فال متولدین 18 ، 27 شهریور و 5مهر

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 9، 18 و 27 ام سپتامبر
یا
فال متولدین 18 ، 27 شهریور و 5مهر
متولدین 9، 18 و 27 ام سپتامبر تحت سلطه عدد 9 و سیاره مریخ هستند. ماه سپتامبر در قلمروی سیاره عطارد نیز قرار دارد. بنابراین مریخ و عطارد تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 9 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 18 و 27 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 9 سپتامبر یا 18 شهریور

اگر در 9 ام ماه سپتامبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) بسیار پر تكاپو، شجاع، پر جرأت و چابك هستید. (2) یك جنگجوی واقعی هستید. (3) از دیگران عیبجویی و انتقاد كنید. (4) انسان بلند پروازی هستید و به موضوعات متنوعی علاقمند می‌باشید. (5) به توانایی خود اطمینان دارید و تصمیمات شخصی را خودتان می‌گیرید. (6) بسیار سرسخت می‌باشید و تا زمانی كه به هدف خود دست پیدا نكرده‌اید دست از پای نمی كشید. (7) در زندگی به احترام و مقام دست پیدا می‌كنید. (8) مهارت زیادی در سخن‌وری دارید. (9) بعضی اوقات آنقدر بلند پرواز هستید كه می‌توانید به بالاترین مقام‌ها دست پیدا كنید، ولی دارای غرور بیجا هستید. (10) اگرچه متوجه اشتباهات خود می‌شوید، ولی شهامت پذیرفتن آنها را ندارید. (11) دارای هوس‌های قدرتمندی هستید. (12) آماده انجام هر كاری برای ارضای امیال خود می‌باشید. (13) تصورات اشتباهی در مورد توانایی‌ها و قابلیت‌های خود دارید. (14) نباید از دیگران انتقاد كنید و باید مراقب حرف زدن خود باشید تا اینكه اثرات مضر آنها متوجه خودتان نشود. (15) شیفته بازی‌ها و ورزش‌های پهلوانی می‌باشید. (16) نسبت به افراد ضعیف دلسوز و باملاحظه هستید و از محبت كردن به آنها احساس شادی می‌كنید. (17) به بچه‌ها و اعضای خانواده خود علاقه زیادی دارید. (18) از شجاعت اخلاقی بهره‌مند هستید و در هنگام ابراز افكار و عقاید خود استوار می‌باشید. (19) اگرچه انسان كم حوصله‌ای هستید، ولی به خاطر تأثیر سیاره عطارد عصبانیت خود را كنترل می‌كنید. (20) دوست دارید به قانون پایبند باشید. (21) می‌توانید پست‌های پر مسئولیت و معتبر را عهده‌دار شوید. (22) سفرهای زیادی خواهید كرد و به همین خاطر بردباری و دلسوزی خود در زندگی را افزایش می‌دهید. (23) دارای قدرت روانی خوبی هستید و تجارب عرفانی خواهید داشت. (24) سفر كردن باعث گسترش تجربه شما می‌شود و همین مسئله روی زندگی شما تأثیرگذار است. (25) انسان سخت كوش و متفكری هستید. (26) مبتكر و بی‌ریا می‌باشید و به علوم شیمی، طبیعی و ریاضیات علاقه زیادی دارید. (27) مشاور خوبی هستید. (28) نظرات و طرز فكرتان از جامعه فراتر است. (29) در نظرات خود لجوج هستید؛ به بعضی چیزها عشق می‌ورزید، در حالیكه از بعضی چیزها به شدت متنفرید. (30) به نظر می‌رسد در روابط به ویژه با برادر، خواهر و سایر اعضای خانواده مشكل داشته باشید.



فال تاریخ تولد: 18 سپتامبر یا 27شهریور

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) نجیب و روشن فكر هستید. (2) نسبت به دوستان خود صادق هستید و تمامی مسئولیت‌های خود در زندگی را انجام می‌دهید. (3) از پدرتان ارث می‌برید. (4) سلامتی خوب شما باعث می‌شود از زندگی مشترك خود لذت ببرید. (5) برای احترام، وجهه و وقار ارزش بیشتری قایل هستید. (6) سخن‌وری، فردیت و خوش استعداد بودن جزء خصیصه‌های شما می‌باشند. (7) مشكلات خانوادگی روی زندگی شما تأثیرگذار هستند. (8) از حافظه‌ای قوی برخوردار هستید و می‌توانید حتی رویدادهای كوچك مربوط به گذشته را به خاطر آورید. (9) با استفاده از مطالعات و دانش خود و انتقال آنها به دیگران به خوشبختی واقعی دست پیدا می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 27 سپتامبر یا 5مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 9 سپتامبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در شخصیت شما تضادهایی دیده می‌شود. (2) گهگاه در عقاید خود كوته فكر می‌باشید. (3) بسیار حساس و دمدمی مزاج هستید و اعمال و حركاتتان غیر قابل پیش‌بینی است. (4) اراده‌ای آهنین دارید و دوست دارید به افراد بدبخت و معلول یاری برسانید. (5) به زن‌ها علاقه زیادی دارید و همین مسئله ممكن است باعث روابط غیر مشروع و رسوایی شود. (6) عقاید عجیبی در مورد احترام و وجهه دارید و به خاطر مسائل كوچك آشفته می‌شوید. (7) به عدالت و فداكاری عشق می‌ورزید و حاضر هستید در این راه هر بهایی را بپردازید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 18 ، 27 شهریور و 5مهر


مسائل مالی

نظرات مبتكرانه‌ای برای نحوه انجام كارها دارید، ولی نمی توانید آنها را به معرض عمل بگذارید. بسیار تهییج‌پذیر هستید و بدون فكر قبلی شروع به انجام طرح‌های مختلف می‌كنید. با اینحال، رویهمرفته در مسائل مالی خوش شانس هستید و بیش از یك فرد معمولی پول در می‌آورید. در هنگام خرج كردن برای معشوق خود دست و دلباز هستید. از تمامی امكانات رفاهی كه بتوان با پول آنها را خرید، بهره‌مند می‌باشید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

به تمامی زمینه‌ها علاقمند می‌باشید. ولی در زمینه‌هایی كه بتوانید از تكاپو و شجاعت خود بهترین استفاده را ببرید، موفق‌تر خواهید بود. به همین خاطر ارتش مناسب‌ترین حرفه برای شما است و می‌توانید در آن به پست‌های بزرگی دست پیدا كنید. ذاتاً فرد پر جرأت و جسوری هستید و این مسئله باعث می‌شود به مقام بزرگی در زندگی دست پیدا كنید. به عنوان یك سیاستمدار نیز به جایگاه ممتازی دست پیدا خواهید كرد. همچنین شغل‌هایی مانند پزشكی و جراحی نیز برایتان مناسب است. در مشاغل حقوقی نیز می‌توانید به مقام بالایی دست پیدا كنید.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بزرگترین تهدید برای سلامتی شما، گرما است. به همین دلیل مستعد بواسیر، تب‌ها، آبله و بیماری‌هایی از این قبیل هستید. ممكن است از بیماری كلیوی یا سنگ مثانه نیز رنج ببرید. امراض مربوط به گلو و برونشیت نیز همیشه سلامتی شما را تهدید می‌كنند.

امكان تصادفات و جراحت از ناحیه كفل، كتف، بازو و دست نیز وجود دارد. همچنین ممكن است دچار سانحه برق گرفتگی شوید. انسان بسیار حساسی هستید و اگر امور وفق مرادتان نباشد، زود از كوره در می‌روید. این مسئله باعث بیخوابی می‌شود.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 ژوئیه و 20 سپتامبر و (2) 21 نوامبر و 20 ژانویه. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) از سلامتی خوب و گردش خون قوی برخوردار هستید كه باعث می‌شود در زندگی مشترك خود پر اشتیاق و هوسران باشید. (2) دوست دارید همسری زیبا داشته باشید و از او انتظار دارید در برابر امیال جنسی شما تسلیم باشد. (3) مشكل‌ترین كار برای همسرتان، ارضای عشق فیزیكی شما است. (4) از همسر خود خواسته‌های عاشقانه‌ای دارید. (5) به خانواده و بچه‌های خود علاقه بسیار زیادی دارید و دوست دارید جوی صمیمی در خانه حكمفرما باشد. (6) علیرغم تندخویی و ویژگی‌های غیر عادی خود، زندگی مشترك خوبی دارید. (7) به زن خود بدگمان هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) زنی شگفت‌انگیز برای مردی بلند پرواز به حساب می‌آیید. (2) خودتان شخصاً به تمیزی و مرتب بودن خانه رسیدگی می‌كنید. (3) می‌توانید خودتان نیز شاغل شوید و از این راه به درآمد خانواده بیفزایید. (4) به شوهرتان در حرفه‌اش كمك می‌كنید. (5) در گفتگو با دیگران شوخ طبع و زیرك هستید و شخصیت اجتماعی پر ابهتی دارید. (6) اگر با مردی هوسران و دارا ازدواج كنید، خوشبخت خواهید شد.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 6، 7 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 1، 3 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 1، 3 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های سفید، قرمز و زرد استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز، مروارید، یاقوت و همچنین حجرالقمر و لعل استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 9 ختم شود (برای مثال 9، 18، 27، 36، 45، 54، 63، 72 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
تكاپوشتاب
شجاعت و جرأتكوته فكری
هوسرانلجاجت
وقارطبیعت سلطه طلب
عشق به هنربدگمان
بلند پروازیمیل به ولخرجی
شخصیت خوشایندبی‌صبری
فعالیت و اشتیاقستیزه‌جو
نجابت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا