فال متولدین 13 ،22 ،31فروردین و 9اردیبهشت

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 2، 11، 20 و 29 ام آوریل
یا
فال متولدین 13 ،22 ،31فروردین و 9اردیبهشت
متولدین 2، 11، 20 و 29 ام آوریل تحت سلطه عدد 2 و سیاره ماه هستند. ماه آوریل در قلمروی سیاره مریخ نیز قرار دارد. بنابراین ماه و مریخ تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 2 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 11، 20 و 29 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 2 آوریل یا 13 فروردین

اگر در 2 ام ماه آوریل به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) در هنگام ابراز هیجانات خود، پرخاشگر می‌باشید. (2) اگرچه انسانی متواضع هستید، ولی سعی دارید از ویژگی‌ها و فضایل خود برای تأثیر گذاشتن روی دیگران استفاده كنید. (3) باید همیشه مراقب دشمنان مرموز خود باشید. (4) علاقه زیادی به موضوعاتی مثل فلسفه و علوم رمزی دارید. (5) بسیار حساس هستید و خیلی راحت صدمه می‌بینید. (6) بدون اینكه نیازی باشد به خاطر مسائل كوچك نگران می‌شوید. (7) دوست دارید سریع تصمیم‌گیری كنید. (8) بعضی اوقات عجولانه و بدون دور اندیشی لازم به طرح‌های مختلفی روی می‌آورید. (9) دوست دارید به احترام و وجهه دست پیدا كنید. (10) مهارت زیادی در اجرای طرح‌های دیگران دارید. (11) خیلی راحت خوب را از بد تشخیص دهید. (12) تا زمانی كه به هدف خود دست پیدا نكرده‌اید، دست از پای نمی كشید. (13) متوجه اشتباهات خود می‌شوید، ولی نزد دیگران آنها را نمی پذیرید. (14) خودبین و مغرور می‌باشید. (15) با اینحال نسبت به افراد فقیر و معلول دلسوزی می‌كنید. (16) افكار خود را به شیوه‌ای مناسب و با شهامت بیان می‌كنید. (17) نسبت به دوستان خود بسیار فداكار هستید و هنگامی كه برایشان مشكلی پیش می‌آید نهایت تلاشتان را برای یاری رساندن به آنها به كار می‌گیرید. (18) شیفته سفر به مناطق دور دست جهان هستید. (19) شخصیت هیپنوتیزمی دارید. (20) دوست دارید با الهام از قوه تخیل و قابلیت‌های خود روی پروژه‌های بزرگ كه توانایی به پایان رساندن آنها را دارید، كار كنید. (21) احتمالاً در طول دوران جوانی جذب شخصی (از جنس مخالف) می‌شوید كه از خودتان بسیار مسن‌تر است. (22) زندگی خانوادگی شما با فراز و نشیب‌های زیادی همراه است. (23) بعد از سن 29 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 11 آوریل یا 22فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) نسبت به دوستان و نزدیكان خود استوار و صادق هستید. (2) اگر كارتان به دادگاه بكشد، قربانی بی‌عدالتی می‌شوید. (3) با تكیه بر اراده پولادین خود بر تمامی سختی‌ها و موانع زندگی غلبه می‌كنید. (4) سلامتی خوبی دارید كه به شما ذهنی توانمند و توانایی استفاده از آن ارزانی می‌كند. (5) سختی‌ها و موانع زیادی در زندگی مشتركتان به چشم می‌خورد. (6) حافظه‌ای قوی دارید و می‌توانید رویدادهایی مختلف گذشته را به وضوح به یاد آورید. (7) به احترام، وجهه و اقتدار دست پیدا خواهید كرد. (8) بسیار حساس هستید و خیلی راحت تحریك می‌شوید. (9) همواره الهام بخش دیگران هستید.



فال تاریخ تولد: 20 آوریل یا 31فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) خوشبختی شما در نزدیكی آب (مثلاً دریا و اقیانوس) رقم خورده است. (2) معمولاً بعد از ازدواج به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (3) دوستان نسبتاً زیادی دارید. (4) استعداد ذاتی برای نویسندگی دارید و دوست دارید روی موضوعات فكورانه تمركز كنید. (5) در نظرات خود كوته فكر هستید. (6) در مورد احترام و وجهه نظرات عجیب و غریبی دارید. (7) به خاطر مسائل كوچك آشفته می‌شوید. (8) برای عدالت ارزش قایل هستید و حاضرید در این راه هر بهایی را بپردازید. (9) دوست دارید به قانون پایبند باشید. (10) دوستان ناباب و ریاكار شما را احاطه كرده‌اند. (11) بدون اینكه نیازی باشد در مورد وضعیت مالی خود در آینده نگران می‌شوید.



فال تاریخ تولد: 29 آوریل یا 9اردیبهشت

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 2 آوریل هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در تمامی كارهای خود بسیار محتاط عمل می‌كنید تا از رسیدن به موفقیت در زندگی خاطرجمع شوید. (2) برای محبت به دیگران حاضر هستید سرتان را هم بدهید. (3) در كمك كردن به دیگران بدون هیچ ضرورتی سریع تصمیم‌گیری می‌كنید. (4) شخصیت شما با تناقضاتی همراه است. (5) در زمینه مسائل پولی خوش شانس هستید. (6) در راه علم تلاش زیادی می‌كنید و اهل دانش هستید و از آموزش به دیگران لذت می‌برید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 13 ،22 ،31فروردین و 9اردیبهشت


مسائل مالی

در مورد مسائل مالی به ویژه در هنگام انجام طرح‌هایتان اقتدار زیادی از خود نشان می‌دهید و به همین خاطر به موفقیت دست می‌یابید. البته این به شرطی است كه افرادی مانند شركا یا دلال‌ها در كارتان اختلال ایجاد نكنند.

اگر با الهام گرفتن از قوه تخیل بالای خود كارهای هنری زیبا تولید كنید، می‌توانید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید.

بزرگترین مانع برای شما، ذهن ناپایدارتان است كه باعث می‌شود نتوانید روی كارتان تمركز كنید و همواره فكرتان در جای دیگر مشغول است. این مسئله باعث عدم قطعیت در درآمدتان می‌شود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

شخصیت جذاب شما موفقیت در فعالیت‌های اجتماعی را تضمین می‌كند. نویسندگی در زمینه داستان‌های خیالی، روزنامه نگاری یا آهنگ نویسی نیز برای شما مناسب است.

طبیعت پرتكاپو و مهارت بالایی كه در سخن‌وری دارید از شما سیاستمداری توانمند می‌سازد.

سایر حرفه‌ها كه می‌توانید در آنها به موقعیت ممتازی دست یابید شامل پزشكی، مهندسی و حرفه‌های مرتبط با آهن آلات و فولاد، مواد شیمیایی و لاستیك می‌باشند. شیمیدان خوبی نیز می توانید باشید.

معلومات لغوی شما خوب است و در زمینه آموزش زبان خواهید درخشید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مستعد انواع دردها و مشكلات پوستی هستید كه به صورت كورك و جوش در سر، صورت و قسمت‌های دیگر بدن ظاهر می‌شود. باید خودتان را بر علیه بیماری‌های عفونی همانند عفونت روده، لثه، بینی، گلو و گوش محافظت كنید. احتمالاً بارها قربانی تیغ جراحی خواهید شد.

به خاطر اینكه سیاره ماه بر روی عدد 2 حاكمیت دارد، مستعد ناراحتی و ناآرامی هستید (كه جزء ویژگی‌های بارز شما به حساب می‌آیند). مطمئناً به خاطر همین ویژگی‌ها، نگرانی ذهنی و بیخوابی نزد متولدین این تاریخ شایع است. بیماری دیابت یا آسم نیز در مورد شما محتمل است.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 آوریل (2) 21 ژوئیه و 20 آگوست و (3) 21 اكتبر و 20 دسامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 2، 6، 10، 11، 15، 19، 20، 24، 28 و 29. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) به خانه و بچه‌های خود بیشتر از هر كس دیگر عشق می‌ورزید؛ به طور طبیعی از مصاحبت با بچه‌های خود لذت می‌برید. (2) با اینحال، خصیصه عیب‌جویی در شما غالب است و هیچ چیز باعث رضایت شما نمی شود. (3) بعضی اوقات، راحت طلبی تمام وجودتان را فرا می‌گیرد. (4) به سمت پول كشیده می‌شوید و سعی می‌كنید با زنی ثروتمند ازدواج كنید تا از این طریق به سود مالی دست یابید. (5) انتظار دارید همسرتان نیازهای شما را درك كرده و به طور خودكار آنها را برآورده سازد. (6) ویژگی آرمان‌گرایی شما نسبت به طرز فكر عملی‌تان چربش بیشتری دارد؛ در نتیجه به سختی با موانع زندگی روبرو می‌شوید. (7) اگر بخواهید از بروز مشكلات در زندگی مشترك خود اجتناب كنید، بهتر است هیجانات و عواطف خود را تحت كنترل درآورید و بیشتر اهل عمل باشید. (8) سعی می‌كنید نظرات خود را بر دیگران تحمیل كنید و توقع دارید همه افراد خانواده از شما اطاعت كنند. (9) روابط اجتماعی زیادی دارید و با اقتدار در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌كنید. (10) اگرچه در مورد نظم و پاكیزگی در خانه خیلی سخت‌گیر هستید، ولی همیشه اتاقتان در هم بر هم است. (11) به عنوان یكی از متولدین ماه آوریل تحت سلطه سیاره مریخ قرار دارید. به همین خاطر شوهری رومانتیك هستید و از همسر خود می‌خواهید زیبا، جذاب و باهوش باشد. (12) اشتهای سیری ناپذیر برای روابط جنسی دارید و از زن خود انتظار دارید عشق فیزیكی شما را ارضا كند. (13) بسیار باشهامت هستید و توانایی مراقبت از زن و بچه‌های خود را دارید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) به ظاهر خود و خانواده خود افتخار می‌كنید و به همین دلیل دیگران به شما حسادت می‌كنند. (2) شیفته لباس‌های پر زرق و برق هستید. (3) علاقه زیادی به تزیین و تجمل خانه دارید، ولی خودتان این كار را انجام نمی دهید و آن را به دیگران واگذار می‌كنید. (4) دوست دارید یك زندگی تجملی داشته باشید. (5) شیفته باغبانی و حیوانات اهلی هستید. (6) بعضی اوقات شوهری هم سن یا حتی جوان‌تر از خودتان را ترجیح می‌دهید. (7) دمدمی مزاج، بی ثبات و حساس هستید و از دیگران انتظار دارید به شما احترام بگذارند. (8) در زندگی عمومی به خاطر احترام و شوخ طبعی خود موفق خواهید بود.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های آوریل، ژوئیه، اكتبر و نوامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. همچنین به دنبال كسانی می‌گردید كه عواطف و هیجانات شما را درك كنند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، لاكی یا آبی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از مروارید، الماس و مرجان استفاده كنید؛ البته می‌توانید حجرالقمر و عقیق را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 2 ختم شود (برای مثال 2، 11، 20، 29، 38، 47، 56، 65، 74 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
همكاریدمدمی مزاج
صداقتلجاجت
تخیل بالاسرد و بیروح
حركت به سمت موفقیتكمرویی
عشق و علاقه زیاد به موسیقی و هنرعدم ثبات
دلسوزی نسبت به افراد ناتوانشتاب زدگی
میل به آزادی نابجا
 
آخرین ویرایش:
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا