دریافت(تله‌پاتی و امپاتی) و کندالینی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
هنگامی که مدار کندالینی باز است، و انرژی روح در بدن نور در حال گردش است، آگاهی شما این توانایی را پیدا می کند که بدن فیزیکی را به میل خود ترک کند.

همانطور که از بدن فیزیکی خود از طریق چاکرای تاج خارج می شوید، انرژی روح خود را تجربه می کنید که هر چیزی را که با چشمان فیزیکی خود در دنیای مادی درک می کنید فرا می گیرد.
این تجربه به درک واقعی واقعیت می افزاید، فقط اکنون می توانید انرژی هر شیء را در محیط خود احساس و تجسم کنید.
از طریق چاکرای قلب خود، جوهر هر چیزی را که توجه خود را به آن معطوف می کنید، احساس می کنید، زیرا انرژی روح شما به چیزی که به آن نگاه می کنید یا می شنوید منتقل می شود.

برای مثال، هنگام تماشای یک فیلم خشونت آمیز، می توانید انرژی یک عمل خشونت آمیز را با جابجایی بدن خود در بدن شخصی که در حال تماشای آن هستید، احساس و تجربه کنید.
این فرآیند به طور خودکار و آنی و بدون تلاش آگاهانه رخ می دهد. تنها چیزی که برای تحقق این پدیده لازم است این است. توجه شما را به فیلم جلب می کند. این در ابتدا یک تجربه جادویی و یکی از بزرگترین هدایای کندالینی است. زمانی شروع به رشد می کند که انرژی روحی کافی از طریق آتش کندالینی و دریافت غذا تصعید شود.
این می تواند تا پایان سال اول بیداری، شاید حتی زودتر اتفاق بیفتد.

این دگرگونی و تجلی شما را قادر می سازد تا زمانی که توجه خود را بر روی آنها متمرکز می کنید، با احساسات دیگران هماهنگ شوید.

این فرآیند نحوه رشد شما در همدلی است. شما به معنای واقعی کلمه با روح خود وارد بدن آنها می شوید و می توانید آنچه را که آنها احساس می کنند احساس کنید.
اگر با نگاه کردن به آنها توجه نمی کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در حین صحبت به آنها گوش دهید و انرژی آنها را از طریق صدا تنظیم کنید. این تجلی از طریق ارتباط شما با صدا رخ می دهد.
این نوعی از تله پاتی خواندن ذهن افراد و کیفیت افکار آنها است.

همدلی خواندن احساسات افراد و انرژی عاطفی قلب آنهاست. انرژی روح کافی باید از طریق تبدیل تعالی غذا به بدن نور در حال رشد شما سرازیر شود تا هر دو تجلی ایجاد شود.
مانند موجی است که ایجاد می شود و توجه شما تخته موج سواری است. با توجه خود، اکنون می توانید با تمرکز بر چیزهای بیرونی خود، موج سواری کنید.

اگر بخواهید خود را از هر گونه احساسات یا افکاری که تجربه می کنید جدا کنید، کمک می کند تا بفهمید که این احساسات نه از درون، بلکه از بیرون بیان می شود.

ایگو ممکن است گیج شود، فکر می‌کند که این ایگو است که این احساسات یا افکار از او خارج می‌شود، که می‌تواند باعث ترس و اضطراب شود. هنگامی که فراتر از ایگوی خود رفتید و توانستید خود را از آنچه تجربه می کنید جدا کنید، می توانید این کار را بدون هیچ منفی انجام دهید.
با این حال، این ممکن است تنها در مراحل بعدی دگرگونی کندالینی رخ دهد، زمانی که ایگو پاک شد و ترس و اضطراب بار انرژی خود را کاهش داد یا از آن خارج شد.

هستند. این یکی از بزرگترین چالش‌ها در چند سال اول بیداری است زیرا احساسات و افکار زیادی در ذهن و قلب شما جاری می‌شود که مانند قایق در آب‌های طوفانی اقیانوس به عقب و جلو می‌چرخید. نکته کلیدی این است که فضای داخلی خود را تثبیت کنید و یاد بگیرید که در آب های متلاطم حرکت کنید. به این ترتیب، شاید برای اولین بار، در حال یادگیری کنترل زندگی خود هستید. قصیده یونانی "خودت را بشناس" برای اجرا در این مرحله از زندگی ضروری است. شما باید با درک پیش بینی های انرژی خود و دیگران، افکار و احساسات خود را کنترل کنید.

یک نکته مهم در مورد تله پاتی و همدلی - هنگامی که ارتباط قوی تری با بدن معنوی خود ایجاد کردید، این موهبت های روانی دائمی می شوند، به این معنی که دیگر نمی توانید آنها را خاموش کنید.
شما نمی توانید تصمیم بگیرید که تحمل آن خیلی زیاد است و دیگر نمی خواهید در آن شرکت کنید. گاهی اوقات می تواند بسیار طاقت فرسا باشد زیرا شما در عین حال با اضطراب و ترس خود دست و پنجه نرم می کنید و در عین حال دیگران را نیز تحت تأثیر قرار می دهید.

سیستم به طور کامل هنگامی که برای اولین بار شروع به تجربه این پدیده می کنید، ممکن است تشخیص اینکه چه کسی هستید و چه افرادی دیگر نامشخص باشد.Screenshot_۲۰۲۳۰۷۲۱-۱۸۵۲۰۵_Instagram.jpg
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا