پیشنهاد : کتاب محدودیت صفر مکمل خوب برای انرژی درمانی

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

سینا محمودی

کاربر ویژه
درود عرض ادب احترام، با گفته دکتر آرام عزیز یک کتاب رو میخام پیشنهاد کنم بهتون !

*نکته مهم: دوستان کتابی که میخام معرفی کنم کتابی هست فوق العاده مفهوم رو پیچیده کرده و حق مطلب رو بد القا میکنه، شما باید چندین بار بخونید و در منابع دیگه از تجربیات دیگران استفاده کنید یا از اساتیدی در این حوزه کمک بگیرید حتما حتما !!!


خب دوستان این کتاب خودم ازش تجربه داشتم و مثل معجزه عمل میکنه ولی درک مطلب سخته!
آدما دودسته با مواجه شدن این کتاب تشکیل میشن : 1-کسانی که مطالب درک نکردن و مزخرف ترین کتاب توصیف کردن 2-کسانی که تلاش کردن برای درک مطلب کتاب و واقعا معجزاتی رو رقم زدن

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

معرفی کتاب :با کتاب محدودیت صفر نوشته‌ی جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن، از دریچه‌ای جدید به دنیا بنگرید! این اثر روش شگفت‌انگیز و اسرارآمیز بومیان هاوایی را برای کسب ثروت، سلامتی، آرامش و سلامتی و بسیاری موارد دیگر فاش می‌کند.

*من شخصا با همین روش کتاب، درمان هم انجام دادم و نتیجه اش رو دیدم و هزاران مورد دیگر ولی مثل نفس کشیدن هست مدام باید پاکسازی کنید با یک بار دوبار نمیشه، با تکرار زیاد نمیشه، با احساسات قوی میشه، به همین دلیل میگم مکمل خوب برای انرژی درمانی هست، شما با این کتاب میتونید تقریبا همه از مشکلات رو حل کنید از اونجایی که بیماری های جسمی و ذهنی روانی هم جزو مشکلات هست، هم بر روی خودتان هم دیگران میتونید کار کنید.

*هر مشکلی ( بیماری خود و عزیزان،ناراحتی،بی پولی و ...) که بیرون مشاهده میکنید درواقع اون مشکل درون شماست، درون خود را پاکسازی کنید تا بیرون شما پاکسازی شود. ( بیرون آینه درون شماست ! )



دکتر هیولن نویسنده کتاب: شخصی که بدون دیدن تعداد زیادی بیماران روانی زندانی خطرناک بدون قابل درمان، آنها رو فقط از روی پرونده طی 3 سال درمان قطعی کرد و آنها رو به جامعه مردم عادی بازگرداند. ( طی 3 سال که میگم چون تعداد بیماران خیلی زیاد بوده و بیماری خیلی شدید بوده، ولی نتایج روزانه خودش رو نشون میداده )

*باز ذکر میکنم پرانیک هیلینگ فوق العاده قوی هست و من که ندیدم چیزی روی دستش بیاد دیگران رو نمیدونم، ولی این کتاب میتونه مکمل عالی برای درمان شما باشه !



Untitled.png


ارادتمند شما
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا