فال متولدین 15 ، 24 مهر و 3 آبان

7 شب با معجزه مدیتیشن دوقلب از شنبه 16 دی ماه تا جمعه 22 دی ماه هر شب ساعت 22:00 (10 شب) در اینستاگرام دکتر آرام لایو داریم  

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
فال متولدين 7، 16 و 25 ام اكتبر
یا
فال متولدین 15 ، 24 مهر و 3 آبان
متولدين 7، 16 و 25 ام اكتبر تحت سلطه عدد 7 و سياره نپتون هستند. ماه اكتبر در قلمروي سياره زهره نيز قرار دارد. بنابراين نپتون و زهره تأثير زيادي روي شما مي‌گذارند كه اين باعث آميخته‌اي از خصوصيت‌ها و ويژگي‌ها مي‌شود. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 7 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 16 و 25 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)




فال تاريخ تولد: 7 اكتبر یا 15مهر

اگر در 7 ام ماه اكتبر به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:

(1) آرمان‌هاي والا و بلند پروازي‌هاي بزرگي داريد، ولي از آداب و رسوم سنتي متنفر هستيد. (2) ذاتاً انسان ناآرام و پريشاني هستيد. (3) به طور همزمان نقاط ضعف و قوتي داريد. (4) از هوشياري برتري برخوردار هستيد و سعي مي كنيد آن را حفظ كنيد. (5) بينش شما قوي است كه به شما در زندگي روزمره كمك مي‌كند. (6) دوست داريد افكار و تجربيات خود را با ديگران سهيم شويد. (7) شيفته بازي و سفر هستيد و از تنبلي بيزار هستيد. (8) شخصيت پرابهتي داريد. (9) از منطقي و قوه استدلال صحيحي برخوردار هستيد و به اهدافتان دست مي‌يابيد. (10) به سمت كشورهاي خارجي كشيده مي‌شويد. (11) دوست نداريد با افراد معمولي معاشرت كنيد. (12) ترجيح مي‌دهيد زمان خود را به جاي اينكه با بيهوده حرف زدن تلف كنيد، به مطالعه بپردازيد. (13) به دانش و قدرت خود ايمان داريد. (14) انسان بدگماني هستيد و تا زماني كه شاهد واقعي براي چيزي پيدا نكنيد، آن را باور نمي‌كنيد. (15) ذاتاً انسان بخشنده و روشن فكر و در عين حال خويشتن داري هستيد. (16) مي‌دانيد چگونه با موفقيت به تعهدات خود عمل كنيد و بر اين اساس طرح‌ريزي مي‌كنيد. (17) انسان زيرك، هوشيار و تيزهوشي هستيد. (18) همانند پرنده‌اي سبكبال هستيد و ذهن آزادي داريد. (19) ديگران از نحوه كار كردن شما الگوبرداري مي‌كنند. (20) بانشاط، پر انرژي و خوش‌بين هستيد. با اينحال، بايد شتابزدگي و انگيزه‌هايتان را تحت كنترل در آوريد تا به ناآرامي شما منجر نشود.



فال تاريخ تولد: 16 اكتبر یا 24مهر

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 7 اكتبر هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) ذاتاً بخشنده و خوش اخلاق هستيد. (2) اغلب اوقات ناخوش هستيد و از وضعيت سلامتي خود مي‌ناليد. (3) سايه‌اي از غم در زندگي مشتركتان ديده مي‌شود و اگرچه آرام به نظر مي‌رسيد، ولي ذهنتان هميشه در عذاب است. (4) دوست نداريد ديگران در كارتان دخالت كنند، و در صورتي كه فردي بخواهد چنين كاري صورت دهد، خيلي زود عصباني مي‌شويد. (5) متواضع و فروتن هستيد و دوست نداريد قدرت و شهرت خود را به رخ ديگران بكشيد. (6) از داستان‌هاي كارآگاهي و ماجراجويانه خوشتان مي‌آيد، ولي با اينحال به فيلم‌هاي كارتوني و كمدي نيز علاقه نشان مي‌دهيد. (7) عاشق آرامش هستيد و دوست نداريد سخت كار كنيد. (8) ترجيح مي‌دهيد زندگي راحت و آسوده‌اي داشته باشيد. (9) در كارتان روشمند و سخت كوش هستيد. (10) نسبت به غم‌هاي ديگران دلسوز هستيد و احساساتشان را كاملاً درك مي‌كنيد. (11) بعضي اوقات افسردگي به سراغتان مي‌آيد و ناآرام مي‌شويد. (12) داراي بينش قوي و تيزبيني هستيد و حتي متوجه كوچكترين چيزها مي‌شويد. (13) مواظب رفتارتان هستيد. (14) بچه‌هاي خيلي خوبي نصيبتان مي‌شود و از اين لحاظ فرد خوش شانسي به حساب مي‌آييد. (15) كم حوصله، هيجاني و حساس هستيد و كارتان را خيلي سريع انجام مي‌دهيد؛ پس بايد سعي كنيد استراحت كافي داشته باشيد.



فال تاريخ تولد: 25 اكتبر یا 3 آبان

شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 7 اكتبر هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) به اصطلاح همه كاره بيكار هستيد، زيرا نمي‌توانيد به راحتي براي يك مدت طولاني روي موضوعي تمركز كنيد. (2) عاشق سفر كردن به ويژه به كشورهاي خارجي هستيد. (3) در انجام وظايفي كه به شما محول مي‌شود، صادق، قابل اعتماد و فداكار هستيد. (4) به خاطر تأثير سياره نپتون، بعضي مواقع دمدمي مزاج مي‌شويد و ويژگي‌هاي متناقضي از خود نشان مي‌دهيد. (5) حافظه شما قوي است. (6) نظرات عجيبي در مورد اخلاقيات و اصول رفتاري داريد و به همين خاطر ديگران به سختي مي‌توانند شما را درك كنند. (7) به آداب و رسوم اجتماعي خيلي اهميت نمي‌دهيد. (8) در مسائل عشقي بدبين هستيد. (9) مي‌دانيد چگونه هيجاناتتان را تحت كنترل در آوريد. (10) دنبال فرصتي مي‌گرديد تا استعداد خود را به معرض نمايش بگذاريد. (11) مي‌توانيد روي مردم تحريك‌پذير خيلي تأثير بگذاريد و خودتان را در ميان چنين افرادي خواهيد يافت. (12) در زمينه نويسندگي، سخنراني و گفتگوهاي راديويي به موفقيت خواهيد رسيد.
 

admin

تیم مدیریت
عضو کادر مدیریت
ساير عوامل مرتبط با فال متولدین 15 ، 24 مهر و 3 آبان


مسائل مالي

معمولاً تغييراتي در زندگي شما رخ مي‌دهد و به سختي مي‌توانيد ثروت جمع كنيد. به هر حال عدد 7 يك عدد عرفاني است و اگر شغل مورد علاقه خود را پيدا كنيد، وضعيت مالي خود را سر و سامان مي‌دهيد. در اينصورت مي‌توانيد شخص ثروتمندي شويد و به تمامي امكانات رفاهي زندگي دست پيدا كنيد. اگر پول كافي داشته باشيد، ممكن است آن را به درمانگاه‌ها، بيمارستان‌ها يا موسسات و براي كمك به افراد ناتوان و غمگين ببخشيد.



شغل

امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.

به سفر دريايي و كشورهاي خارجي علاقمند هستيد و به همين خاطر موفقيت شما در واردات و صادرات تضمين مي‌شود. مي‌توانيد در زمينه‌هايي مثل محصولات لبني و ماهيگيري بسيار خوب عمل كنيد. با شايستگي يك كارخانه شيميايي يا كارخانه توليد صابون را اداره مي‌كنيد. در پزشكي و جراحي نيز به شهرت مي‌رسيد.

استعداد خارق العاده‌اي براي اختراع كردن داريد و مي‌توانيد با تكيه بر تحقيقات خود اين كار را انجام دهيد. در زمينه ساخت و تعمير راديو و تلويزيون مهارت بالايي داريد.

قدرت فكري استثنايي شما باعث مي‌شود نويسنده، شاعر، نقاش، موسيقيدان، معلم يا مبتكر درخشاني شويد.



سلامتي

نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.

مشكل اصلي سلامتي شما عصبي بودن است كه منشاء تمامي بيماري‌هايتان به حساب مي‌آيد. احتمال دارد از نقص در گردش خون، بيماري‌هاي معدوي و بعضي از انواع تب‌ها رنج ببريد. رويهمرفته بنيه خيلي خوبي نداريد و پس از كار مداوم خيلي راحت خسته مي‌شويد. ممكن است از ناحيه روده دچار مشكل شويد؛ بنابراين خيلي مواظب رژيم غذايي خود باشيد. به نظر نمي‌رسد بنيه فيزيكي و عصبي خوبي داشته باشيد و ايستادگي و تحمل زيادي نداريد. احتمال دارد گهگاه افسرده شويد؛ بايد از مصرف داروها و تحريك كننده‌ها پرهيز كنيد تا از اين حالت رها شويد.



همسر

بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 فوريه و 20 مارس (2) 21 مه و 20 ژوئن و (3) 21 سپتامبر و 20 اكتبر. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد:3، 5، 7، 9، 12، 14، 16، 18، 21، 23، 25، 27 و 30 ام. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر

(1) به سفر كردن، پيك نيك و سينما علاقه فراواني داريد. (2) عاشق همسرتان هستيد و به احساسات و هيجاناتش احترام مي‌گذاريد. (3) ذاتاً بخشنده هستيد و بدون هيچ چشمداشتي به ديگران ياري مي‌رسانيد. (4) با دوستان و نزديكانتان محترمانه رفتار مي‌كنيد. (5) اگرچه عقايد مستقلي داريد، ولي آنها را به همسرتان تحميل نمي‌كنيد. (6) به يك اندازه به تمامي اعضاي خانواده محبت مي‌كنيد. (7) تنها در سنين بسيار بالا به اهميت پول در زندگي پي مي‌بريد.



خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن

(1) هوش سرشاري داريد، ولي با اينحال اعمالتان غير قابل پيش‌بيني است. (2) پريشان و عصبي هستيد و به خاطر مسائل كوچك عصباني مي‌شويد. (3) شيفته دوستانتان هستيد و دوست داريد آنها را به ميهماني و صرف غذا دعوت كنيد. (4) از شوهرتان توقع داريد هميشه از شما مراقبت كند. (5) از آداب و رسوم اجتماعي خوشتان نمي‌آيد. (6) طبيعت اجتماعي شما باعث مي‌شود افراد زيادي براي بازديد به خانه شما بيايند. (7) اگرچه انسان مستقلي هستيد، ولي هرگز به طلاق متوسل نمي‌شويد و ترجيح مي‌دهيد بيشتر از لياقت شوهرتان سختي‌هاي زندگي را تحمل كنيد.



گرايش شما نسبت به دوستان

ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي ژانويه، آوريل، ژوئيه و اكتبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 1، 3، 4، 5، 7، 8 و 9 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت. به علاوه به سمت افرادي جذب مي‌شويد كه باهوش، اهل مطالعه، سخت كوش و اهل عمل باشند.



روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن

روزهاي خوش يمن براي شما يكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه و تاريخ‌هاي خوش يمن 1، 5 و 7 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.



شانس شما در بخت آزمايي

مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 1، 5 يا 7 است، امتحان كنيد.



رنگ‌هاي خوش يمن

در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي سفيد، سبز، زرد و كرم استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.



جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن

بايد از زمرد، توپاز، مرواريد، چشم گربه اي و فيروزه استفاده كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.



سال‌هاي مهم زندگي شما

سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 7 ختم شود (براي مثال 7، 16، 25، 34، 43، 52، 61، 70، 79 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.



كيفيت‌هاي مثبت و منفي

كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:

كيفيت‌هاي مثبتكيفيت‌هاي منفي
تيزهوشيآشوب طلبي
عشق به سفرناپايداري
بينش صحيحكوته فكري
همكاريفلسفه درويشي
عزت نفستأخير در تصميم‌گيري
دلسرديعدم سرسختي
چابكيتحريك‌پذيري
بلند پروازي
فرديت
صلح دوستي
سخاوت
 
دوستان عزیز سوالات را در بخش سوالات بپرسید در بخش تجربیات یا بخش دیگری نپرسید. فقط سوالاتی که در بخش سوالات پرسیده می شود جواب داده می شود
بالا