فال متولدین 17 ، 26 تیر و 4 مرداد

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 8، 17 و 26 ام ژوئیه
یا
فال متولدین 17 ، 26 تیر و 4 مرداد
متولدین 8، 17 و 26 ام ژوئیه تحت سلطه عدد 8 و سیاره زحل هستند. ماه ژوئیه در قلمروی سیاره ماه نیز قرار دارد. بنابراین زحل و ماه تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 8 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 17 و 26 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




تاریخ تولد: 8 ژوئیه یا 17 تیر

اگر در 8 ام ماه ژوئیه به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) از این توانایی برخوردار هستید كه از دو زاویه به مسئله نگاه كرده و آن را تجزیه و تحلیل كنید. (2) بسیار منضبط، ثابت قدم، استوار و وظیفه‌شناس هستید. (3) انزوا را به همنشینی با دیگران ترجیح می‌دهید. (4) خیلی نگران آینده هستید و حتی در مورد مسائل كم اهمیت نیز بسیار با دقت تصمیم‌گیری می‌كنید. (5) هرگز انسان پر اشتیاقی نیستید و كم و بیش زندگی غمگین و افسرده‌ای دارید. (6) می‌توانید در جهت دستیابی به اهدافتان تلاش زیادی كنید. (8) ممكن است قربانی سوء تفاهمات دیگران شوید. (9) اگرچه در محافل اجتماعی شركت می‌كنید، ولی معمولاً از صمیم قلب احساس تنهایی می‌كنید. (10) از مهارت‌های مدیریتی خوبی بهره‌مند هستید و می‌دانید چگونه از دیگران كار بخواهید. (11) به عدالت عشق می‌ورزید و حاضر هستید برای تحقق آن هر بهایی را بپردازید. (12) به موسیقی كلاسیك ولی بیشتر نوع مالیخولیایی آن علاقه زیادی دارید. (13) در مقایسه با دیگران بیشتر محتاط، خردمند و میانه‌رو هستید. (14) ذاتاً بدگمان هستید و دوست دارید همه چیز را تجزیه و تحلیل كنید. (15) خلاق، سودمند و سلطه طلب هستید. (16) حال افراد ضعیف و ستمدیده را درك می‌كنید و رفتار دلسوزانه‌ای با آنها دارید. (17) مؤسس شایسته و مجری خوبی برای طرح‌های بزرگ به حساب می‌آیید. (18) مسائل و امور زندگی را سهل می‌گیرید و به خوبی می‌دانید چگونه با مسائل مالی كنار بیایید. (19) غم‌ها و سختی‌های دیگران را درك می‌كنید و به همین خاطر دیگران برای توصیه و مشاوره به سوی شما می‌آیند. (20) دیگران از رفتارتان الگو می‌گیرند.



تاریخ تولد: 17 ژوئیه یا 26 تیر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) مؤسس خوبی هستید و عمیق فكر می‌كنید. (2) صلح دوست و بشردوست هستید. (3) به سمت هیپنوتیزم، علوم رمزی و عرفان كشیده می‌شوید. (4) انسان شجاع و در عین حال مغروری هستید. (5) باهوش و خردمند هستید. (6) شخصیت پر ابهتی دارید. (7) به تحقیقات و دانش اندوزی گرایش دارید. (8) دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید. (9) بعضی اوقات به خاطر ترسو بودن شوكه می‌شوید. (10) با بهره بردن از قوه تخیل و تفكرتان به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (11) تلاش زیادی می‌كنید و هیچ چیز برایتان غیر ممكن نمی‌باشد.



تاریخ تولد: 26 ژوئیه یا 4 مرداد

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 8 ژوئیه هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) توقع دارید بدون سخت كار كردن از زندگی لذت ببرید. (2) تنبل و تن‌پرور هستید. (3) طبیعت دمدمی مزاج و ناآرامی دارید. (4) با خوردن شراب و همنشینی با زن‌ها خوشگذرانی می‌كنید و انسان بی‌ثباتی هستید. (5) دوست دارید وانمود كنید شاد هستید، در حالیكه اینچنین نیست و نگران می‌باشید. (6) به طور كلی در مسائل عشقی با مشكلاتی روبرو می‌شوید. (7) به خانه و اعضای خانواده خود بسیار پایبند هستید. (8) در هنگام انجام طرح‌های بزرگ و بلند پروازانه شاد هستید. (9) ترجیح می‌دهید رئیس شركتی باشید و به استخدام افراد مشغول باشید. (10) انرژی بالایی دارید. (11) اگرچه با محبت هستید، ولی نمی‌توانید بخصوص هیجانات خود را به خوبی ابراز كنید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 17 ، 26 تیر و 4 مرداد


مسائل مالی

ویژگی عجیب عدد 8 تأخیر در تمامی زمینه‌ها است. طبیعتاً در مسائل مالی نیز چنین تأخیراتی به چشم خواهد خورد و تنها در سنین بسیار بالا و بعد از مبارزه‌ای سخت به پایداری دست پیدا می‌كنید. به همین خاطر سعی كنید عدد 8 در زندگی شما نقش بازی نكند. به جای آن از عدد 3 یا 7 برای فعالیت ها، لحظات و حركات مهم زندگی استفاده كنید. به هر حال اگر احساس كردید عدد 8 برایتان شانس به همراه دارد، همچنان می‌توانید از آن استفاده نمایید. اگر عدد 8 برایتان خوش یمن باشد، دستیابی به ثروت و خوشبختی دور از دسترس نخواهد بود. ولی این عدد معمولاً با تأخیرات زیادی همراه است و باید در مسائل مالی خیلی احتیاط كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به عنوان صنعتگری كه سر و كارش با زغال سنگ و الوار یا فعالیت‌های ساخت و ساز است، موفقیت چشمگیری نصیبتان خواهد شد.

بانكدار، دلال سهام یا حسابدار بسیار موفقی می‌شوید.

در زمینه‌هایی مثل فیزیك، شیمی، پزشكی و ریاضیات عملكرد خیلی خوبی از خود نشان می‌دهید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

مشكلات اصلی سلامتی شما ریشه در عصبی بودن، تحریك‌پذیری و همچنین بیماری‌هایی دارند كه روی ساق، دندان و گوش تأثیرات منفی می‌گذارند. ممكن است قربانی فلج و روماتیسم شوید.

احتمال دارد از بیماری صفراوی و افسردگی مزمن رنج ببرید. در برابر واریس و بواسیر نیز آسیب‌پذیر نشان می‌دهید.

ویژگی‌های تأخیر اندازی عدد 8 در درمان بیماری‌هایتان نیز دیده می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه و (2) 21 سپتامبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 4، 5، 7، 8، 13، 14، 16، 17، 22، 23، 25، 26 و 31 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) ترجیح می‌دهید زندگی منزوی داشته باشید. (2) دوست دارید تمامی امور خانواده را تحت كنترل خود در آورید. (3) سعی می‌كنید ازدواج خود را به تأخیر بیندازید، اگرچه به سمت جنس مخالف كشیده می‌شوید. (4) نسبت به اعضای خانواده خود به ویژه بچه‌هایتان فداكاری می‌كنید و دوست دارید اكثر زمان خود را در خانه سپری كنید. (5) خیلی از دیگران انتقاد می‌كنید و هیچ چیز شما را راضی نگه نمی‌دارد؛ مطمئناً این مسئله باعث بروز تنش در میان اعضای خانواده خواهد شد. (6) عادت دارید در هر كاری دخالت كنید. (7) در دیدگاه‌هایتان خیلی محافظه كار هستید و دوست ندارید همسرتان عقاید مدرن و غیر سنتی داشته باشد و یا در خانه یا محل‌های عمومی لباس‌های مد روز به تن كند؛ به تجربه ثابت شده كه این مسئله می‌تواند باعث بروز اختلاف در زندگی مشترك شود. (8) اگر می‌خواهید در زندگی مشتركتان به موفقیت دست پیدا كنید، باید همسری را انتخاب كنید كه به مطالعات جدی و عمیق علاقمند باشد و خودش را وقف فلسفه و علوم رمزی كند.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) از این توانایی برخوردار هستید كه امور منزل را به صورت سیستماتیك اداره كنید. (2) از زندگی خانوادگی خود لذت می‌برید و برای شوهر و بچه‌هایتان فداكاری می‌كنید. (3) از كار، محیط اطراف و وضعیت خود در زندگی رضایت دارید. (4) آماده هستید خود را با هر شرایطی وفق دهید. (5) مادر خوب و مهربانی هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه با بصیرت، صادق و بی‌آلایش باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 3 و 5 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3 یا 5 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های خاكستری سیر، آبی سیر، ارغوانی و سیاه استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از یاقوت كبود، مروارید سیاه و الماس سیاه استفاده كنید؛ البته می‌توانید چشم گربه‌ای و لعل بنفش را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 8 ختم شود (برای مثال 8، 17، 26، 35، 44، 53، 62، 71 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
انضباطمیل به قماربازی
عزم راسخناپایداری
وظیفه‌شناسیوسواس
شجاعتبزدلی
طرز تفكر مثبتخودخواهی
حافظه خوبسلطه طلبی
اشتیاقشتابزدگی
استعداد تحقیقآشوب طلبی
اهل ورزش بودن
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا