فال متولدين 13 ،22 اسفند و 2 ، 11فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13، 22 و 31 ام مارس
یا
فال متولدين 13 ،22 اسفند و 2 ، 11فروردین
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام مارس تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 4 مارس یا 13اسفند

اگر در 4 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) اتفاقات غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد و با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو می‌شوید. (2) زندگی شما دستخوش تحولات سریعی می‌شود. (3) معمولاً تغییراتی كه در زندگی شما رخ می‌دهند باعث بهبود وضعیت شما می‌شوند. (4) ضریب هوشی شما بالاتر از یك شخص معمولی است و سریع تصمیم‌گیری می‌كنید. (5) از توان فكری و فعالیت‌های خود در جهت بهبود وضعیت بشریت استفاده می‌كنید. (6) به طور مداوم به دنبال تغییر در زندگی و جامعه هستید و خواهان آزادی ذهن از محدودیت‌های محیط و جامعه هستید. (7) از ریاكاری متنفر هستید. (8) عاشق هنر و موسیقی هستید. (9) همان ویژگی‌های اشخاصی را دارید كه تاریخ تولد آنها تحت سلطه عدد 1 است، ولی این ویژگی‌ها در شما نهفته شده است و باید به جلو قدم بردارید تا از توانایی‌های خود بهره برداری كنید. (10) طبیعت شما به گونه‌ای است كه دوست دارید با نظرات دیگران مخالفت كنید و به بحث و جدل بپردازید. طبیعتاً این ویژگی سوء تفاهم دیگران را در بر خواهد داشت و دشمنان مرموز زیادی برای خود می‌سازید كه همواره بر علیه شما كار می‌كنند. (11) سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (12) به خاطر تأثیر سیاره مشتری، اعتماد به نفس بالایی دارید و بعضی اوقات خودخواه می‌شوید. (13) در عقاید و نظرات خود پابرجا هستید و سرسختانه به آنها پایبند هستید. (14) معمولاً كم حرف هستید و بعضی اوقات مرموز به نظر می‌رسید. (15) در برخورد با مردم كاردان هستید و می‌توانید بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌شود با سختی‌ها مقابله كنید. (16) شهامت بسیار بالایی دارید و كارهایی كه فكر می‌كنید صحیح هستند را انجام می‌دهید. (17) همیشه در جهت پیشرفت جهان كار می‌كنید و این مسئله باعث حسن ظن مردم از شما می‌شود.



فال تاریخ تولد: 13 مارس یا 22اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) شخصیت جذابی دارید. (2) انسان باهوش، متفكر، ملاحظه كار و خیرخواهی هستید. (3) هم به كتاب‌های ادبی و هم به كتاب‌های علمی علاقه دارید. (4) همیشه غرق در افكار و كار خود هستید. (5) پست‌های پرمسئولیت را عهده‌دار می‌شوید و پول خوبی در می‌آورید. (6) پس از سن 31 سالگی موفق می‌شوید. (7) اگرچه ظاهراً آرام به نظر می‌رسید، ولی لجوج هستید. (8) احساسات دیگران را درك كرده و به آنها احترام می‌گذارید، ولی نمی‌توانید احساسات خودتان را ابراز نمایید. (9) دیگران از گفتگو و مصاحبت با شما لذت می‌برند. (10) در تلاش‌هایتان دقیق و كارآمد هستید و در نهایت طعم پیروزی را می‌چشید. (11) دوست دارید در محافل علمی شركت كنید. (12) مستقل، خودرأی و فعال هستید و دوست دارید زمام امور را به دست بگیرید.



فال تاریخ تولد: 22 مارس یا 2فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) قامت پرابهت و چشمان تیزی دارید. (2) بی‌ثبات هستید و بعضی اوقات اعمال شما بگیر و ول كن دارد. (3) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (4) توانایی سازماندهی و شایستگی بر عهده گرفتن پست‌های معتبر را دارید. (5) از زندگی خانوادگی خود راضی هستید، ولی دوست دارید همدم دیگری داشته باشید. (6) انزوا را به در جمع بودن ترجیح می‌دهید. (7) از رفتارتان می‌توان غرور، وقار و لطافت را تشخیص داد. (8) در سال‌های بین 40 و 60 در زندگی شغلی به قله موفقیت می‌رسید.



فال تاریخ تولد: 31 مارس یا 11فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) بلند پرواز، مغرور و استوار هستید. (2) به حرفه‌های آبرومندانه و شریف مثل كار كردن با مؤسسات خیریه ویژه افراد كر و لال یا معلولین جسمی علاقه دارید. (3) تنها پس از سن 40 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید، ولی دوست دارید سریع به نتیجه برسید تا شهرت زیادی كسب كنید. (4) با این وجود در مسائل مالی خوش شانس هستید. (5) اعتماد به نفس و فردیت بالایی دارید كه باعث می‌شود سلطه طلب باشید. (6) حافظه خوب و اراده‌ای آهنین دارید و به خوبی می‌دانید چگونه ایده‌های خلاقانه خود را با كمك دیگران در عمل پیاده سازید. (7) علاقه زیادی به دیدن از مكان‌های مذهبی دارید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با متولدین 4، 13 و 22 مارس

مسائل مالی

وضعیت مالی نسبتاً خوبی دارید، اگرچه در انجام تعهدات مالی خود با تأخیر و مشكلاتی مواجه می‌شوید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی می‌توانید ظاهر ثروتمند خود را حفظ كنید. پول زیادی برای تزیین منزل خرج می‌كنید. تنها پس از سن 40 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

در فعالیت‌های تجاری مرتبط با حمل و نقل، برق و انواع ماشین آلات موفق خواهید شد. به همین اندازه مهندس، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا صنعتگر موفقی می‌شوید. برای شخص با هوشی مثل شما، تبلیغات، دكوراسیون منزل، دیپلماسی (به عنوان فرستاده سیاسی) و واردات و صادرات مناسب است.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

باید مراقب عملكرد ناقص كلیه‌ها و مثانه خود باشید. در هنگام قرار گرفتن در مجاورت اشخاصی كه از بیماری‌های عفونی رنج می‌برند باید پیشگیری‌های لازم را به عمل آورید.

همچنین دستگاه تنفس حساسی دارید و از تنگی نفس رنج می‌برید. زانو، ساق و پاهای شما نیز در معرض آسیب قرار دارند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 3، 7، 8، 10، 11، 12، 16، 17، 19، 20، 21، 25، 26، 28، 29 و 30. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) زیرك و باهوش هستید و انتظار دارید همسرتان دیدگاه‌های شما را سهیم باشد. (2) دوست دارید بدون اینكه چیزی بخواهید همه چیز به شما داده شود. (3) سلطه طلب هستید و دوست دارید تمامی امور منزل مطابق میل شما باشد. (4) دیكتاتور و در عین حال مهربان و بخشنده هستید. (5) از همنشینی با بچه‌هایتان لذت می‌برید. (6) به خاطر طبیعت بلند پروازتان، مشكل پسند هستید و در انتخاب همسر به مشكل بر می‌خورید. (7) آرزو می‌كنید همسری جذاب داشته باشید و آداب و معاشرت را رعایت كند. (8) افرادی برای مشاوره به سوی شما می‌آیند و با اطمینان و اقتدار به آنها توصیه می‌كنید. (9) اگرچه پاكیزگی و مرتب بودن را دوست دارید، ولی در مورد لباس‌های خود بی‌دقت هستید و اتاقتان مرتب نیست.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) خیلی باهوش نیستید، ولی اراده شما قوی است و شخصیت جذابی دارید. (2) مهارت زیادی در انتخاب دارید. (3) در زمینه‌های مختلفی استعداد دارید، ولی به عمق هر موضوع نمی‌پردازید. (4) به دكوراسیون منزل علاقه نشان می‌دهید، ولی این كار را خودتان انجام نمی‌دهید و آن را به دیگران واگذار می‌كنید. (5) بسیاری از اوقات دیكتاتور می‌شوید. (6) به خاطر وسواس و دمدمی بودن، بسیاری از اوقات روز خود را تلخ می‌كنید. (7) به خانه خود عشق می‌ورزید، ولی خیلی به آن وابسته نیستید. (8) ممكن است ناآرام و پریشان شوید. در چنین لحظاتی بهتر است با دوستی هم صحبت شوید كه تحت سلطه عدد 1 یا 2 قرار دارد. (9) انسان كله شقی هستید و بعضی مواقع بیرحم می‌شوید. (10) دوست دارید دیگران به ساز شما برقصند. (11) ویژگی‌های زنانگی مثل صمیمیت و لطافت در شما كمتر دیده می‌شود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوست دارید همدمی داشته باشید، ولی به خاطر طبیعت وسواس و دمدمی مزاج بودن، نمی‌توانید با كسی دوست صمیمی شوید. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه باهوش و خوش استعداد باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 2، 3، 4 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 2، 3، 4 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی، خاكستری، سفید یا شاه بلوطی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از الماس، مرجان و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
اشتیاقخودخواهی
انرژی بالاسلطه طلبی
منطقدمدمی مزاج بودن
تجزیه و تحلیل مسائلطرز فكر انقلابی
سیستماتیكاهل بحث و جدل با دیگران
قابل اعتماد بودنپرحرفی
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا