فال متولدين 16 ،25 فروردین و 3اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدين 5، 14 و 23 ام آوريل
یا
فال متولدين 16 ،25 فروردین و 3اردیبهشت
متولدين 5، 14 و 23 ام آوريل تحت سلطه عدد 5 و سياره عطارد هستند. ماه آوريل در قلمروي سياره مريخ نيز قرار دارد. بنابراين عطارد و مريخ تأثير زيادي روي شما مي‌گذارند كه اين باعث آميخته‌اي از خصوصيت‌ها و ويژگي‌ها مي‌شود. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 5 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 14 و 23 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)





فال تاريخ تولد: 5 آوريل یا 16 اردیبهشت

اگر در 5 ام ماه آوريل به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:

(1) هم در بعد آرمان‌گرايي و هم در بعد عملي داراي مهارت و استعداد هستيد. (2) از بازي كردن لذت مي‌بريد و مي‌توانيد نقاط ضعف حريف خود را تشخيص دهيد و اين براي شما مزيت بزرگي محسوب مي‌شود. (3) طبيعتي اجتماعي داريد، ولي نسبت به آداب و رسوم قراردادي و محافظه كارانه مخالفت مي‌كنيد. (4) در هر وضعيتي قادر هستيد بر مشكلات غلبه كنيد. (5) براي دوستان خود احترام قايل هستيد و زماني كه دچار مشكل مي‌شوند با كمال ميل به آنها كمك مي‌كنيد. (6) نسبت به افراد فقير و درمانده دلسوزانه رفتار مي‌كنيد. (7) علاقه زيادي به كودكان و حيوانات داريد. (8) از هوس سرشاري برخوردار هستيد و به حرفه‌هاي علمي علاقه زيادي نشان مي‌دهيد. (9) از ذهني تجاري و بينشي عميق بهره‌مند مي‌باشيد. (10) سخت تلاش مي‌كنيد و مي‌توانيد با طرح ريزي سيستماتيك برنامه ها به اهداف مورد نظرتان دست يابيد. (11) به علوم رمزي علاقه فراواني داريد و دوست داريد به تمامي تكنيك‌ها و روش‌هاي آن مسلط شويد. (12) شخصيت خوشايند و با اشتياقي داريد و از تنبلي متنفر هستيد. (13) در زندگي بردبار و بلند نظر هستيد كه باعث تقويت روح همدردي شما مي‌شود. (14) موضوعات مذهبي و فلسفي جذابيت زيادي برايتان دارند. (15) سياستمدار هستيد.



فال تاريخ تولد: 14 آوريل یا 25 فروردین

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 5 آوريل هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) در مسائل مالي خوش شانس هستيد. (2) اهل كار هستيد و سخت تلاش مي‌كنيد. (3) از گفتار و كرداري نيك برخوردار هستيد. (4) از قمار بازي و حل معما لذت مي‌بريد. (5) خيلي زياد صحبت نمي كنيد. (6) اراده قوي و سرسختي شما باعث مي‌شود بهتر بتوانيد از عهده مشكلات زندگي برآييد. (7) سلامتي خوبي داريد كه از شما انساني هوسران مي‌سازد. (8) از طريق ارث به ثروت مي‌رسيد. (9) سخت كوش هستيد و تصميمات منطقي مي‌گيريد. (10) از حافظه خوبي بهره‌مند مي‌باشيد و مي‌توانيد رويدادهاي مختلف گذشته را به ياد آوريد. (11) در مسائل عشقي ثبات زيادي نداريد؛ در سنين جواني عاشق كسي مي‌شويد.



فال تاريخ تولد: 23 آوريل یا 3اردیبهشت

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 5 آوريل هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:

(1) معمولاً نزد هر دو جنس مرد و زن فردي محبوب هستيد. (2) دوست داريد خود را هميشه مشغول نگه داريد. (3) ذاتاً انسان مهربان و مستقلي هستيد. (4) با اينحال دوست داريد خود را به ديگران تحميل كنيد. (5) به شيوه‌هاي مختلف مثل سخن گفتن، نوشتن، آواز خواندن، سخنراني، آموزش و شرح دادن مي‌توانيد خود را ابراز كنيد. (6) انسان چالاكي هستيد و دوست داريد تا آنجا كه ممكن است كار خود را سريع به پايان برسانيد. (7) از افراد مافوق خود كمك و حمايت دريافت مي‌كنيد. (8) دوست داريد قدرت معنوي خود را افزايش دهيد و از اين طريق تسكيني براي درد و رنج‌هاي افراد فقير باشيد. (9) بعضي اوقات تضادهايي در شخصيت شما ديده مي‌شود. (10) داراي احترام به نفس هستيد، ولي در عين حال كوته فكر مي‌باشيد.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ساير عوامل مرتبط با فال متولدين 16 ،25 فروردین و 3اردیبهشت


مسائل مالي

اگر از استعداد‌هاي طبيعي خود به طرز مناسب و عاقلانه استفاده كنيد، متوجه خواهيد شد كه خيلي راحت مي‌توانيد پول بدست آوريد. با اينحال اگر به راه بد كشيده شويد، پول خود را صرف مشروبات و قماربازي مي‌كنيد و فرصت‌هاي خوب زندگي خود را بر باد مي‌دهيد. اگر طرح‌هاي خود را به صورت سيستماتيك ايجاد كنيد، سود بسيار زيادي نصيبتان مي‌شود. از اينكه براي عزيزان خود ولخرجي كنيد باكي نداريد. اگر زبان خود را كنترل كنيد، در حرفه خود موفق خواهيد شد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.

تقريباً در تمامي زمينه‌ها خوب عمل مي‌كنيد. ولي بخصوص به عنوان يك رهبر سياسي مي‌توانيد موفق باشيد. ذاتاً انسان با شهامتي هستيد كه باعث مي‌شود به حرفه‌هاي پرسود به ويژه در زمينه ماشين آلات بپردازيد.

پزشك و شيميدان خوبي نيز مي‌توانيد باشيد. به عنوان بانكدار و كنترل كننده حساب‌ها به شهرت دست پيدا خواهيد كرد.

در زمينه بورس سهام يا فروشگاه‌هاي بزرگ نيز توانايي عهده‌دار شدن پست‌هاي بزرگ را در اختيار داريد.



سلامتي

نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.

دستگاه عصبي شما به خاطر فعاليت بيش از حد ذهني خيلي حساس است؛ خستگي مفرط شما را تهديد مي‌كند. بيماري‌هاي اصلي شما صفراوي و عصبي بودن است. صفراوي شما بيشتر مرتبط با آشفتگي رواني است: اين بيماري در هنگام بالا بودن تنش‌هاي رواني شدت مي‌گيرد و برعكس. سياره عطارد روي اعصاب، گردن، گوش‌ها، بازوان و دستگاه تنفس تأثير زيادي مي‌گذارد. به خاطر تأثير عطارد احتمال دارد از امراضي مانند بواسير، تب و سنگ كليه رنج ببريد.



همسر

بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 ژانويه و 20 فوريه، (2) 21 مارس و ؟؟؟؟؟؟ آوريل و (3) 21 سپتامبر و 20 اكتبر. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد: 1، 7، 8، 9، 10، 16، 17، 18، 19، 25، 26، 27 و 28 ام. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر

(1) زندگي مشترك سعادتمندي داريد. (2) از سلامتي خوبي بهره‌مند مي‌باشيد. (3) در انتخاب همسر خوب عمل مي‌كنيد و معمولاً شخصي مانند خودتان را به عنوان شريك زندگي خود بر مي‌گزينيد. (4) به زندگي خانوادگي و بچه‌هاي خود عشق مي‌ورزيد. (5) از همسرتان انتظار داريد تميز و پاكيزه باشد و همچنين از او مي‌خواهيد در لذت‌هاي زندگي با شما سهيم باشد. (6) به خانواده خود بسيار وابسته هستيد و حتي در طول سفرهاي طولاني سعي مي‌كنيد هر چه سريع‌تر به خانه بر گرديد. (7) در هنگام خريد لباس و ساير احتياجات اعضاي خانواده دست و دلباز هستيد؛ خانه خود را به زيبايي مبلمان مي‌كنيد. (8) همان رفتار دلسوزانه‌اي كه با دوستان و بيگانگان داريد با زن و بچه‌هاي خود نيز داريد. (9) به زن خود افتخار مي‌كنيد و دوست داريد او را با لباسي آراسته ببينيد؛ در عوض خودتان نيز ثابت مي‌كنيد شوهر خوبي براي او هستيد. (10) ولي باز هم همسرتان احساس مي‌كند نسبت به امور خانواده كوتاهي مي‌كنيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن

(1) هم به فعاليت‌هاي داخل منزل و هم به فعاليت‌هاي خارج منزل توجه مي‌كنيد. (2) پاكيزگي را دوست داريد، ولي به ندرت خودتان اين كار را انجام مي‌دهيد و به ديگران دستور مي‌دهيد كه اين كار را انجام دهند. (3) شخصيتي دلربا و جذاب داريد. (4) زني ايده‌آل براي شوهري بلند پرواز به حساب مي‌آييد. (5) در زندگي عمومي به خاطر شوخ طبعي و گفتار شيواي خود موفق خواهيد بود. (6) به شوهري با ويژگي‌هاي قوي مردانه نياز داريد تا بتواند طبيعت هوسران شما را ارضا كند. (7) خانه شما مركز فعاليت اجتماعي مي‌شود. (8) به خانه خود عشق مي‌ورزيد، ولي خيلي به آن مقيد نيستيد.



گرايش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي ژانويه، آوريل، ژوئيه و اكتبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 1، 3، 4، 5، 7، 8، 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 21، 22، 23، 25، 26، 28، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت.



روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن

روزهاي خوش يمن براي شما چهارشنبه، جمعه و شنبه و تاريخ‌هاي خوش يمن 1، 7، 8 و 9 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.



شانس شما در بخت آزمايي

مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 1، 7، 8 يا 9 است، امتحان كنيد.



رنگ‌هاي خوش يمن

در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي سبز و سفيد استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.



جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن

بايد از مرواريد، زمرد و الماس استفاده كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.



سال‌هاي مهم زندگي شما

سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 5 ختم شود (براي مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.



كيفيت‌هاي مثبت و منفي

كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:

كيفيت‌هاي مثبتكيفيت‌هاي منفي
عشق به سفرتند خو
عزم راسخبي‌پروايي
همكارياهل نزاع
اشتياقعدم سرسختي
روش عمليدقت پايين
هوشعدم اطمينان
چالاكيعصبي بودن
عزت نفس
هوشياري
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا