فال متولدین 11 ، 20 ، 29 مهر و 8 آبان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدین 3، 12، 21 و 30 ام اكتبر
یا
فال متولدین 11 ، 20 ، 29 مهر و 8 آبان
متولدین 3، 12، 21 و 30 ام اكتبر تحت سلطه عدد 3 و سیاره مشتری هستند. ماه اكتبر در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین مشتری و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 3 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 12، 21 و 30 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 3 اكتبر یا 11 مهر

اگر در 3 ام ماه اكتبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) انسان بلند پروازی هستید و دوست دارید به احترام و وجهه دست پیدا كنید. (2) به دانش و معرفت خود اطمینان دارید. (3) به سمت مذهب كشیده می‌شوید، ولی كوركورانه از آن پیروی نمی كنید. (4) حسی از عدالت و عشق به انسانیت با وجودتان عجین شده است. (5) آماده انجام هر كاری برای رفاه دیگران هستید. (6) نسبت به افراد دردمند و غمگین دلسوز هستید. (7) عادت دارید بلند صحبت كنید. (8) مغرور هستید و در زندگی منظم، سیستماتیك و روشمند عمل می‌كنید. (9) در افكار و اعمال خود مهارت زیادی دارید. (10) به انواع بازی‌ها علاقه زیادی دارید. (11) برای انجام تعهدات خود از قبل طرح‌ریزی می‌كنید. (12) به موضوعات عرفانی علاقه بسیار زیادی دارید. (13) فلسفه و مذهب موضوعات مورد علاقه شما هستند و در این زمینه‌ها مطالعه می‌كنید. (14) دیدگاه سخاوتمندانه‌ای در زندگی دارید. (15) حتی با حضور خود در محافل می‌توانید به دیگران اشتیاق بخشید. (16) رویهمرفته خوش‌بین هستید، ولی در مسائل عشقی ممكن است بدبین باشید و تا زمانی كه از موفقیت مطمئن نشده‌اید قدمی بر نمی‌دارید. (17) مشاوری لایق هستید و راه حل‌های صحیحی برای مشكلات دیگران می‌یابید. (18) سعی می‌كنید در زندگی خویشتن‌داری باشید.



فال تاریخ تولد: 12 اكتبر یا 20مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) دوست دارید زندگی راحتی داشته باشید و از آن لذت ببرید. (2) به سرعت متوجه نقاط ضعف دیگران می‌شوید. (3) در زندگی به اقتدار و وجهه دست پیدا می‌كنید. (4) برای دیگران فداكاری می‌كنید، ولی قربانی حیله‌های آنها می‌شوید. (5) بعضی اوقات بسیار بلند پرواز می‌شوید. (6) از بیهوده حرف زدن بیزار هستید. (7) در گفتار و كردارتان استوار می‌باشید. (8) انسان نگرانی هستید و بی‌جهت عصبی می‌شوید. (9) بسیاری از مواقع مجبور می‌شوید زمان خود را برای دیگران صرف كنید. (10) پس از ازدواج به موفقیت دست پیدا می‌كنید. (11) بعد از سن 39 سالگی به ثبات در زندگی دست پیدا می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 21 اكتبر یا 29مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) پدری مهربان، سخاوتمند و دوست داشتنی هستید. (2) خیلی دیر به شهرت و احترام می‌رسید. (3) به فعالیت‌های خارج منزل و سفر كردن علاقه و اشتیاق بسیار زیادی دارید. (4) هاله‌ای در اطراف خود دارید و از قدرت هیپنوتیزمی برخوردار می‌باشید. (5) نزد هر دو جنس مرد و زن محبوب هستید. (6) از پدر خود ارث می‌برید. (7) میل زیادی به كسب قدرت معنوی دارید تا از این طریق تسكین درد افراد ستمدیده باشید. (8) با نهایت اطمینان و اعتقاد دیگران را نصیحت می‌كنید.



فال تاریخ تولد: 30 اكتبر یا 8 آبان

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 3 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) در زمینه آموزشی و اداری می‌درخشید. (2) ذاتاً انسان نجیب و صادقی هستید. (3) اگرچه انسان فعالی هستید، ولی ممكن است ناآرام باشید. (4) بلند پرواز، دارای عزت نفس و فداكار هستید. (5) دوست دارید برای مؤسسات خیریه مثل مراكز ویژه افراد كر و لال كار كنید. (6) پس از سن 30 سالگی به موفقیت دست پیدا خواهید كرد. (7) سفر كردن به ویژه به مناطق زیارتی را دوست دارید. (8) از قدرت كافی برای غلبه بر تمامی سختی‌های زندگی برخوردار هستید. (9) به هنر و موسیقی عشق می‌ورزید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 11 ، 20 ، 29 مهر و 8 آبان


مسائل مالی

در مسائل مالی نباید خیلی نگران باشید. با هوش و زیركی خود می‌توانید فعالیت تجاری یا خدماتی كه به آن مشغول هستید را اداره كنید. فرصت‌های بزرگی نصیبتان می‌شود. می‌توانید با استفاده از امكانات ناچیز، سود زیادی بدست آورید. ویژگی‌هایی مانند انگیزه، بلند پروازی، رهبری و اشتیاق شما را به سمت جلو می‌راند. معمولاً به تمامی امكانات رفاهی دست پیدا می‌كنید. همچنین فرصت‌هایی برای رسیدن به پست‌های بزرگ خواهید داشت و از این طریق می‌توانید درآمد بالایی كسب كنید. با اینحال، انسان ولخرجی هستید و برای افرادی كه آنها را دوست دارید، پول زیادی خرج می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

برای زندگی سیاسی ساخته شده‌اید، زیرا ظاهر آمرانه‌ای دارید و می‌توانید مقام‌های بزرگی مثل وزیر، سفیر، دبیر یا قاضی را عهده‌دار شوید. به عنوان مدیر عامل یا ناظر فروشگاه‌ها نیز عملكرد خوبی خواهید داشت. معلم و واعظ خوبی نیز خواهید بود.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

به بازی و تمرین علاقه زیادی دارید و به همین خاطر از سلامتی خوبی برخوردار هستید. به هر حال بعضی اوقات نمی توانید میل پرخوری خود را كنترل كنید و همین مسئله باعث سوء هاضمه و بیماری‌های معده می‌شود. احتمال دارد پس از سن 39 سالگی دچار افزایش وزن شوید. به خاطر تأثیر سیاره مشتری ممكن است به بیماری‌های گلو، نقرس، سكته و تب‌های ناگهانی مبتلا شوید. سایر امراض كه سلامتی شما را تهدید می‌كنند شامل گلو درد،‌ ذات الریه، برسام و سل ریه‌ها هستند.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 21 آوریل و 20 مه، (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید: 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27 و 30 ام. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) طبیعت بلند پرواز شما باعث می‌شود انتظارات زیادی از شریك زندگی خود داشته باشید؛ به تجربه ثابت شده كه این مسئله مانعی در انتخاب همسر است. (2) از زن خود می‌خواهید همیشه خود را با هوس‌ها و خیال‌های شما تطبیق دهد. (3) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید و اشتهای زیادی برای روابط جنسی داشته باشید. (4) بسیاری از اوقات دوست دارید روی دیگران سلطه داشته باشید. (5) از اشتیاق و تحرك لازم برای فراهم كردن تمامی امكانات برای اعضای خانواده و پیشرفت آنها برخوردار هستید. (6) شیفته هنر و موسیقی می‌باشید و اگر همسرتان استعدادهای خود را در این زمینه‌ها پرورش دهد از او قدردانی می‌كنید. (7) از زن خود می‌خواهید لباس‌های جذاب بپوشد و همراه شما در جامعه ظاهر شود. (8) به اعضای خانواده خود علاقه بسیار زیادی دارید و حتی در طول سفرهای طولانی برای برگشتن به سوی آنها لحظه شماری می‌كنید. (9) به زن خود افتخار می‌كنید و سعی می‌كنید شوهری خوب برای او باشید. (10) معمولاً از زندگی مشترك خود احساس رضایت می‌كنید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) فعال، جذاب و زیرك هستید. (2) خانه خود را دوست دارید، ولی خیلی به آن پایبند نیستید. (3) دوست دارید خانه‌ای تمیز و پاكیزه داشته باشید، ولی این كار را به دیگران واگذار می‌كنید. (4) اراده‌ای پولادین دارید. (5) در بسیاری از زمینه‌ها استعداد دارید، ولی به تمامی آنها تسلط ندارید. (6) دمدمی مزاج و حساس هستید. (7) انسان فداكار و با محبتی هستید و تا آنجا كه ممكن است به شوهرتان كمك می‌كنید. (8) آرام و كم حرف ولی در عین حال اجتماعی هستید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 3، 5، 6، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه به سفر كردن، فلسفه و شركت در بحث‌های علمی علاقمند باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاریخ‌های خوش یمن 3، 6 و 9 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 3، 6 یا 9 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های زرد، بنفش، ارغوانی و سبز استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از توپاز و زمرد استفاده كنید. البته می‌توانید لعل بنفش و چشم گربه‌ای را نیز انتخاب كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 3 ختم شود (برای مثال 3، 12، 21، 30، 39، 48، 57، 66، 75 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
بلند پروازیخودخواهی
رهبریدیكتاتور بودن
مذهبی بودنغرور بی‌جا
آرمان‌گراییمیل به ولخرجی
سخاوتمندینگرانی بی‌مورد
عدالت و وجههغیر عملی بودن
قابل اعتماد بودن
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا