فال متولدين 14 ،23اسفند و 11، 3فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 4، 13، 22 و 31 ام مارس
یا
فال متولدين 14 ،23 اسفند و 3 ، 11فروردین
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام مارس تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 4 مارس یا 14اسفند

اگر در 4 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) اتفاقات غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد و با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو می‌شوید. (2) زندگی شما دستخوش تحولات سریعی می‌شود. (3) معمولاً تغییراتی كه در زندگی شما رخ می‌دهند باعث بهبود وضعیت شما می‌شوند. (4) ضریب هوشی شما بالاتر از یك شخص معمولی است و سریع تصمیم‌گیری می‌كنید. (5) از توان فكری و فعالیت‌های خود در جهت بهبود وضعیت بشریت استفاده می‌كنید. (6) به طور مداوم به دنبال تغییر در زندگی و جامعه هستید و خواهان آزادی ذهن از محدودیت‌های محیط و جامعه هستید. (7) از ریاكاری متنفر هستید. (8) عاشق هنر و موسیقی هستید. (9) همان ویژگی‌های اشخاصی را دارید كه تاریخ تولد آنها تحت سلطه عدد 1 است، ولی این ویژگی‌ها در شما نهفته شده است و باید به جلو قدم بردارید تا از توانایی‌های خود بهره برداری كنید. (10) طبیعت شما به گونه‌ای است كه دوست دارید با نظرات دیگران مخالفت كنید و به بحث و جدل بپردازید. طبیعتاً این ویژگی سوء تفاهم دیگران را در بر خواهد داشت و دشمنان مرموز زیادی برای خود می‌سازید كه همواره بر علیه شما كار می‌كنند. (11) سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (12) به خاطر تأثیر سیاره مشتری، اعتماد به نفس بالایی دارید و بعضی اوقات خودخواه می‌شوید. (13) در عقاید و نظرات خود پابرجا هستید و سرسختانه به آنها پایبند هستید. (14) معمولاً كم حرف هستید و بعضی اوقات مرموز به نظر می‌رسید. (15) در برخورد با مردم كاردان هستید و می‌توانید بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌شود با سختی‌ها مقابله كنید. (16) شهامت بسیار بالایی دارید و كارهایی كه فكر می‌كنید صحیح هستند را انجام می‌دهید. (17) همیشه در جهت پیشرفت جهان كار می‌كنید و این مسئله باعث حسن ظن مردم از شما می‌شود.



فال تاریخ تولد: 13 مارس یا 23اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) شخصیت جذابی دارید. (2) انسان باهوش، متفكر، ملاحظه كار و خیرخواهی هستید. (3) هم به كتاب‌های ادبی و هم به كتاب‌های علمی علاقه دارید. (4) همیشه غرق در افكار و كار خود هستید. (5) پست‌های پرمسئولیت را عهده‌دار می‌شوید و پول خوبی در می‌آورید. (6) پس از سن 31 سالگی موفق می‌شوید. (7) اگرچه ظاهراً آرام به نظر می‌رسید، ولی لجوج هستید. (8) احساسات دیگران را درك كرده و به آنها احترام می‌گذارید، ولی نمی‌توانید احساسات خودتان را ابراز نمایید. (9) دیگران از گفتگو و مصاحبت با شما لذت می‌برند. (10) در تلاش‌هایتان دقیق و كارآمد هستید و در نهایت طعم پیروزی را می‌چشید. (11) دوست دارید در محافل علمی شركت كنید. (12) مستقل، خودرأی و فعال هستید و دوست دارید زمام امور را به دست بگیرید.



فال تاریخ تولد: 22 مارس یا 3فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) قامت پرابهت و چشمان تیزی دارید. (2) بی‌ثبات هستید و بعضی اوقات اعمال شما بگیر و ول كن دارد. (3) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (4) توانایی سازماندهی و شایستگی بر عهده گرفتن پست‌های معتبر را دارید. (5) از زندگی خانوادگی خود راضی هستید، ولی دوست دارید همدم دیگری داشته باشید. (6) انزوا را به در جمع بودن ترجیح می‌دهید. (7) از رفتارتان می‌توان غرور، وقار و لطافت را تشخیص داد. (8) در سال‌های بین 40 و 60 در زندگی شغلی به قله موفقیت می‌رسید.



فال تاریخ تولد: 31 مارس یا 11فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) بلند پرواز، مغرور و استوار هستید. (2) به حرفه‌های آبرومندانه و شریف مثل كار كردن با مؤسسات خیریه ویژه افراد كر و لال یا معلولین جسمی علاقه دارید. (3) تنها پس از سن 40 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید، ولی دوست دارید سریع به نتیجه برسید تا شهرت زیادی كسب كنید. (4) با این وجود در مسائل مالی خوش شانس هستید. (5) اعتماد به نفس و فردیت بالایی دارید كه باعث می‌شود سلطه طلب باشید. (6) حافظه خوب و اراده‌ای آهنین دارید و به خوبی می‌دانید چگونه ایده‌های خلاقانه خود را با كمك دیگران در عمل پیاده سازید. (7) علاقه زیادی به دیدن از مكان‌های مذهبی دارید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ادامه ..
سایر عوامل مرتبط با متولدین 5، 14 و 23 مارس

مسائل مالی

زیرك هستید و می‌توانید فعالیت تجاری یا صنعتی مخصوص خودتان را راه اندازی كنید و طرح‌هایتان را به صورت سیستماتیك انجام دهید. در نهایت نتیجه زحمات خود را خواهید دید و درآمد خوبی كسب می‌كنید. وضعیت مالی خوبی دارید و از این لحاظ خوش شانس هستید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

می توانید با اقشار مختلف مردم در تماس باشید. این ویژگی باعث می‌شود در تمامی حرفه‌ها موفق باشید. بانكداری می‌تواند برای شما حرفه مناسبی باشد. سیاره عطارد نشان دهنده استعداد پزشكی و جراحی است. توانایی بالایی در استدلال كردن و اثبات نقطه نظرات خود دارید كه از شما یك حقوقدان موفق می‌سازد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بیماری صفراوی و عصبی بودن تهدید كننده‌های اصلی برای سلامتی شما به حساب می‌آیند. با اینحال، بیماری صفراوی شما ارتباط نزدیكی با آشفتگی‌های روانی دارد. به تجربه ثابت شده با افزایش تنش روانی این بیماری نیز شدت می‌گیرد و اگر روی اعصاب خود كنترل داشته باشید شدت این بیماری كاهش پیدا می‌كند یا شاید حتی كاملاً ناپدید شود. سیاره عطارد روی اعصاب، گلو، بازوان، گوش و دستگاه تنفسی سلطه دارد و ممكن است از این ناحیه آسیب ببینید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 سپتامبر و 20 نوامبر و (2) 21 ژانویه و 20 مارس. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 3، 7، 8، 10، 12، 16، 17، 19، 21، 25، 26، 28 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) انتظار دارید بدون اینكه چیزی بخواهید، همه چیز به شما داده شود. (2) از همنشینی با بچه‌ها لذت می‌برید. (3) بسیار بلند پرواز هستید و انتظارات زیادی از همسرتان دارید. (4) بیشتر خیال‌پردازی می‌كنید و كمتر به حقایق زندگی توجه می‌كنید. (5) شیفته خانواده خود هستید و زمان زیادی را در خانه سپری می‌كنید. (6) به همسرتان افتخار می‌كنید و دوست دارید او را با لباسی آراسته ببینید؛ در عوض شما نیز به نوبه خود ثابت می‌كنید شوهر خوبی برایش هستید. (7) همسر ایده‌آلی انتخاب می‌كنید و او با شما همكاری می‌كند. (8) در لباس خریدن و تهیه سایر مایحتاج اعضای خانواده دست و دلباز هستید و خانه خود را با سلیقه خوب مبلمان می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) همدم خوبی برای شوهرتان هستید. (2) به وضعیت شغلی شوهرتان توجه می‌كنید و تا آنجا كه ممكن است به او كمك می‌كنید. (3) زندگی جنسی بی‌دغدغه و آرامی دارید. (4) دوست دارید زندگی تجملی داشته باشید و اكثر زمان خود را به استراحت كردن می‌پردازید. (5) به جز خانه داری به فعالیت‌های دیگری نیز علاقه دارید. (6) از مرتب بودن و آراستگی خوشتان می‌آید. (7) به ندرت كارتان را خودتان انجام می‌دهید و با بهره بردن از شخصیت آمرانه خود و دستور دادن به دیگران این كار را انجام می‌دهید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 21، 22، 23، 25، 26، 28، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه زیرك و باهوش باشند و بتوانند با حرف زدن خود دیگران را قانع كنند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 3، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 3، 7 یا 8 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، سفید و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، الماس و یاقوت كبود استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیدیكتاتور بودن
دینداریسخن دروغ
شوخ طبعیعدم سرسختی
آرمان‌گراییسستی
عزت نفسشكاكیت
تواضعتأخیر در تصمیم‌گیری
هوشیاریرویابافی
جامعه‌پذیری
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا