فال متولدين 11 ، 20 ،29 اسفندو 9فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 2، 11، 20 و 29 ام مارس
یا
فال متولدين 11 ، 20 ،29 اسفندو 9فروردین
متولدین 2، 11، 20 و 29 ام مارس تحت سلطه عدد 2 و سیاره ماه هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین ماه و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 2 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 2 مارس یا 11اسفند

اگر در 2 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) بسیار تخیلی، آرمان‌گرا و رویایی هستید. (2) معمولاً پس از ازدواج به موفقیت می‌رسید. (3) همیشه آماده هستید به دیگران كمك كنید. (4) دوستان زیادی دارید. (5) از اشخاص ثروتمند و جنس مخالف خود سود می‌برید. (6) در زمینه موضوعات جدی نویسنده خوبی هستید. (7) می‌توانید پست‌های مهم و معتبر را عهده‌دار شوید. (8) به نظم و قانون پایبند هستید. (9) هم به جنبه عرفانی و هم به جنبه عملی زندگی اهمیت می‌دهید. (10) دوستان ناباب شما را احاطه كرده‌اند. (11) اگرچه بخشنده هستید، ولی نگران وضعیت مالی خود در آینده هستید. (12) در زندگی به احترام و وجهه دست پیدا می‌كنید. (13) مجری شایسته‌ای برای طرح‌های دیگران هستید، ولی این به معنای عدم خلاقیت شما نیست. (14) دیگران به خوبی با شما همكاری می‌كنند. (15) می‌توانید به راحتی خوب را از بد تشخیص دهید. (16) تمامی جزئیات و مراحلی كه برای دستیابی به اهدافتان نیاز دارید را می‌دانید. (17) سیاره مشتری به شما ذهن فلسفی و باثبات می‌بخشد، ولی با اینحال بعضی مواقع دمدمی مزاج می‌شوید و پریشانی به سراغتان می‌آید. (18) دوست دارید خیلی سفر كنید و به ویژه از سفرهای طولانی خوشتان می‌آید. (19) در سنین جوانی جذب شخص پیری می‌شوید. (20) پس از سن 29 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (21) پرهیزگار هستید، ولی تعصب مذهبی ندارید. (22) در زندگی مشتركتان فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 11 مارس یا 20اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) این تاریخ، عدد نیرومندی به حساب می‌آید؛ بینش خوبی دارید و آرمان‌های رفیع الهام بخش شما هستند. (2) به آداب و رسوم اجتماعی احترام می‌گذارید. (3) لبریز از ایده‌ها و طرح‌های جدید هستید و دوست دارید آنها را در عمل به كار گیرید. (4) نهایت تلاشتان را برای كمك كردن به اشخاصی كه آنها را دوست دارید به كار می‌گیرید. (5) انسان متواضعی هستید و دوست ندارید ویژگی‌های خود را به معرض نمایش بگذارید. (6) به خاطر اثر تركیبی دو سیاره ماه و مشتری، ذهن نیمه هوشیار توانمندی دارید و می‌توانید نشانه‌هایی از رویدادهای آینده را مشاهده و درك كنید. (7) معمولاً در زندگی و عشق موفق می‌شوید. (8) به احترام و وجهه دست پیدا می‌كنید. (9) نسبت به دوستان و نزدیكانتان صادق هستید. (10) بی‌جهت به فكر فرو می‌روید. (11) دشمنان مرموز شما را تهدید می‌كنند.



فال تاریخ تولد: 20 مارس یا 29اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) در مجاورت آب مثل دریا، رودخانه یا دریاچه پیشرفت می‌كنید. (2) همچنین پس از ازدواج به موفقیت می‌رسید. (3) دوستان زیادی دارید و دوست دارید به دیگران كمك كنید. (4) استعداد خوبی برای نویسندگی دارید و مؤلف یا رمان‌نویس موفقی می‌شوید.



فال تاریخ تولد: 29 مارس یا 9فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) ممكن است عصبانی شوید، ولی سیاره مشتری باعث می‌شود عصبانیت خود را كنترل كنید. (2) انسان محتاط و مراقبی هستید و در نتیجه زندگی موفقی خواهید داشت. (3) در مسائل عشقی حاضر هستید قوانین و آداب و رسوم اجتماعی را زیر پای بگذارید. (4) سعی می‌كنید در منزل تمامی امكانات رفاهی وجود داشته باشد، ولی بیشتر به فعالیت‌های خارج از منزل علاقه نشان می‌دهید. (5) به صورت فطری می‌توانید دیگران را درك كنید؛ به همین دلیل همه جا با احترام با شما برخورد می‌شود. (6) در هنگام كمك به دیگران بی‌جهت شتابزده تصمیم‌گیری می‌كنید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت

سایر عوامل مرتبط با فال متولدين 11 ، 20 ،29 اسفندو 9فروردین


مسائل مالی

به خاطر طبیعت بلند پرواز خود، در مسائل مالی با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه می‌شوید. پس از سن 38 سالگی به ثبات مالی دست پیدا می‌كنید. ذهن ناپایدارتان اغلب شما را از مسیر مستقیم منحرف می‌كند. بنابراین در مورد درآمد خود مطمئن نیستید. به هر حال تحت سلطه سیاره مشتری هستید و می‌توانید بر موانع زندگی غلبه كنید و وضعیت مالی خود را سر و سامان دهید. سیاره مشتری شما را از خطر مصون نگه می‌دارد. بنابراین سعی كنید از ویژگی‌های مثبتی كه سیاره مشتری به شما می‌بخشد نهایت استفاده را ببرید و استعدادهای خود را پرورش دهید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

سیاره ماه به شما تخیلی قوی می‌بخشد و باعث می‌شود آهنگ‌نویس و نویسنده داستان‌های خیالی و عاشقانه موفقی شوید. می‌توانید استعدادهای هنری خود را به كمال برسانید و اثرات ماندگاری از خود بر جای بگذارید. دانش لغوی و مهارت خود در زمینه زبان را گسترش می‌دهید كه این مسئله باعث می‌شود معلم یا متخصص زبان موفقی شوید. تأثیر سیاره مشتری باعث می‌شود به پست‌های مهمی مثل وزیر، سیاستمدار، سفیر، قاضی و دبیر دست پیدا كنید. همچنین می‌توانید واعظ خوبی شوید. حرفه‌هایی مثل پزشكی، بانكداری، تبلیغات و بازیگری نیز برای شما مناسب هستند. سیاره ماه با مایعات در ارتباط است؛ بنابراین فرصت‌های خوبی نصیبتان می‌شود تا شیمیدان یا تحلیلگر خوبی شوید. در صنایع شیمیایی یا حتی پزشكی و جراحی موفق خواهید شد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

از فشار خون پایین رنج می‌برید كه باعث كم خونی و ضعف قلب می‌شود. ممكن است ناآرامی به سراغتان بیاید و این مسئله باعث نگرانی‌های ذهنی و بی‌خوابی شود. همچنین بیماری دیابت و آسم نیز در مورد شما شایع است.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 6، 11، 12، 15، 20، 21، 24، 29 و 30. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بیشترین علاقه را به خانه خود دارید. (2) از هم صحبت شدن با بچه‌هایتان لذت می‌برید و خودتان را به خوبی با آنها وفق می‌دهید. (3) دوست دارید بدون اینكه از كسی چیزی بخواهید، همه چیز به صورت خودكار به شما داده شود. (4) ذاتاً دوست دارید از دیگران عیبجویی كنید و به همین جهت همیشه ناخرسند هستید. (5) بسیاری از اوقات سستی وجودتان را فرا می‌گیرد. (6) آرزو می‌كنید با زنی ثروتمند ازدواج كنید. (7) هیجانی و رویایی هستید. (8) انتظارات زیادی از همسرتان دارید. (9) از زن خود انتظار دارید باهوش، جذاب و مؤدب باشد. (10) به احساسات دوستان و نزدیكانتان احترام می‌گذارید. (11) انتظار دارید اعضای خانواده به ساز شما برقصند. (12) بیشتر خیال‌پردازی می‌كنید و واقع‌بین نیستید. طبیعی است افرادی با این ویژگی در مواجه با واقعیات زندگی با مشكل مواجه می‌شوند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) انسان دلسوز، بامحبت و فداكاری هستید، ولی بعضی اوقات دمدمی مزاج می‌شوید. (2) برای وجهه ارزش قایل هستید. (3) به زندگی تجملی گرایش دارید. (4) به باغبانی و همچنین پرورش حیوانات اهلی علاقه دارید. (5) آرامش و شادی را نزد اعضای خانواده خود حفظ می‌كنید. (6) ممكن است شوهری هم سن یا جوان‌تر از خودتان را ترجیح دهید. (7) در همكاری با شوهرتان مهارت زیادی دارید. (8) كدبانوی خوبی به حساب می‌آیید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه دارای ویژگی هایی مثل احترام، وقار، بلند پروازی و وجهه باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، كرم و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مروارید، الماس، حجر القمر یا عقیق استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 2 ختم شود (برای مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
تخیلسردی
بلند پروازیدمدمی مزاج بودن
دینداریكمرویی
شوخ طبعیلجاجت
قابل اعتماد بودنخودخواهی
بی‌آلایشیبی‌ثباتی
همكاری
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا