فال متولدين 17 ، 26اسفندو 6فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 8، 17 و 26 ام مارس
یا
فال متولدين 17 ، 26اسفندو 6فروردین
متولدین 8، 17 و 26 ام مارس تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین زحل و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 8 مارس یا 17اسفند

اگر در 8 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) هر دو سیاره زحل و مشتری روی شما تأثیر می‌گذارند، ولی تأثیر سیاره زحل بیشتر است. با این وجود، سیاره مشتری باعث می‌شود خیلی افراطی عمل نكنید. (2) به خاطر طبیعت بلند پروازتان (كه به خاطر سیاره مشتری است)، از اتفاقات ناخوشایند ناشی از تأثیر سیاره زحل در امان خواهید بود. (3) منضبط، سخت كوش، ثابت قدم و وظیفه‌شناس هستید. (4) بامتانت هستید و دوست دارید جایی با خودتان خلوت كنید. (5) می‌توانید به هر دو بعد مسئله نگاه كنید. (6) علیرغم اینكه دوست دارید منزوی باشید، بسیاری از اوقات احساس تنهایی باعث می‌شود به دنبال همدم باشید. (7) بسیاری از اوقات دیگران در مورد شما دچار سوء تفاهم می‌شوند و سخنانتان را به اشتباه تعبیر می‌كنند. (8) موسیقی كلاسیك ولی بیشتر از نوع مالیخولیایی آن را دوست دارید. (9) مجذوب مناظر، چشم اندازهای طبیعی و گل‌ها هستید. (10) در مقایسه با متولدین 17 و 26 مارس، زیرك و دارای ذهن سیاسی هستید. (11) فعال و توانا هستید و بعضی اوقات سلطه طلب می‌شوید. (12) نسبت به افراد فقیر و ناتوان دلسوز هستید. (13) یك مؤسس و مدیر مادرزادی هستید و از این توانایی بهره‌مند هستید كه كار را از طریق دیگران انجام دهید. (14) بازی جوانمردانه را می‌ستایید و حاضر هستید برای تحقق آن هر بهایی را بپردازید. (15) هر چند وقت یكبار غم و غصه به سراغتان می‌آید، ولی با نیروی اراده و عزم راسخ و حفظ بلند پروازی خود، سرانجام بر تمامی آنها غلبه می‌كنید. (16) اشخاص ضعیف و ستمدیده برای توصیه و آرامش ذهنی به سمت شما می‌آیند و شما نیز با روی گشاده با آنها برخورد می‌كنید. (17) نام‌ها و اشكال را به خوبی به خاطر می‌سپارید.



فال تاریخ تولد: 17 مارس یا 26اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) مؤسس شایسته و متفكر خوبی هستید. (2) ذهن خلاق و سازنده‌ای دارید. (3) صلح دوست و بشردوست هستید. (4) به سمت علوم رمزی و عرفان كشیده می‌شوید. (5) شخصیت جذابی دارید و شجاع و مغرور هستید. (6) در هنگام ابراز هیجانات و عواطفتان سرد به نظر می‌رسید. (7) گهگاه نسبت به خطایی كه از دیگران سر می‌زند بخشنده هستید، ولی لحظاتی نیز پیش می‌آید كه سخت‌گیر می‌شوید. (8) به كسب دانش از طریق تحقیقات علاقمند هستید. (9) روشن‌فكر هستید و بعضی اوقات سلطه طلب می‌شوید. (10) به خاطر ترسو بودن بعضی مواقع شوكه می‌شوید، چون به رهبری كردن عادت كرده‌اید و این حقیقت را فراموش می‌كنید كه در عمق وجودتان انسان حساسی هستید. (11) اگر نهایت سعی خود را بكنید، چیزی نیست كه نتوانید به آن دست یابید. (12) از طریق ایده‌ها و طرح‌هایتان و مطرح نمودن آنها به موفقیت می‌رسید.



فال تاریخ تولد: 26 مارسیا 6فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) به جز زحل و مشتری، ماه و زهره نیز روی شما تأثیر می‌گذارند (به خاطر اعداد 2 و 6 در تاریخ تولد شما). (2) دمدمی مزاج، بی‌ثبات و ناآرام هستید. (3) به عطرها، دكوراسیون منزل و لباس‌های تجملی علاقه دارید. (4) عاشق سفر كردن به ویژه به همراه دوستانتان هستید. (5) در برقراری رابطه با جنس مخالف پیشدستی می‌كنید. (6) گهگاه تنبل و بیحال می‌شوید. (7) در مسائل مالی خوش شانس هستید و راحت پول در می‌آورید. (8) در مسائل عشقی با مشكلاتی مواجه می‌شوید. (9) اگرچه انسان بامحبتی هستید، ولی نمی‌توانید محبت خود را به خوبی ابراز كنید. (10) طبیعت سرزنده و پرانرژی دارید. (11) دوست دارید خودتان را به بی‌خیالی بزنید، ولی واقعیت این است كه انسان نگرانی هستید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدين 17 ، 26اسفندو 6فروردین


مسائل مالی

ویژگی عجیب عدد 8 تأخیر در تمامی امور است. مطمئناً در مسائل مالی نیز وضعیت اینچنین خواهید بود و در سنین بسیار بالا و بعد از نبردی سخت به ثبات مالی و ثروت دست می‌یابید. اگر تجربه نشان داد كه عدد 8 برایتان خوش یمن است، می‌توانید همچنان از آن استفاده كنید. اگر مشاهده كردید كه این عدد باعث تأخیر و بروز مشكل می‌شود، بهتر است عدد 3 یا 7 را در تمامی فعالیت‌های مهم زندگی خود انتخاب كنید. به عبارت دیگر، باید كارهای مهم خود را در تاریخ هایی انجام دهید كه مجموع نهایی ارقام آنها به 3 یا 7 ختم شود. در صورت امكان سعی كنید در انتخاب خانه یا اتومبیل این عدد را برگزینید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

زمینه‌هایی مثل علوم رمزی، شیمی، فیزیك، پزشكی و ریاضیات پیشرفته برای شما مناسب هستند. می‌توانید در صنایع مرتبط با محصولاتی مثل زغال سنگ و الوار موفق شوید. همچنین در شركت‌های ساختمانی نیز می‌توانید موفق شوید. به هر حال همانطور كه قبلاً گفتیم، باید سخت تلاش كنید و تنها در سنین بالا ثمره تلاش‌های خود را خواهید دید. مدیر شایسته یا منشی خوبی برای شركت‌ها خواهید بود. در زمینه‌های مختلفی می‌توانید تحقیق كنید و به نویسندگی در زمینه موضوعات فكری بپردازید. همچنین ممكن است فرصت‌های خوبی برای رسیدن به پست‌های پرمسئولیت در راه آهن یا حمل و نقل نصیبتان می‌شود.

سیاره زحل به شما منطق و قدرت استدلال می‌بخشد. این ویژگی‌ها به شما كمك می‌كنند نقش رهبری (در زمینه سیاست) را بر عهده بگیرید. سیاره مشتری به شما در زمینه آموزشی احترام، وجهه و وقار می‌بخشد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بیماری‌های اصلی شما به عصبی بودن و تحریك‌پذیری بر می‌گردند. از ناحیه ساق، دندان و گوش آسیب‌پذیر به نظر می‌رسید. فلج و روماتیسم نیز در مورد شما شایع هستند. بیماری صفراوی به دفعات باعث افسردگی شما می‌شود. واریس و بواسیر نیز در بین متولدین تاریخ‌های ذكر شده زیاد مشاهده می‌شود. نكته شگفت‌انگیز این است كه ویژگی‌های تأخیر اندازی عدد 8 در مورد بیماری‌های شما نیز دیده می‌شوند. به عبارت دیگر زمان زیادی لازم است تا درمان شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه و (2) 21 آگوست و 20 سپتامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 5، 7، 14، 16، 23 و 25 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) ترجیح می‌دهید با خودتان خلوت كنید. (2) دوست دارید ازدواج خود را تا آنجا كه ممكن است به عقب بیندازید. (3) بسیار محافظه كار هستید و به همسرتان اجازه نمی‌دهید در خانه یا مكان‌های عمومی لباس مد روز بپوشد. (4) به خاطر طبیعت پریشان و ناآرام خود، در انتخاب همسر با مشكل مواجه می‌شوید. (5) به همنشینی با بچه‌ها علاقه زیادی دارید. (6) دوست دارید تمامی امور خانه مطابق با خواسته شما باشند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) از زندگی خانوادگی خود لذت می‌برید و دوست دارید برای موفقیت بچه‌ها و تحقق بلند پروازی شوهرتان فداكاری كنید. (2) زن شایسته‌ای هستید و سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (3) اجتماعی هستید و به همین دلیل دوستان و نزدیكانتان جذب خانه شما می‌شوند. (4) خیلی به آداب و رسوم اجتماعی اهمیت نمی‌دهید. (5) به خاطر شتابزدگی، در مسائل عشقی با مشكلاتی مواجه می‌شوید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 3، 4، 5، 7، 8، 12، 13، 14، 16، 17، 21، 22، 23، 25، 26 و 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری، آبی سیر، ارغوانی و سیاه استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت كبود، مروارید سیاه و الماس سیاه یا چشم گربه‌ای و لعل بنفش استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شجاعتشكاكیت
گرایش به تحقیقاتخودخواهی
اهل موسیقیسلطه طلبی
شایستگیتحریك‌پذیری
انضباطتأخیر در تصمیم‌گیری
سیستماتیكعدم ثبات
عدالتدمدمی مزاج بودن
مشغولیت مداوم
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا