عشق به خانواده بعد از بیداری کندالینی _ کارما

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

hashemi

کاربر ویژه
Screenshot_۲۰۲۳۰۹۱۲-۲۱۵۲۳۹_Gallery.jpgScreenshot_۲۰۲۳۰۹۱۲-۲۱۵۱۳۱_Gallery.jpg
عشق به خانواده:

همانطور که کندالینی بیشتر و بیشتر از طریق دریافت غذا و آب تصعید می شود، انرژی عشق در قلب شما و مدار کندالینی جمع می شود.
در طول این مدت، پیوندهای خانواده تجدید می شود و شما پیوند قوی تری با همه اعضای خانواده، به خصوص والدین و خواهر و برادرتان ایجاد می کنید.
خانواده شما خاص هستند، به خصوص خانواده نزدیک شما که در بیشتر عمر شما با شما بوده اند.
هنگامی که در حال گذراندن دوره تحول کندالینی هستید، به خصوص در سال‌های بعد، متوجه این می‌شوید که در نتیجه دیدگاهی اخلاقی نسبت به خانواده خود ایجاد می‌کنید.

برای من، پس از دوازده سال زندگی با کوندالینی بیدار، میل شدیدی ایجاد شد تا با والدینم ارتباط برقرار کنم و سعی کنم آنها را از منظری متفاوت درک کنم. نه به گونه ای که همیشه در مورد من و نیازهای من باشد و آنها با نق زدنشان که اکثر والدین انجام می دهند چقدر آزاردهنده هستند. اما به گونه ای که فراتر از واکنش دفاعی غریزی خود به آنها نگاه می کنم و فداکاری مستمر آنها برای من و خواهرم را تشخیص می دهم. سطح محبتی که آنها باید داشته باشند تا ما همیشه ما را در اولویت قرار دهیم، حتی زمانی که حالمان بد است.

در واقع، عشق والدین به فرزند چیز خاصی است. و یاد گرفتن قدردانی از محبت والدین باعث ایجاد حس افتخار نسبت به آنها می شود، وظیفه ای است که با همان مقدار صبر و محبت به آنها جبران کنید، حتی اگر تمام عمر شما را ببرد. و اگر در گذشته با والدین خود مشکلی داشته اید و احساس می کنید که توجهی را که شایسته آن بودید دریافت نکرده اید، اکنون وقت آن است که آن مسائل را حل کنید و دوباره با آنها ارتباط برقرار کنید.

با تبدیل شدن به تغییری که می‌خواهید در دنیا ببینید، مردم طبیعتاً تغییر می‌کنند تا با شما جدید سازگار شوند. اما برای ایجاد این تغییر به تلاش شما نیاز است، از جمله سرزنش نکردن دیگران به خاطر اینکه چیزهایی که شما می خواهید نیست. این شما هستید که مسئولیت هر رابطه در زندگی خود را بپذیرید و متوجه شوید که می توانید تغییر ایجاد کنید.

رهایی از روابط دوستانه آسان است، و روابط عاشقانه ای که ممکن است پیدا کنید دیگر جواب نمی دهد، اما روابط با اعضای خانواده شما مادام العمر است. آنها خدادادی هستند و در این عمر نمی توان از آنها فرار کرد، حتی اگر بخواهید از آنها فرار کنید. حتی در بدترین شرایط و سناریوها،

شما باید والدین خود را ببخشید به جای اینکه نسبت به آنها بد رفتاری کنید، حتی زمانی که احساس می کنید سزاوار آن هستید. شما باید میزان تأثیر کارمایی آنها بر زندگی شما را درک کنید که تا زمانی که کنترل موقعیت را به دست نگیرید و با بخشش تخلفات آنها نسبت به خود، عشق بی قید و شرط را اعمال کنید، خنثی نخواهد شد. بخشش در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد. این به شما امکان می دهد که دوباره آن پیوند پرانرژی را بین خود ایجاد کنید، که برای رشد معنوی مداوم شما ضروری است.

و اگر خواهر و برادری دارید، وقت آن است که بیش از همیشه با آنها پیوند برقرار کنید. اگر آنها به شما ظلم کرده اند، آنها را ببخش و عشق آنها را دوباره به زندگی خود بپذیر. من خوشبخت شدم که عالی ترین رابطه را با پدر و مادر و خواهرم داشتم. برای این، من بسیار سپاسگزارم. اما می‌دانم که همه چنین برکتی نداشته‌اند و بسیاری از مردم روابط چالش‌برانگیزی با اعضای خانواده‌شان دارند. در هر صورت، هر قدر هم که سخت باشد، باید هر اشتباهی که در حق شما شده است را ببخشید. هدف شما. ماموریت شما این است که به رشد معنوی ادامه دهید.

بهبود رابطه شما با والدینتان از همه مهمتر است زیرا والدین ما بیشترین تأثیر را، گاهی اوقات به طور سهوی، از طریق DNA و شرطی سازی روی ما گذاشتند. به عنوان مثال، بیان انرژی مردانه شما و نحوه هدایت این انرژی، به خصوص به دوستان مرد در زندگی خود، نشان دهنده رابطه شما با پدرتان است، برعکس. اینکه چگونه انرژی زنانه خود را بیان می کنید، در رابطه با نحوه هدایت آن انرژی به سمت زنان در زندگی خود، نشان دهنده رابطه شما با مادرتان است.

و از نظر عشق رمانتیک، افرادی را جذب خواهید کرد که به شما کمک می کنند بر
انرژی کارمایی بین شما و والدینتان غلبه کنید. اگر مرد هستید،
جذب زنانی خواهید شد که شما را به یاد مادرتان می اندازند و کارمایی که باید بین شما دو نفر غلبه شود.
اگر شما یک زن هستید، برعکس. این اصل جهانی به صورت ناخودآگاه ظاهر می شود، چه بخواهید چه نخواهید. هدف آن این است که به ما کمک کند تا یکدیگر را دوست داشته باشیم و تکامل معنوی خود را پیش ببریم.

اجازه دهید در مورد کاربرد این اصل جهانی که به نظریه های غیراخلاقی و انحرافی زیگموند فروید مربوط می شود، سردرگم نشویم.
فروید که از آن به عنوان عقده ادیپ یاد می شود، از طریق تحقیقات غلط به این نتیجه رسید که همه پسران و دختران جوان تمایلات محارم نسبت به والدین همجنس خود دارند و والدین همجنس را به عنوان رقیب می بینند، اشتباه فروید در قضاوت در انتقال دوران کودکی پریشان و رابطه غیرعادی و عجیب با پدر و مادرش به خصوص مادرش به کار روانشناسی او.

در دوران مدرن، عقده ادیپ به عنوان یک چیز واقعی در زمینه روانشناسی شناخته نمی شود زیرا هیچ مبنایی در واقعیت ندارد.

با این وجود، فروید باید متوجه شده باشد که ما شریک هایی را جذب می کنیم که ما را به یاد والدینمان می اندازند، اما در قضاوت در به کار بردن این اصل جهانی اشتباه می کنند. نتیجه گیری های او تحت تأثیر تجربه زندگی خود و مسائل حل نشده در ناخودآگاه او بود، که باید زمانی که او متوجه شد که این اصل جهانی وجود دارد، آغاز شده است.

جذابیت بین دو جنس به طور ناخودآگاه رخ می دهد و به رفتاری مربوط می شود که در فرد دیگری تشخیص می دهیم و ما را به یاد والدینمان می اندازد. در اصل، این جاذبه رشد می کند تا بتوانیم از نظر ذهنی و عاطفی شفا پیدا کنیم. بالاخره پدر و مادر ما اولین فرد کهن الگویی بودند و

مراقبت و دستورالعمل هایی که برای ما تعیین می کنند. در نتیجه، روح و ایگوی ما تکامل یافت و سعی داشت والدین خود را راضی کند و در عین حال سعی در رهایی از آنها و مستقل شدن داشت.

بسته به قطبیت روحمان، یاد گرفتیم که از رفتار پدر یا مادرمان تقلید کنیم و آن را به عنوان رفتار خودمان ادغام کنیم. و همانطور که عشق آنها را پذیرفتیم، یاد گرفتیم که دیگران را نیز دوست داشته باشیم. این ابراز محبت بیشتر تحت تأثیر رابطه ما با والدینمان است. با این حال، درک کنید که این اصل جهانی جذب فقط در سطوح ذهنی و عاطفی کاربرد دارد. جاذبه فیزیکی کاملاً متفاوت است.

در مورد والدین بدسرپرست، معمولاً جذب شرکای بدرفتار می‌شوید، زیرا برنامه‌ریزی شده‌اید که با جنس مخالف از طریق سوء استفاده ذهنی و عاطفی ارتباط برقرار کنید.

با این حال، با غلبه بر این بدرفتاری والدین خود و بخشش آنها، همیشه افرادی را در زندگی خود جذب خواهید کرد که با شما خوب رفتار می کنند و یاد می گیرید که از افراد بدرفتار دوری کنید.

این رایج‌ترین بیان این اصل جهانی در جامعه ما است، زیرا همه ما افرادی را می‌شناسیم که توسط والدین خود بدرفتاری می‌کنند و در عوض، شرکای عاشقانه بدرفتاری را جذب می‌کنند.

wingedshoespublishing‏
 

پیوست ها

  • Screenshot_۲۰۲۳۰۹۱۲-۲۱۵۱۳۱_Gallery.jpg
    Screenshot_۲۰۲۳۰۹۱۲-۲۱۵۱۳۱_Gallery.jpg
    156.7 کیلوبایت · بازدیدها: 2
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا