه
درمان سوم: درد قاعدگی
بیماری که درد شدیدی رو هنگام قاعدگی تجربه میکرد طبق پروتکلها درمان کردم و رضایت کامل داشتند
 

فاطمه باذوق

کاربر ویژه
درمان ششم: متاستالرژیا
اصلیترین درمانی که از اوایل دوره شروع به انجامش کردم.
بعد از گذشت ۱۰ جلسه بیمار گفتن که دوسال هست که باهیچ دارو و فیزیوتراپی و طب سوزنی و...هیچ نتیجه ای نگرفته بودن ولی طی این ده جلسه درمان ۳۰درصد بهبودی حس میکنن. دردشون بسیار کمتر شده و سریعتر تسکین پیدا میکنن.
با توجه به مزمن بودن بیماری درمان رو همچنان ادامه میدم و امیدوارم به شفای کامل و از بین رفتن این مشکل ختم بشه.
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا