فال متولدین 12 ، 21 ، 30 مهر و 9آبان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
متولدین 4، 13 ، 22 و 31ام اكتبر
یا
فال متولدین 12 ، 21 ، 30 مهر و 9آبان
متولدین 4، 13، 22 و 31 ام اكتبر تحت سلطه عدد 4 و سیاره اورانوس هستند. ماه اكتبر در قلمروی سیاره زهره نیز قرار دارد. بنابراین اورانوس و زهره تأثیر زیادی روی شما می‌گذارند كه این باعث آمیخته‌ای از خصوصیت‌ها و ویژگی‌ها می‌شود. (نكته: جزئیاتی كه در مورد عدد 4 ذكر می‌شوند به همان اندازه در مورد سه تاریخ دیگر این گروه نیز صدق می‌كنند. به علاوه، خصوصیات فردی متولدین 13، 22 و 31 ام به صورت جداگانه بیان می‌شوند.)




فال تاریخ تولد: 4 اكتبر یا 12 مهر

اگر در 4 ام ماه اكتبر به دنیا آمده‌اید، خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(1) به خاطر تأثیر سیاره اورانوس، تضادهایی در افكار و اعمال شما دیده می‌شود. (2) اورانوس یك سیاره انقلابی است، به همین خاطر در زندگی فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه می‌كنید. (3) با حوادث غیر منتظره زیادی در زندگی مواجه می‌شوید. (4) دوست دارید مسیری بر خلاف روش‌های معمول زندگی را انتخاب كنید. (5) انرژی، فعالیت، اشتیاق و پویایی جزء خصیصه‌های شما هستند. (6) می‌توانید بر موانع غلبه كرده و به هر پیشرفتی نایل شوید. (7) انسان باهوش، دارای استعداد تجارت و اهل علمی هستید. (8) به خوبی می‌دانید چگونه در كار خود به موفقیت دست پیدا كنید و از پیش استراتژی‌ها و تاكتیك‌های خود را با دقت طرح ریزی می‌كنید. (9) دوست دارید از انرژی و توانایی خود برای بهبود وضعیت بشریت استفاده كنید. (10) همواره به دنبال آزادی ذهن از محدودیت‌های جامعه هستید. (11) از شخصیت جذابی برخوردار می‌باشید. (12) از ریاكاری متنفر هستید. (13) به تغییر در زندگی گرایش دارید و به همین دلیل دوستانتان در حال تغییر هستند. (14) اگر خونسرد باشید، موفقیت در زندگی دور از دسترس نخواهد بود. ولی لجاجت شما باعث بروز مشكلاتی می‌شود. (15) در گفتار و كردارتان استوار هستید. (16) به طور كلی در مسائل مالی خوش شانس هستید.



فال تاریخ تولد: 13 اكتبر یا 21 مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) از هوش سرشار و شخصیت جذابی بهره‌مند هستید. (2) دوست دارید به افراد تنگدست كمك كنید. (3) به پست‌های بزرگی می‌رسید و درآمد خوبی كسب می‌كنید. (4) زندگی واقعی شما پس از سن 31 سالگی شروع می‌شود. (5) با تكیه بر اراده قوی و سرسختی خود بر تمامی مشكلات زندگی غلبه می‌كنید. (6) سلامتی خوب شما باعث می‌شود هوسران باشید. (7) حافظه‌ای قوی دارید و می‌توانید به وضوح حوادث گذشته را به یاد آورید. (8) در زندگی مسائل عشقی زیادی را تجربه می‌كنید. (9) احساس می‌كنید هر آنچه كه می‌خواهید در زندگی به آن دست پیدا كنید باید بدون تبلیغات و نمایش حاصل شود. (10) اگر وظایف و مسئولیت‌های خود در زندگی را درك كنید، هیچ چیز در زندگی وجود ندارد كه نتوانید به آن دست پیدا كنید. (11) همیشه دوست دارید در محافل علمی شركت كنید.



فال تاریخ تولد: 22 اكتبر یا 30 مهر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) شخصیت پر ابهت و چشمان زیبایی دارید. (2) بیشتر اوقات پریشان هستید و بعضی اوقات دمدمی مزاج می‌شوید. (3) از جنس مخالف خود سود می‌برید. (4) از طریق معاملات تجاری به موفقیت خوبی دست پیدا می‌كنید. (5) دوستان محدودی دارید. (6) كلاً از نزاع دوری می‌كنید. (7) روی عواطف خود كنترل زیادی دارید. (8) انسان مغروری هستید و دوست دارید خودنمایی كنید. (9) توانایی شما زود شناخته می‌شود. (10) در سنین بین 40 و 60 به قله موفقیت می‌رسید. (11) ممكن است در نیمه اول زندگی خود سختی‌هایی را تجربه كنید، ولی در نیمه دوم شاهد موفقیت و تحقق بلند پروازی‌های خود هستید.



فال تاریخ تولد: 31 اكتبر

شما دارای تمامی خصوصیت‌های متولدین 4 اكتبر هستید. به همین خاطر ابتدا به ویژگی‌های مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ویژگی‌های خودتان را مطالعه كنید كه به صورت زیر می‌باشند:
(1) انسان بلند پرواز و مغروری هستید. (2) در برابر سختی‌ها و مشكلات زندگی استوار می‌باشید. (3) به حرفه‌های آبرومندانه و محترم مانند كار كردن با سازمان‌های خیریه و مؤسسات ویژه كر و لال‌ها و معلولین جسمی گرایش دارید. (4) تنها پس از سن 40 سالگی به موفقیت دست پیدا می‌كنید، اگرچه انتظار دارید به سرعت نتایج مطلوب را بدست آورید و توانایی‌هایتان زود شناخته شوند. (5) انسان واقع بینانه‌ای هستید و اراده‌ای قوی دارید. (6) نزد جنس مخالف خود محبوب هستید. (7) دوست دارید همیشه خود را فعال نگه دارید. (8) از افراد مافوق خود كمك و یاری دریافت می‌كنید. (9) معلومات لغوی خوبی دارید و به همین خاطر در زمینه‌های سخن‌وری، نویسندگی و آموزشی موفق خواهید بود. (10) سریع كار كردن را دوست دارید و اگر به كاری بپردازید فوراً آن را انجام می‌دهید.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
سایر عوامل مرتبط با فال متولدین 12 ، 21 ، 30 مهر و 9آبان


مسائل مالی

تا جاییكه مربوط به مسائل مالی می‌شود، وضعیت خوبی در زندگی دارید، اگرچه در انجام تعهدات خود با مشكلات و تأخیراتی مواجه می‌شوید. در زمینه مالی ممكن است تغییرات زیادی را تجربه كنید، ولی همیشه این تغییرات به صورت اتفاقی و غیر منتظره هستند. در كل، نمی توان گفت در مسائل مالی فرد خوش شانسی به حساب می‌آیید. ممكن است ثروت جمع نكنید، ولی می‌توانید به گونه‌ای وانمود كنید كه دیگران احساس كنند ثروتمند هستید. می‌توانید با استفاده از روش‌های غیر عادی پول در آورید. مثلاً ممكن است به اختراع، نویسندگی، نقاشی یا موسیقی بپردازید. انسان ولخرجی هستید و پول زیادی برای تزیین خانه خود صرف می‌كنید. معمولاً پس از سن 40 سالگی به موفقیت مالی دست پیدا می‌كنید.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزایش یافته است و به سختی می‌توان بهترین شغلی كه می‌توانید در آن موفق باشید را مشخص كرد. به هر حال در اینجا سعی می‌شود راهنمایی‌های كلی به شما داده می‌شود تا اینكه توانایی‌های ذاتی و تمایلات طبیعی خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلی كه می‌توانید در آنها موفق باشید را بشناسید.

بزرگترین مانع بر سر راه شما، ذهن ناپایدارتان است. به بیان دیگر، به سختی می‌توانید برای یك مدت طولانی به یك كار مشغول باشید. با اینحال، در حرفه‌هایی كه بیشترین استفاده را از توان ذهنی و فكری خود بكنید می‌توانید موفق باشید. مثلاً در زمینه‌هایی مانند تبلیغات، دكوراسیون داخلی، فرستادگی سیاسی، بانكداری و واردات و صادرات فرد موفقی خواهید شد. مشاغل مرتبط با حمل و نقل، وسایل برقی و انواع ماشین آلات نیز برایتان مناسب است. به همان اندازه به عنوان مهندس، پیمانكار ساختمان، دانشمند یا متخص دارویی نیز موفق خواهید بود.



سلامتی

نكته: بیماری‌هایی كه در اینجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نباید نگران، عصبانی و مضطرب شوید. پیشگیری مناسب و مراقبت به موقع باعث می‌شود همواره سالم و تندرست باشید.

بیماری‌های شما به سختی تشخیص داده می‌شوند و ممكن است از ناحیه معده و اندام داخلی دچار درد شوید. دستگاه تنفس شما معمولاً ضعیف است و احتمال دارد از تنگی نفس رنج ببرید. گهگاه و بدون پیش‌بینی بیماری‌های شما شدت می‌گیرند. احتمال دارد به صورت ناگهانی به سرما خوردگی و التهاب ریه‌ها مبتلا شوید. ممكن است زانوها، ساق‌ها و پاهای شما نیز آسیب ببینند. احتمال دارد بعضی اوقات به عفونت ادراری نیز مبتلا شوید.



همسر

بی‌اختیار به سمت كسانی (از جنس مخالف) كه بین این تاریخ‌ها متولد شده‌اند، جذب می‌شوید (1) 19 فوریه و 20 مارس، (2) 21 ژوئن و 20 ژوئیه و (3) 21 اكتبر و 20 نوامبر. نسبت به متولدین این روزها (در هر ماه) نزدیكی خاصی دارید:1، 2، 7، 8، 10، 11، 16، 17، 19، 20، 25، 26، 28 و 29. به همین خاطر به شما توصیه می‌شود همسر خود را از متولدین تاریخ‌های ذكر شده انتخاب كنید تا اینكه زندگی مشترك همراه با سعادت و شادكامی داشته باشید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك شوهر

(1) هوش سرشاری دارید. (2) با شخصیت هستید. (3) به اصطلاح همه كاره بیكار هستید. (4) دوست دارید خانه خود را تزیین كنید، ولی این كار را به دیگران واگذار می‌كنید. (5) بعضی مواقع سعی می‌كنید روی دیگران سلطه داشته باشید. (6) به زن خود افتخار می‌كنید و در عوض سعی می‌كنید شوهری ایده‌آل برای او باشید. (7) پول زیادی برای خریدن لباس و مایحتاج زندگی خرج می‌كنید. (8) بسیاری از اوقات پریشان و ناآرام می‌شوید و بهتر است با كسی دوستی كنید كه تحت سلطه عدد 1 یا 2 باشد. (9) اغلب با زنی ثروتمندتر از خودتان ازدواج می‌كنید. (10) توقع دارید تمامی امور خانه مطابق با میل شما باشد. (11) زن شما همیشه احساس می‌كند نسبت به امور خانواده كم توجه هستید.



خصوصیت‌های شما به عنوان یك زن

(1) به فعالیت‌های مختلفی علاقمند می‌باشید و آنها را به صورت روشمند و سیستماتیك انجام می‌دهید. (2) هم به زندگی خانوادگی و هم به فعالیت‌های اجتماعی علاقه زیادی نشان می‌دهید. (3) اگرچه تمیزی و مرتب بودن را دوست دارید، ولی توان كافی برای انجام چنین كاری را ندارید. (4) انسان زیركی هستید و شخصیت پر ابهتی دارید. (5) خانه خود را دوست دارید، ولی خیلی به آن پایبند نمی باشید. (6) دمدمی مزاج هستید و به خاطر وسواس بودن ممكن است روز خود را تلخ كنید. (7) اراده‌ای آهنین دارید. (8) در لباس پوشیدن مهارت زیادی دارید.



گرایش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمایل دارید با متولدین ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئیه و اكتبر روابط دوستی برقرار سازید. به طور مشابه، با متولدین تاریخ‌های 1، 2، 4، 5، 7، 8، 9، 10، 11، 13، 14، 16، 17، 18، 19، 20، 22، 23، 25، 26، 27، 28، 29 و 31 ام هر ماه روابط نزدیكی خواهید داشت. دوستانی را ترجیح می‌دهید كه باهوش، زیرك، اهل علم و دارای ذهنی تحلیلی باشند.



روزها و تاریخ‌های خوش یمن

روزهای خوش یمن برای شما یكشنبه، دوشنبه و شنبه و تاریخ‌های خوش یمن 2، 4 و 6 ام هستند. به همین خاطر، باید این روزها و تاریخ‌ها را برای انجام فعالیت‌های مهم برگزینید تا اینكه بتوانید در آنها موفق باشید.



شانس شما در بخت آزمایی

می توانید بخت خود در مسابقات بخت آزمایی را با خرید بلیط‌هایی كه در آنها جمع ارقام یا رقم آخر 2، 4 یا 6 است، امتحان كنید.



رنگ‌های خوش یمن

در هنگام فعالیت‌هایی مانند انتخاب لباس یا نقاشی ساختمان سعی كنید از رنگ‌های آبی كهربایی، خاكستری كهربایی، زرد و پرتقالی استفاده كنید تا دستیابی به آرامش ذهنی و موفقیت در زندگی تضمین شود.



جواهرات و سنگ‌های خوش یمن

باید از زمرد، توپاز و الماس استفاده كنید تا اینكه به خوشبختی و كامیابی در زندگی دست یابید.



سال‌های مهم زندگی شما

سال‌هایی كه مجموع نهایی ارقام آنها (یعنی اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به یك عدد تك رقمی برسیم) به 4 ختم شود (برای مثال 4، 13، 22، 31، 40، 49، 58، 67، 76 و غیره) برای شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه این سال‌ها برایتان سودمند و پربار هستند. در طول این سال‌ها در زمینه امتحانات، كسب اموال جدید، ترقی، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجی، خرید وسیله نقلیه جدید و سایر رویدادهای خوش یمن به موفقیت دست پیدا می‌كنید.



كیفیت‌های مثبت و منفی

كیفیت‌های مثبت و منفی شما را می‌توان به صورت زیر خلاصه كرد:

كیفیت‌های مثبتكیفیت‌های منفی
شخصیت پر ابهتعدم پشتكار
بلند پروازیریاكاری
توانایی نصیحت كردنشكاكیت
حافظه قویسلطه طلبی
عشق به موسیقی و هنردمدمی مزاج بودن
هارمونیمیل به ولخرجی
روشمند و سیستماتیكحسادت
فعال بودن
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا