دگرگونی و اثر ویتامینC بر آن

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
Screenshot_۲۰۲۳۰۹۰۸-۲۳۲۵۴۳_Gallery.jpg
دگرگونی

شما شروع به تجربه احساسات مختلف فیزیکی از طریق فرآیند تبدیل کندالینی می کنید. اولین تجلی فیزیکی این تغییرات انرژی، احساس خزیدن مورچه ها روی پوست است. برخی افراد تجربه می‌کنند که اعضای بدنشان به‌عنوان هفتاد و دو هزار نادی، یا کانال‌های پرانرژی که توسط انرژی پرانیک تزریق می‌شوند، شکسته می‌شوند. ممکن است حساسیت به هوای اطراف شما ایجاد شود و شما را مستعد ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا کند. من متوجه شده ام که این پدیده به این بستگی دارد که آیا عنصر هوا در نمودار ناتال شما غالب است یا خیر. به یاد داشته باشید که اگر هوای خنک را به روشی جدید روی پوست خود احساس می کنید، برای جلوگیری از بیماری، گرم نگه دارید. همچنین ممکن است با افزایش حس بویایی شروع به آلرژی کنید. شما شروع به استشمام عطرهای خاصی خواهید کرد که گویی آن شی یا شخص در مقابل شماست، اگرچه در واقع ممکن است کیلومترها دورتر باشند.

تمام فرآیندهایی که تا کنون بیان کردم به هم مرتبط هستند. آنها با هم، نیروهای بدن نور را فعال و توسعه می دهند تا آگاهی بتواند به تدریج با ارتعاش خود هماهنگ شود و آگاهی کیهانی را تجربه کند. بدن نور مانند درختی است که شاخه های آن (نادیس) از درون به سطح پوست می رسد. مرکز آن در چاکرای قلب، آناهاتا، ناحیه مرکزی بدن است که در آن نادی های متعدد تلاقی می کنند. این شاخه ها به عنوان گیرنده هایی عمل می کنند که از هوای اطراف خود به عنوان رسانه یا مجرای ارتباط استفاده می کنند. آنها آنتن هایی هستند که با جهان های نامرئی، هواپیماهای کیهانی که قبلاً ذکر کردم، ارتباط برقرار می کنند.

رشد بیشتر این درخت انرژی از طریق تغذیه بدن فیزیکی با مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی مناسب صورت می گیرد. پروتئین ضروری است زیرا به ساخت بدن نور کمک می کند. ویتامین ‏C نیز حیاتی است زیرا به تنظیم غدد آدرنال کمک می کند، غدد آدرنال که با فرآیند بیداری کندالینی خسته می شوند. ترس بر آدرنال ها فشار می آورد و همانطور که شما در حال تجربه یک تصادف کاتاتونیک، شب تاریک روح هستید، ترس به شدت تشدید می شود. بنابراین، نوشیدن آب پرتقال یا سایر آب میوه های حاوی ویتامین C برای جلوگیری از آسیب دائمی غدد فوق کلیوی ضروری است.

فرآیند تبدیل کندالینی چنان شوکی برای ایگو است که در حال از بین رفتن است. در نتیجه، ممکن است مقدار زیادی از منفی بودن از ناخودآگاه شما بیرون بیاید. اگر بیداری کامل و دائمی کندالینی داشتید، این روند بلافاصله شروع می شود زیرا فعال شدن کامل بدن نور با شکستن تخم کیهانی است که شروع یک زندگی کاملاً جدید را ایجاد می کند. در ابتدا، زندگی جدید شما با چالش‌های منحصربه‌فرد بسیاری روبرو می‌شود، زیرا سعی می‌کنید این روند را درک کنید. داشتن راهنمایی مناسب مفید است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که «از تلاش برای کنترل فرآیند رها شوید و اجازه دهید همه چیز به طور طبیعی برای شما اتفاق بیفتد.


wingedshoespublish
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا