فال متولدین 14 ، 23 تیر و 1 مرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 5، 14 و 23 ام ژوئیه
یا
فال متولدین 14 ، 23 تیر و 1 مرداد
متولدین 5، 14 و 23 ام ژوئیه تحت سلطه عدد 5 و سیاره عطارد هستند. ماه ژوئیه در قلمروی سیاره ماه نیز قرار دارد. بنابراین عطارد و ماه تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 5 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 14 و 23 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 5 ژوئیه یا 14 تیر

اگر در 5 ام ماه ژوئیه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) نسبت به مردم و محیط اطرافتان خیلی حساس هستید. (2) دوست دارید افكار و احساسات خود را به دیگران شرح دهید و آنها را ابراز كنید. (3) به خوبی از قبل طرح‌ریزی می‌كنید تا اینكه در طرح‌ها و تلاش‌هایتان به موفقیت دست پیدا كنید. (4) به شدت به سمت فعالیت‌های فكری جذب می‌شوید. (5) شخصیت خوشایند و بانشاطی دارید و از تنبلی بیزار هستید. (6) زیاد سفر می‌كنید و همین مسئله باعث تغییر و تنوع در زندگی می‌شود. (7) با افراد ناتوان دلسوزانه رفتار می‌كنید. (8) می‌توانید در مورد توانایی حریفان خود قضاوت كنید و به خوبی می‌دانید چگونه از نقاط ضعفشان استفاده كنید. (10) در سخن‌وری ماهر هستید و فصاحت كلام دارید. (11) عصبی و ناآرامی هستید. (12) از قوه بینش خوبی بهره‌مند هستید. (13) همه چیز را از دیدگاه تجاری می‌بینید. (14) همكاری و اجتماعی بودن، جزء ویژگی‌های شما هستند. (15) دارای ویژگی‌هایی مثل زیركی، تیزهوشی، علاقه به فعالیت‌های علمی، توانایی تجارت و صنعت، بینش و سیاست هستید. (16) به موضوعات رمزی علاقه فراوانی دارید و می‌توانید به تمامی فنون و شیوه‌های آن مسلط شوید. (17) با عزم راسخ خود بر تمامی مشكلات و شرایط ناگوار زندگی چیره شوید. (18) دوست داشتنی هستید و خود را با دیگران تطبیق می‌دهید.



تاریخ تولد: 14 ژوئیه یا 23 تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در گفتار و كردارتان استوار هستید. (2) اهل همكاری هستید و دوست ندارید احساسات دیگران را جریحه‌دار سازید. (3) از آدم‌های پر حرف متنفر هستید. (4) زنان متولد این تاریخ زندگی مشترك خوبی خواهند داشت. (5) بسیار فعال هستید و مهارت زیادی در سخن‌وری دارید. (6) به حل معما و شرط‌بندی علاقمند هستید. (7) می‌توانید مردم را تحت تأثیر قرار دهید تا به بیمارستان‌ها و مؤسسات اجتماعی كمك كنند. (8) از شخصیت جذابی برخوردار هستید و همه شما را دوست دارند. (9) دوست دارید در زندگی به پست‌های مهم دست یابید و در كارتان به موفقیت برسید. (10) در عشق ناپایدار هستید و در سال‌های جوانی مسائل عشقی را تجربه می‌كنید.



تاریخ تولد: 23 ژوئیه یا 1 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 5 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در زندگی موفق هستید و به احترام و ثروت دست پیدا می‌كنید. (2) از طریق ارث به سود مالی می‌رسید. (3) خودتان را سرگرم نگه می‌دارید. (4) خونگرم و عاشق آزادی هستید. (5) تمایل بدی به تشریفات و آداب و رسوم دارید. (6) روح استقلال طلبی در وجودتان موج می‌زند و دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید. (7) دانش لغوی خوبی دارید و از طریق سخن گفتن، نویسندگی، سخنرانی، آموزش و شرح دادن خودتان را ابراز می‌كنید. (8) می‌توانید فداكاری و وفاداری خود در قبال دیگران را ابراز كنید و به همین خاطر مورد ستایش بسیاری از مردم قرار می‌گیرید. (9) وسایل نقلیه سریع السیر و روش‌های انجام سریع كارها، جذابیت زیادی برایتان دارند.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 14 ، 23 تیر و 1 مرداد


مسائل مالی

استعداد تجاری بالایی دارید و می‌توانید وضعیت مالی خود را سر و سامان دهید. می‌توانید فعالیت صنعتی خود را راه اندازی كنید و طرح‌هایتان را به صورت سیستماتیك به انجام برسانید و به نتایج مطلوبی دست پیدا كنید. رویهمرفته به نظر می‌رسد بتوانید وضعیت مالی ایمنی داشته باشید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

می توانید خودتان را با نقشی كه باید در تئاتر زندگی بازی كنید، تطبیق دهید. با طبقات مختلف مردم در تماس خواهید بود و در هر معامله تجاری به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. بانكداری، حرفه ایده‌آل شما است. جراح و حقوقدان بسیار زبردستی خواهید شد. سیاره ماه ارتباط زیادی با مایعات دارد. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت در صنایع شیمیایی و تولید صابون موفق شوید. همچنین توانایی اداره فعالیت‌های تجاری مرتبط با واردات و صادارت را نیز خواهید داشت.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی سلامتی شما بیماری صفراوی و عصبی بودن است. البته بیماری صفراوی شما ارتباط نزدیكی با آشفتگی‌های روانی دارد. به بیان دیگر، با افزایش تنش روانی این بیماری نیز شدت می‌گیرد و در صورتی كه روی اعصابتان كنترل داشته باشید شدت آن كاهش می‌یابد و شاید حتی ناپدید شود. سیاره عطارد روی اعصاب، گلو، بازوها، گوش و دستگاه تنفسی تأثیرگذار است. برای حفظ سلامتی، باید خیلی مراقب رژیم غذایی خود باشید. معده ضعیفی دارید و به همین خاطر مستعد بیماری‌های معدوی هستید. روماتیسم، نقرس و مشكلات مجرای تنفسی نیز سلامتی شما را تحت شعاع قرار می‌دهند. بهتر است از حركت زیر آفتاب داغ پرهیز نمایید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 سپتامبر و 20 نوامبر، (2) 21 ژانویه و 20 مارس و (3) 21 ژوئن و 20 ژوئیه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 1، 5، 7 و 8 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) نسبت به خانواده و دوستانتان فداكار هستید. (2) دوست دارید اكثر زمانتان را در خانه سپری كنید. (3) نسبت به پاكیزگی و مرتب بودن خانه سخت‌گیری می‌كنید. (4) از همسرتان انتظار دارید شادی‌های زندگی را با شما سهیم شود. (5) به همسرتان افتخار می‌كنید و دوست دارید او را با لباس‌های باشكوه ببینید. وابستگی زیادی به خانه خود دارید و دوست دارید اكثر زمانتان را در آن سپری كنید. (6) در خرید لباس و مبلمان منزل دست و دلباز هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) هم به فعالیت‌های داخل منزل و هم به فعالیت‌های خارج منزل علاقمند هستید. (2) در بسیاری از فعالیت‌ها شركت می‌كنید و به خوبی از عهده آنها بر می‌آیید. (3) نسبت به مرتب بودن خانه سخت‌گیر هستید و این كار را با استفاده از شخصیت آمرانه خود به دیگران واگذار می‌كنید و به آنها دستور می‌دهید. (4) از بینشی قوی برخوردار هستید و می‌توانید بعضی اوقات شوهرتان را به خوبی در حرفه‌اش راهنمایی كنید. (5) با اینحال، تأثیر سیاره ماه باعث می‌شود دمدمی مزاج، وسواس و ناپایدار باشید. این ویژگی‌ها باعث بروز مشكلاتی برای خودتان و دیگران خواهد شد. (6) به هنر و نگهداری اشیاء و كارهای هنری و عتیقه‌جات در خانه علاقه زیادی دارید. (7) شیفته كتاب خواندن و حل معما هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7 و 8 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه دارای ویژگی‌هایی مثل صداقت، بی‌آلایشی و بصیرت باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5 و 7 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5 یا 7 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، الماس و مروارید استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 5 ختم شود (برای مثال 5، 14، 23، 32، 41، 50، 59، 68، 77 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
استواریوسواس
استقلالدلسردی
اهل عمل بودنناآرامی
زیركیعدم پشتكار
اجتماع‌پذیری
هوشیاری
علم دوستی
زیركی
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا