فال متولدین 10، 19، 28 اسفند و8فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام مارس
یا
فال متولدین 10، 19، 28 اسفند و8فروردین
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام مارس تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. هر دوی این اجسام سماوی شخصیت‌های قدرتمندی دارند. بنابراین خورشید و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





تاریخ تولد: 1 مارس یا 10 اسفند

اگر در اولین روز ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پروازی هستید و علاقه زیادی به موضوعات مختلف دارید. (2) به احترام، وجهه و وقار اهمیت زیادی می‌دهید. (3) با تسلط خود در سخن‌وری دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهید. (4) در فكر و عمل خود مستقل هستید. (5) هنرمند هستید و استعدادهای خلاقانه‌ای دارید. (6) انسان باهوشی هستید و به سمت فلسفه گرایش دارید. (7) همیشه فعال هستید و خودتان را سرگرم كار مبتكرانه‌ای می‌كنید. (8) مشاور لایقی هستید؛ اگرچه از دیگران كناره‌گیری می‌كنید، ولی توصیه‌های خوبی به آنها می‌كنید. (9) نمی‌توانید برای مدت طولانی روی موضوعی تمركز كنید. (10) دمدمی مزاج هستید و در روابط دوستی و شغل خود ثبات ندارید. (11) بهتر از یك شخص معمولی ویژگی‌های انسانی را از خود بروز می‌دهید. (12) شجاع، بخشنده و روشن‌فكر هستید. (13) اراده‌ای قوی دارید و به سرعت مطلب را می‌گیرید. (14) نسبت به دوستانتان فداكار هستید و به طور كلی در تمامی پست‌های مسئولیت‌دار موفق می‌شوید. (15) در حفظ نظم و قانون سخت‌گیر هستید. (16) هم به جنبه عرفانی و هم به جنبه علمی زندگی اهمیت می‌دهید. (17) اگرچه بخشنده هستید، ولی در مسائل مالی مضطرب هستید و نگران وضعیت مالی خود در آینده هستید. (18) انسان آزادی هستید و خودتان را با هر جامعه‌ای وفق می‌دهید. (19) به سمت اشخاص تحصیلكرده، اهل علم و باهوش جذب می‌شوید. (20) به شما توصیه می‌شود یاد بگیرید چگونه با دیگران همكاری كنید تا از این طریق سود ببرید و تصوری كه آنها از شما در ذهنشان دارند را بهبود بخشید.



تاریخ تولد: 10 مارس یا 19اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) واقع‌بین هستید و توصیه‌های شما همیشه عملی است. (2) می‌توانید با موفقیت پست‌های پرمسئولیت را عهده‌دار شوید. (3) به نظم و قانون احترام می‌گذارید. (4) شخصیت دوگانه‌ای دارید و عمل شما بستگی به این دارد كه در لحظه مورد نظر كدام بعد شخصیتی شما غالب است. (5) از نزدیكانتان مثل پدر، پدر ناتنی، زن یا مادر خود سود مالی بدست می‌آورید. (6) پس از سن 46 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (7) رفتار غیر معقول شما باعث می‌شود ناگهان عصبانی شوید و با دیگران دعوا كنید. مسلماً این ویژگی به زندگی شغلی شما آسیب می‌زند و حتی ممكن است كارتان را از دست دهید. (8) دوست دارید با دیگران كمك كنید، ولی به ندرت پاسخ خوبی‌های خود را دریافت می‌كنید و این مسئله بخصوص در مورد نزدیكانتان دیده می‌شود. (9) خیلی به سمت خانه خود جذب نمی‌شوید. (10) معمولاً در شغل خود موفق می‌شوید.



تاریخ تولد: 19 مارس یا 28اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) شجاع هستید و از منشی قوی بهره مند هستید. (2) دوست دارید نهایت تلاشتان را برای كمك كردن به دیگران صورت دهید. (3) محرم اسرار دیگران هستید. (4) استعداد خوبی برای تحقیقات دارید و دوست دارید به صورت سیستماتیك و روشمند روی موضوع مورد نظرتان كار كنید. (5) سریع تصمیم‌گیری و عمل می‌كنید. (6) در ورزش و موسیقی مهارت زیادی دارید. (7) در مسائل عشقی شتابزده و عجول هستید و این مسئله در نهایت به نزاع ختم می‌شود. (8) انسان لجوجی هستید و به سختی می‌توانید با دیگران همكاری می‌كنید. (9) از طریق نوشتن بهتر می‌توانید افكارتان را بیان كنید و نویسنده خوبی می‌شوید. (10) در خانواده خوبی متولد می‌شوید. (11) معمولاً به بعضی از امكانات رفاهی دست پیدا می‌كنید كه به ندرت در دسترس دیگران قرار دارد. (12) علیرغم هوش سرشارتان، به خاطر عدم تمركز كافی در مطالعات خود دچار مشكل می‌شوید. (13) تنها زمانی كه مشغول به كار هستید پایدار هستید و اگر هیچ طرحی نباشد كه روی آن كار كنید احساس افسردگی ذهنی یا ناراحتی می‌كنید.



تاریخ تولد: 28 مارس یا 8فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بسیار بخشنده هستید و به مؤسسات خیریه مثل مدارس ویژه نابینایان، یتیم خانه‌ها و بیمارستان‌ها كمك مالی می‌كنید. (2) به اندازه متولدین 10 یا 19 مارس خوش شانس نیستید و در زندگی عمومی و خصوصی خود با مشكلاتی مواجه می‌شوید. (3) باید برای آینده خود توشه كافی جمع كنید، زیرا ممكن است به خاطر اعتماد به دیگران ضرر زیادی كنید. (4) بارها تغییر شغل می‌دهید. (5) به ندرت حتی هیجانات خود را ابراز می‌كنید و به همین خاطر كناره‌گیر و سرد به نظر می‌رسید. (6) اتفاقات غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. (7) بسیار حساس هستید و به خاطر مسائل كوچك صدمه می‌بینید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 10، 19، 28 اسفند و8فروردین

مسائل مالی

در مسائل مالی خوش شانس هستید. اگرچه به خاطر اشتیاق زیاد خود ولخرج هستید، ولی درآمد كافی برای این سبك زندگی و خودنمایی كردن بدست می‌آورید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی شخصیت و رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران احساس می‌كنند شخص ثروتمندی هستید. پول زیادی برای خریدن كتاب خرج می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بزرگترین مشكل شما این است كه نمی‌توانید برای مدت طولانی به یك شغل یا حرفه بپردازید. معمولاً هر سه یا 4 سال شغل خود را تغییر می‌دهید. با اینحال برای مؤسسات تبلیغاتی، كار روزنامه و صنعت سینما مناسب هستید. همچنین می‌توانید در نمایش‌های تئاتر نیز فرد موفقی باشید. مهارت زیادی در دكوراسیون منزل دارید. می‌توانید مشاغل مرتبط با كشورهای خارجی، مثل سفیر یا تجارت در زمینه كالاهای خارجی را انتخاب كنید. ویژگی‌های رهبری شما باعث می‌شود رئیس فروشگاه یا مدیر عامل موفقی شوید. همچنین جراح، جواهر شناس و متخصص برق خوبی می‌شوید و در پروژه‌های تحقیقاتی به موفقیت می‌رسید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بیماری‌های شما عمدتاً روانی هستند و معمولاً از افسردگی ذهنی، بی‌خوابی، عصبی بودن و مواردی از این قبیل رنج می‌برید. همچنین روماتیسم، مشكلات روده و پادرد نیز شما را آزار می‌دهند. به خاطر نگرانی بیش از حد اغلب دچار سوء هاضمه و فشار خون پایین می‌شوید. مستعد بیماری قلبی، بینایی ضعیف، آفتاب‌زدگی و خستگی مفرط (به خاطر فعالیت بیش از حد) هستید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 آوریل (2) 21 ژوئن و 20 آگوست و (3) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 4، 5، 7، 11، 12، 13، 14، 16، 20، 21، 22، 23، 25، 29، 30 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) از اینكه با بچه‌های خود باشید لذت می‌برید. (2) شوهر دوست داشتنی، ملاحظه‌كار و بافكری هستید. (3) بیشتر خیال‌پردازی می‌كنید و كمتر به واقعیات زندگی توجه می‌كنید. به همین خاطر به سختی از امتحانات زندگی سربلند بیرون می‌آیید و تاب مقاوت در برابر سختی‌ها را ندارید. (4) تظاهر می‌كنید نسبت به آنچه به نظر می‌رسید متفاوت هستید و به همین خاطر خودتان را از جامعه جدا نگه می‌دارید. (5) ازدواج را بخشی از زندگی اجتماعی می‌دانید و مشكلات زندگی خانوادگی خود را از این دیدگاه حل می‌كنید. (6) انتظار دارید اعضای خانواده به ساز شما برقصند و بی‌احترامی را تحمل نمی‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) آرزو می‌كنید زندگی راحتی داشته باشید و خانه خود را به صورت تجملی تزیین می‌كنید. (2) معمولاً زیبا و بااستعداد هستید، ولی زمان خود را به بطالت می‌گذرانید. (3) همسری فداكار، دلربا و دلسوز هستید. (4) اهل جماعت هستید و با دیگران صمیمانه رفتار می‌كنید. این مسئله باعث می‌شود خانه شما تبدیل به مركز فعالیت‌های اجتماعی شود. (5) به رقص و موسیقی علاقه دارید. (6) خلق و خوی اشرافی دارید و انتظار دارید دیگران به شما احترام زیادی بگذارند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 3، 4، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 3، 4، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، طلایی و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، زمرد و توپاز استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
احترامتغییر مداوم در زندگی
وجههولخرجی
وقاركناره‌گیری
فردیتدیكتاتور بودن
اقتدارلجاجت
اشتیاقشتاب
خوش استعداد بودن
شخصیت جذاب
خیرخواهی
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا