فال متولدین 16 ،25اسفند و 5فروردین

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 7، 16 و 25 ام مارس
یا
فال متولدین 16 ،25اسفند و 5فروردین
متولدین 7، 16 و 25 ام مارس تحت سلطه عدد 7 و سیاره نپتون هستند. ماه مارس در قلمروی سیاره مشتری نیز قرار دارد. بنابراین نپتون و مشتری تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 7 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 16 و 25 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)





فال تاریخ تولد: 7 مارس یا 16اسفند

اگر در 7 ام ماه مارس به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) تضادهایی در شخصیت شما دیده می‌شود. (2) بسیار بلند پرواز و دارای آرمان‌های رفیعی هستید، ولی به یك زندگی مستقل و غیر قراردادی گرایش دارید. (3) ذاتاً انسان ناآرامی هستید و عاشق تغییر در زندگی هستید. (4) نظرات عجیبی در مورد مذهب و آداب و رسوم دارید و از روش‌های كهنه متنفر هستید. (5) بسیار آرمان‌گرا و در عین حال واقع‌بین هستید و طرز فكرتان عملی است. (6) به طور همزمان نقاط ضعف و قوتی در شما دیده می‌شود. (7) هوشیاری برتر در شما شكل گرفته است. (8) منطقی فكر می‌كنید و موضوع مورد نظرتان را تجزیه و تحلیل می‌كنید. به همین دلیل به اهدافتان دست پیدا می‌كنید. (9) به سمت كشورهای خارجی جذب می‌شوید. (10) به راحتی نمی‌توانید با مردم عادی معاشرت كنید. (11) استعداد خوبی برای پول در آوردن دارید. (12) بعضی اوقات كله شق می‌شوید و به نظرات دیگران اعتنا نمی‌كنید، هر چند ممكن است بسیار ارزشمند باشند. (13) ترجیح می‌دهید زمان خود را به مطالعه كردن بپردازید. (14) كاملاً از دانش و قدرت خود آگاهی دارید. (15) بعضی اوقات شكاك و مردد هستید و تا زمانی كه متقاعد نشده‌اید چیزی را باور نمی‌كنید. (16) قبل از تصمیم نهایی، فكر عاقبت عمل را می‌كنید. (17) رك و پرحرف هستید و میل زیادی به آزادی فكر و عمل دارید. (18) ذاتاً انسان شاد، پر انرژی و خوش‌بینی هستید، ولی باید شتاب و عجله خود را تحت كنترل در آورید تا مشكل جدی برایتان ایجاد نشود. (19) با رفتارتان الهام بخش دیگران هستید.



فال تاریخ تولد: 16 مارس یا 25اسفند

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) مجذوب سرزمین‌های خارجی هستید و سرانجام موفق به دیدن آنها می‌شوید. (2) خیلی زود عصبانی می‌شوید، ولی به همان سرعت آرامش خود را بدست می‌آورید. (3) خوش اخلاق و بخشنده هستید. (4) به طور مرتب نسبت به زندگی بی‌رغبت می‌شوید. (5) سایه‌ای از غم در زندگی مشترك شما دیده می‌شود؛ آرام به نظر می‌رسید، ولی ذهنتان همیشه در عذاب است و بعضی اوقات كم حوصله می‌شوید. (6) دخالت دیگران در كارتان را به هیچ وجه تحمل نمی‌كنید. (7) تصمیم‌گیری در مورد مسائل مهم را به تعویق می‌اندازید. (8) متواضع هستید و دوست ندارید قدرت خود را به رخ دیگران بكشید. (9) از یك سو به داستان‌های كارآگاهی علاقه دارید و از سوی دیگر به مطالعه در مورد موضوعات جدی روی می‌آورید. (10) مسائل را سهل می‌گیرید و دوست ندارید سخت كار كنید. (11) بچه‌های خوبی نصیبتان می‌شود و از این لحاظ خوش شانس هستید. (12) تمركز بسیار زیاد باعث افسردگی شما می‌شود؛ پس بهتر است از آن دوری كنید و یاد بگیرید كه چگونه استراحت كنید. (13) شجاع هستید و همیشه با عزم راسخ خود با حوادث ناگوار زندگی روبرو می‌شوید و بر آنها غلبه می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 25 مارس یا 5فروردین

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 7 مارس هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:

(1) به اصطلاح همه كاره بیكار هستید. (2) به موضوعات متنوعی علاقه دارید، ولی نمی‌توانید به جزئیات آنها بپردازید؛ به همین خاطر دانش شما بسیار سطحی است. (3) دوست دارید زیاد سفر كنید و با كشورهای خارجی در ارتباط باشید. (4) صادق، وفادار و خوش طینت هستید. (5) حافظه خوبی دارید و سخن‌ور و معلم خوبی می‌شوید.
 
آخرین ویرایش:

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 16 ،25اسفند و 5فروردین


مسائل مالی

اگر بر تزلزل خود غلبه كنید، هیچ چیز در زندگی نیست كه نتوانید به آن دست پیدا كنید. هر چند وقت یكبار فرصت‌های استثنایی نصیبتان می‌شود. با تلاش ذهنی خود می‌توانید وضعیت مالی خود را آنطور كه دوست دارید سر و سامان دهید. در هر حرفه‌ای كه به آن مشغول شوید درآمد خوبی بدست خواهید آورد. بعضی اوقات خیلی دست و دلباز می‌شوید و به دیگران اجازه می‌دهید از شما سود مالی بدست بیاورند. انباشته كردن ثروت هرگز هدف اصلی شما در زندگی نخواهد بود.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

نپتون نشان دهنده تمایل به آب و مایعات است؛ به همین خاطر عاشق سفر دریایی و كشورهای خارجی هستید. این ویژگی از شما یك تاجر، وارد كننده یا صادر كننده موفق می‌سازد. در زمینه محصولات لبنی، ماهیگیری، صنایع شیمیایی و محصولاتی مثل صابون توانایی خوبی دارید. در پزشكی و جراحی نیز می‌توانید موفق باشید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكل اصلی شما عصبی بودن است كه ریشه تمامی بیماری‌هایتان به حساب می‌آید. مستعد نقص در گردش خون، بیماری‌های معده و تب هستید. احتمال دارد به خاطر فعالیت و هیجان بیش از حد سلامتی شما به مخاطر بیفتد. بنابراین همیشه سعی كنید در طول ساعات كاری زمان منظمی را به استراحت فیزیكی و ذهنی اختصاص دهید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 فوریه و 20 مارس (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 5، 7، 8، 12، 14، 16، 17، 21، 23، 25، 26 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) بسیار هیجانی و دلسوز هستید و احساسات همسرتان را به خوبی درك می‌كنید؛ ولی با اینحال او احساس می‌كند خیلی به مسائل خانوادگی توجه نمی‌كنید. (2) بخشنده هستید و بدون هیچ چشمداشتی به دیگران كمك می‌كنید. (3) اندازه خانواده شما متوسط است و از تمامی امكانات رفاهی زندگی بهره‌مند هستید. (4) بسیار ملاحظه كار هستید و هرگز سعی نمی‌كنید نظرات خود را به همسرتان تحمیل كنید. (5) فكر می‌كنید افراد خانواده باید به طور خودكار نیازهای شما را درك كرده و آنها را برطرف سازند. (6) به راحتی با اعضای خانواده خود به ویژه بچه‌ها هم صحبت می‌شوید. (7) روشن‌فكر هستید. (8) از رفتن به پیك نیك، گردش یا سینما و تئاتر لذت می‌برید. (9) ولخرج هستید و زیاد اسراف می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) اكثر زمان خود را به استراحت می‌پردازید. (2) دوست دارید برای دكوراسیون منزل زیاد پول خرج كنید. (3) بسیار پریشان هستید و به خاطر مسائل كوچك مضطرب می‌شوید. (4) مهارت زیادی در سرگرم كردن دوستان دارید و دوست دارید آنها را به میهمانی و صرف غذا دعوت كنید. (5) از شوهرتان توقع دارید همیشه از شما مواظبت كند.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 7، 8، 9، 10، 12، 14، 16، 17، 18، 19، 21، 23، 25، 26، 27، 28 و 30 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.

دوستانی را ترجیح می‌دهید كه بلند پرواز و دارای اعتماد به نفس بالا باشند و آداب و معاشرت داشته باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 5، 7 و 8 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 5، 7 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سبز، زرد و ارغوانی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، زمرد، حجر القمر و چشم گربه‌ای استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 7 ختم شود (برای مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61، 70، 79 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
نجابتعلاقه به آزادی مفرط
صبرپریشانی
بلند پروازیمرموز بودن
شوخ طبعیعدم سرسختی
فردیتكله شقی
صفاتأخیر در تصمیم‌گیری
شجاعتوسواس
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا