فال متولدین 10 ، 19 ، 28 آذر و 7 دی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 1، 10، 19 و 28 ام دسامبر
یا
فال متولدین 10 ، 19 ، 28 آذر و 7 دی
متولدین 1، 10، 19 و 28 ام دسامبر تحت سلطه عدد 1 و خورشید هستند. ماه دسامبر در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین خورشید و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 1 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 10، 19 و 28 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 1 دسامبر یا 10 آذر

اگر در اولین روز ماه دسامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پروازی هستید و به موضوعات متنوعی علاقه دارید. (2) به احترام، وجهه و وقار اهمیت زیادی می‌دهید. (3) با فصاحت كلام و قدرت سخن خود دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهید. (4) در فكر و عملتان مستقل هستید. (5) هنرمند هستید و به سمت فلسفه كشیده می‌شوید. (6) همیشه فعال و مشغول اختراع هستید. (7) مشاور خوبی هستید و توصیه‌های ارزشمندی به دیگران می‌كنید. (8) به سختی می‌توانید به مدت طولانی روی یك موضوع تمركز كنید. (9) علاقه زیادی به اختراعات دارید و فرد خلاقی هستید. (10) بهتر از یك فرد معمولی ویژگی‌های انسانی را از خود نشان می‌دهید. (11) شجاع، بخشنده و روشن‌فكر هستید. (12) با اراده آهنین خود می‌توانید بدون زحمت زیاد به مقصودتان برسید. (13) در قبال دوستانتان فداكار هستید و معمولاً در تمامی پست‌های پر مسئولیت موفق می‌شوید. (14) به شدت به نظم و قانون پایبند هستید. (15) به هر دو بعد عرفانی و عملی زندگی توجه می‌كنید. (16) اگرچه انسان سخاوتمندی هستید، ولی نگران وضعیت مالی خود در آینده هستید. (17) می‌توانید همرنگ هر جامعه‌ای شوید و خود را با آن وفق دهید. (18) به سمت اشخاص تحصیلكرده، اهل دانش و باهوش جذب می‌شوید. (19) بهتر است یاد بگیرید چگونه با دیگران همكاری كنید تا از این راه سود ببرید و تصوری كه آنها از شما در ذهن خود دارند را بهبود بخشید.



فال تاریخ تولد: 10 دسامبر یا 19 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) بیشتر اهل عمل هستید و توصیه‌هایتان نیز عملی است. (2) می‌توانید هر پست پرمسئولیتی را عهده‌دار شوید. (3) به قانون پایبند هستید. (4) شخصیت دوگانه‌ای دارید و عملی كه انجام می‌دهید بستگی به این دارد كه در لحظه مورد نظر كدام شخصیت در شما حاكم است. (5) از پدر، پدر ناتنی، زن، مادر و افراد دیگر سود مالی بدست می‌آورید. (6) پس از سن 46 سالگی به موفقیت می‌رسید. (7) دمدمی مزاج هستید و به همین خاطر ممكن است ناگهان عصبانی شوید و كارتان به دعوا كشیده شود. این مسئله به زندگی شغلی و حرفه شما لطمه وارد می‌سازد و ممكن است حتی شغل یا پست خود را از دست دهید. (8) دوست دارید به دیگران یاری برسانید، ولی به ندرت در زمان سختی پاسخ خوبی‌های خود را دریافت می‌كنید؛ این مسئله به ویژه در مورد نزدیكانتان صحت دارد. (9) خیلی به خانه خود پایبند نیستید. (10) معمولاً در كارهای خدماتی یا تجاری ترقی می‌كنید.



تاریخ تولد: 19 دسامبر یا 28 آذر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) انسان شجاعی هستید و شخصیت نیرومندی دارید. (2) دوست دارید به دیگران كمك كنید و حاضر هستید برای آنها دست به هر كاری بزنید. (3) می‌توانید اسرار دیگران را محرمانه نزد خود حفظ كنید. (4) استعداد تحقیقات دارید؛ سیستماتیك و منظم نیز هستید. (5) تنها زمانی كه مشغول هستید ثبات در كارتان دارید و اگر پروژه و طرح واقعی نداشته باشید احساس افسردگی ذهنی و ناراحتی می‌كنید. (6) معمولاً در خانواده‌ای خوب متولد می‌شوید. (7) معمولاً به آن دسته از امكانات رفاهی دست پیدا می‌كنید كه دیگران به ندرت صاحب آنها هستند. (8) سریع تصمیم می‌گیرید و عمل می‌كنید. (9) لجوج هستید و به سختی می‌توانید با دیگران همكاری كنید. (10) مهارت زیادی در ورزش و موسیقی دارید. (11) می‌توانید افكارتان را از طریق نوشتن بیان كنید و به همین خاطر استعداد نویسندگی دارید. (12) در مسائل عشقی عجول و شتابزده عمل می‌كنید كه ممكن است باعث نزاع شود. (13) اگرچه باهوش هستید، ولی به خاطر عدم تمركز كافی در تحصیلات با مشكلاتی مواجه خواهید شد.



فال تاریخ تولد: 28 دسامبر یا 7 دی

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 1 دسامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) انسان بخشنده‌ای هستید و پول خود را وقف مؤسسات خیریه‌ای مثل یتیم خانه‌ها و بیمارستان‌ها می‌كنید. (2) مرتباً شغل خود را تغییر می‌دهید. (3) بسیار حساس هستید و خیلی راحت و به خاطر مسائل ناچیز صدمه می‌بینید. (4) به ندرت می‌توانید هیجاناتتان را ابراز كنید و به همین دلیل سرد به نظر می‌رسید. (5) به اندازه اشخاصی كه تحت سلطه عدد 10 یا 19 هستند خوش شانس نیستید و در زندگی عمومی و خصوصی خود با سختی‌هایی مواجه می‌شوید. (6) حوادث غیر منتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. (7) باید توشه كافی برای آینده خود جمع كنید، زیرا ممكن است به خاطر اعتماد به دیگران ضرر زیادی كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 10 ، 19 ، 28 آذر و 7 دی


مسائل مالی

تا جایی كه به مسائل مالی مربوط می‌شود، خوش شانس هستید. اگرچه به خاطر اشتیاق بالا ولخرج هستید، ولی درآمد كافی برای یك زندگی تجملی بدست می‌آورید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی شخصیت و رفتارتان به گونه‌ای است كه دیگران احساس می‌كنند شخص ثروتمندی هستید. به كتاب خواندن علاقه زیادی دارید و زمان زیادی را برای خواندن موضوعات ادبی صرف می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به خاطر طبیعت بلند پرواز و در عین حال عجولتان ممكن است نتوانید برای یك مدت طولانی به یك حرفه بپردازید. معمولاً هر 3 یا 4 سال شغلتان را تغییر می‌دهید. با اینحال برای مشاغل مرتبط با تبلیغات، روزنامه و صنعت سینما مناسب هستید. در نمایش‌های تئاتر نیز می‌توانید موفق باشید. استعداد خود را در زمینه دكوراسیون منزل نشان می‌دهید. توانایی تجزیه و تحلیل مسائل و مهارت بالا در سخن‌وری به شما كمك می‌كند در حرفه‌هایی مثل سفیر سیاسی و تاجر موفق باشید كه در آنها نیاز است با كشورهای خارجی در ارتباط باشید. یك رهبر مادرزادی هستید و می‌توانید سازمان‌های مختلف را اداره كنید. به همین اندازه در زمینه جراحی، جواهر شناسی، برق و پروژه‌های تحقیقاتی موفق خواهید شد.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بیشتر بیماری‌های شما روانی است و معمولاً از افسردگی ذهنی، بی‌خوابی، عصبی بودن و مواردی از این قبیل رنج می‌برید. همچنین ممكن است دچار امراضی مثل روماتیسم، مشكلات روده و پا درد شوید. نگرانی بیش از حد شما اغلب باعث سوء هاضمه و فشار خون پایین می‌شود. مستعد بیماری‌های قلبی، بینایی ضعیف، آفتاب زدگی و فشار بیش از حد هستید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 آوریل (2) 21 ژوئن و 20 آگوست و (3) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 2، 3، 4، 5، 7، 11، 12، 13، 14، 16، 20، 21، 22، 23، 25، 29، 30 و 31. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) دوست دارید با بچه‌هایتان هم صحبت شوید و لذت ببرید. (2) شوهری دوست داشتنی، ملاحظه كار و متفكر هستید و به امور منزل توجه می‌كنید. (3) بیشتر به تفكر می‌پردازید و كمتر به حقایق زندگی توجه می‌كنید. بنابراین به سختی با واقعیات و سختی‌های زندگی روبرو می‌شوید. (4) توقع دارید اعضای خانواده به ساز شما برقصند و بی‌احترامی را تحمل نمی‌كنید. (5) وانمود می‌كنید نسبت به آنچیزی كه نشان می‌دهید متفاوت هستید و به همین خاطر از جامعه كناره‌گیری می‌كنید. (6) ازدواج را بخشی از زندگی اجتماعی می‌دانید و از این زاویه به مشكلات خانوادگی می‌نگرید و آنها را حل می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) دوست دارید زندگی مرفهی داشته باشید و به همین دلیل خانه خود را به طرز باشكوهی تزیین می‌كنید. (2) زیبا و با استعداد هستید، ولی زمان خود را به بطالت می‌گذرانید. (3) خلق و خوی اشرافی دارید و دیگران را جذب خود می‌كنید و انتظار دارید به شما احترام زیادی بگذارند. (4) همسری فداكار، دلربا و دلسوز هستید. (5) به رقص و موسیقی علاقه دارید. (6) خلق و خوی اجتماعی و صمیمی دارید كه باعث می‌شود خانه شما مركز فعالیت‌های اجتماعی شود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7 یا 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 3، 4 و 5 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 3، 4 یا 5 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های طلایی، زرد و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت، زمرد و توپاز استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 1 ختم شود (برای مثال 1، 10، 19، 28، 37، 46، 55، 64، 73 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
احترامولخرجی
وجههگوشه‌گیری
وقاردیكتاتور بودن
فردیتلجاجت
استواریشتابزدگی
اشتیاق
خوش استعداد بودن
شخصیت جذاب
خیرخواهی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا