سلام.
من یه سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید.
کسی سرطان داشته و زود تشخیص دادن توده رو دراووردن و مشکلی الان نداره.
گفتن حتی دیگه تازگی دارو هم نمیخوره
از من پرسیدن که اگه انرژی درمانی باعث میشه بیماری برنگرده براش کار کنم.
الان سوالم اینه ایا نیاز هس به انرژی درمانی یا نه دیگه؟